Bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků firmy SULKO s.r.o.. Zaměřila jsem se na měření spokojenosti zákazníků s montáží jejich produktů. V analytické části jsem uvedla, proč se zaměřuji právě na montáž. Potom jsem navrhla 2 varianty řešení a nakonec jsem vybrala pouze jednu. Podle svého návrhu jsem provedla šetření a uvedla zjištěné výsledky.
Anotace v angličtině
Bachelor´s deals with measuring customer´s satisfaction from company SULKO s.r.o.. I concentrated my attention on measuring customer´s satisfaction with installation their products. I inducted in analytic part why I decided on installation their product. Then I suggested 2 variants of resolution and at the end I choosed only one variant. By my pro-posal I made research and I inducted my results.
Klíčová slova
Marketingový výzkum trhnu, zdroje informací, databázový marketing, vnímané hodnoty zákazníkem, uspokojení zákazníka, definování trhu, segmentace trhu, metody výzkumu trhu, anketa, dotazník, rozhovor, pozorování, experiment, škály.
Klíčová slova v angličtině
Marketing market research, informations sources, database´s marketing, perceives values from customers, customer´s satisfactions, definiction of market, segmentation of markets, methods of market researchs, questionnare, question-form, interview, watching, experi-ment, spectrum.
Rozsah průvodní práce
49s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků firmy SULKO s.r.o.. Zaměřila jsem se na měření spokojenosti zákazníků s montáží jejich produktů. V analytické části jsem uvedla, proč se zaměřuji právě na montáž. Potom jsem navrhla 2 varianty řešení a nakonec jsem vybrala pouze jednu. Podle svého návrhu jsem provedla šetření a uvedla zjištěné výsledky.
Anotace v angličtině
Bachelor´s deals with measuring customer´s satisfaction from company SULKO s.r.o.. I concentrated my attention on measuring customer´s satisfaction with installation their products. I inducted in analytic part why I decided on installation their product. Then I suggested 2 variants of resolution and at the end I choosed only one variant. By my pro-posal I made research and I inducted my results.
Klíčová slova
Marketingový výzkum trhnu, zdroje informací, databázový marketing, vnímané hodnoty zákazníkem, uspokojení zákazníka, definování trhu, segmentace trhu, metody výzkumu trhu, anketa, dotazník, rozhovor, pozorování, experiment, škály.
Klíčová slova v angličtině
Marketing market research, informations sources, database´s marketing, perceives values from customers, customer´s satisfactions, definiction of market, segmentation of markets, methods of market researchs, questionnare, question-form, interview, watching, experi-ment, spectrum.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte danou literaturu související s daným tématem.
2. Charakterizujte současný stav spokojenosti zákazníků s produkty firmy SULKO s. r. o.
3. Vypracujte dotazník a proveďte šetření.
4. Navrhněte efektivní způsob zjišťování spokojenosti s montáží produktů.
5. Na základě výsledků průzkumu navrhněte zvýšení spokojenosti zákazníků.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte danou literaturu související s daným tématem.
2. Charakterizujte současný stav spokojenosti zákazníků s produkty firmy SULKO s. r. o.
3. Vypracujte dotazník a proveďte šetření.
4. Navrhněte efektivní způsob zjišťování spokojenosti s montáží produktů.
5. Na základě výsledků průzkumu navrhněte zvýšení spokojenosti zákazníků.
Seznam doporučené literatury
[1] NEUMAIEROVÁ, I. Výkonnost a tržní hodnota firmy. Praha: Grada Publishing, 2002. 215s. ISBN 80-247-0125-1.
[2] SCHWARZ, O. Jak přežít na trhu. Praha: Grada Publishing, 1994. 128 s. ISBN 80-7169-116-X.
[3] Mc CORMACK, M. Co Vás stále ještě na Harvardu nenaučí aneb jak podnikat ještě úspěšněji. Prostor, 1992. 336 s. ISBN 80-85190-16-8.
[4] Mc CORMACK, M. Co Vás nenaučí na Harvardu aneb jak úspěšně podnikat. Prostor, 1992. 288 s. ISBN 80-85190-14-1.
[5] SOUKALOVÁ, R. Strategický marketing. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2004. 118 s. ISBN 80-7318-177-0.
[6] SVĚTLÍK, J. Marketing cesta k trhu. Zlín: EKKA, 1992. 256 s. ISBN 80-900015-8-0.
[7] KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
Seznam doporučené literatury
[1] NEUMAIEROVÁ, I. Výkonnost a tržní hodnota firmy. Praha: Grada Publishing, 2002. 215s. ISBN 80-247-0125-1.
[2] SCHWARZ, O. Jak přežít na trhu. Praha: Grada Publishing, 1994. 128 s. ISBN 80-7169-116-X.
[3] Mc CORMACK, M. Co Vás stále ještě na Harvardu nenaučí aneb jak podnikat ještě úspěšněji. Prostor, 1992. 336 s. ISBN 80-85190-16-8.
[4] Mc CORMACK, M. Co Vás nenaučí na Harvardu aneb jak úspěšně podnikat. Prostor, 1992. 288 s. ISBN 80-85190-14-1.
[5] SOUKALOVÁ, R. Strategický marketing. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2004. 118 s. ISBN 80-7318-177-0.
[6] SVĚTLÍK, J. Marketing cesta k trhu. Zlín: EKKA, 1992. 256 s. ISBN 80-900015-8-0.
[7] KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
Přílohy volně vložené
1 dotazník
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Ing. Josef Kubík, CSc.:
Jak by podle Vás měli zaměstnanci firmy zpracovat výsledky Vašeho šetření?
Ing. Hana Brišová:
Proč jste ve svých závěrech nedoporučila firmě zlepšení komunikace s veřejností, když jste zjevně odhalila její nedostatečnost?