Moja bakalárska práca sa zaoberá problematikou marketingového mixu firmy DMP,
s. r. o.. V teoretickej časti práce sú predstavené jednotlivé zložky marketingového mixu. V praktickej časti práce som aplikovala teoretické východiská na konkrétnej firme. Táto časť zahrňuje charakteristiku firmy, analýzu odvetvia podniku, SWOT analýzu a analýzu marketingového mixu. Praktická časť tiež obsahuje navrhované zmeny marketingového mixu.
Anotace v angličtině
My bachelor thesis is dealing with the issue of marketing mix in the company DMP, s. r. o.. There is a theoretical part which introduces individual factors of marketing mix of the company. I have applied theoretical resources in the particular company in the practical part of my thesis. This part includes a description of the company, an industry analysis, SWOT analysis and an analysis of marketing mix.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, analýza odvetvia, SWOT analýza, DMP, s. r. o.
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing mix, an industry analysis, SWOT analysis, DMP, s. r. o.
Rozsah průvodní práce
61 s., 4 s. obr. príloh
Jazyk
CZ
Anotace
Moja bakalárska práca sa zaoberá problematikou marketingového mixu firmy DMP,
s. r. o.. V teoretickej časti práce sú predstavené jednotlivé zložky marketingového mixu. V praktickej časti práce som aplikovala teoretické východiská na konkrétnej firme. Táto časť zahrňuje charakteristiku firmy, analýzu odvetvia podniku, SWOT analýzu a analýzu marketingového mixu. Praktická časť tiež obsahuje navrhované zmeny marketingového mixu.
Anotace v angličtině
My bachelor thesis is dealing with the issue of marketing mix in the company DMP, s. r. o.. There is a theoretical part which introduces individual factors of marketing mix of the company. I have applied theoretical resources in the particular company in the practical part of my thesis. This part includes a description of the company, an industry analysis, SWOT analysis and an analysis of marketing mix.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, analýza odvetvia, SWOT analýza, DMP, s. r. o.
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing mix, an industry analysis, SWOT analysis, DMP, s. r. o.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte uvedenou literaturu se vztahem ke zvolenému tématu.
3. Proveďte analýzu současného stavu tvorby a realizace marketingového mixu v podniku.
4. Na základě analýzy navrhněte opatření na zlepšení tvorby a realizace nástrojů marketingového mixu.
Seznam doporučené literatury
[1] BREZNÍK, J. Marketing. Bratislava: STU, 1997. ISBN 80-227-0933-6.
[2] JEDLIČKA, M. Marketingový systém riadenia. Trnava: Meda, 1996. ISBN 80-85722-03-8.
[3] KOTLER, P. Marketing Management. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80- 247-0016-6.
[4] KOTLER, P., Armstrong, G. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3.
[5] LESÁKOVÁ, D., Rajt, Š. Marketingové analýzy a prognózy. Bratislava: SOFA, 2002. ISBN 80-89033-23-7.
[6] RAJT, Š., ČÍŽKOVÁ, O. Marketing. Bratislava: SPN, 2000. ISBN 80-8848-62-8.
Seznam doporučené literatury
[1] BREZNÍK, J. Marketing. Bratislava: STU, 1997. ISBN 80-227-0933-6.
[2] JEDLIČKA, M. Marketingový systém riadenia. Trnava: Meda, 1996. ISBN 80-85722-03-8.
[3] KOTLER, P. Marketing Management. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80- 247-0016-6.
[4] KOTLER, P., Armstrong, G. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3.
[5] LESÁKOVÁ, D., Rajt, Š. Marketingové analýzy a prognózy. Bratislava: SOFA, 2002. ISBN 80-89033-23-7.
[6] RAJT, Š., ČÍŽKOVÁ, O. Marketing. Bratislava: SPN, 2000. ISBN 80-8848-62-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Ivana Londová:
Konkretizujte své prohlášení "firma je pod velkým tlakem svých dodavatelů".
Ing. Karel Kučera:
Proč se v navrhované kampani chcete zaměřit zrovna na obor strojírenství?