Ve své práci se v teoretické části zabývám teoretickými východisky, metodologií, technikami a samotným procesem marketingového výzkumu. V praktické části popisuji a analyzuji marketingový výzkum provedený v roce 2003 mezi distributory a importéry a návštěvníky mezinárodního veletrhu s vínem a destiláty London International Wine and Spirits Fair.
Anotace v angličtině
The theoretical part of my Bachelor thesis discusses theoretical way out, methodology, technology and the process of marketing research. The practical part describes and analyses the marketing research among distributors, importers and visitors at London International Wine and Spirits Fair in 2003.
Ve své práci se v teoretické části zabývám teoretickými východisky, metodologií, technikami a samotným procesem marketingového výzkumu. V praktické části popisuji a analyzuji marketingový výzkum provedený v roce 2003 mezi distributory a importéry a návštěvníky mezinárodního veletrhu s vínem a destiláty London International Wine and Spirits Fair.
Anotace v angličtině
The theoretical part of my Bachelor thesis discusses theoretical way out, methodology, technology and the process of marketing research. The practical part describes and analyses the marketing research among distributors, importers and visitors at London International Wine and Spirits Fair in 2003.
1. Zpracujte teoretická východiska problematiky.
2. Popište projekt marketingového výzkumu realizovaného na veletrhu.
3. Analyzujte uvedený projekt.
4. Stanovte návrhy a doporučení pro metodologii a realizaci výzkumu v budoucnosti.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska problematiky.
2. Popište projekt marketingového výzkumu realizovaného na veletrhu.
3. Analyzujte uvedený projekt.
4. Stanovte návrhy a doporučení pro metodologii a realizaci výzkumu v budoucnosti.
Seznam doporučené literatury
Philip Kotler, Marketing management, 10. rozšířené vydání, Grada Publishing 2001, ISBN 80-247-0016-6
Miroslav Foret, jana Stávková, Marketingový výzkum / Jak poznávat své zákazníky, Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0385-8
Paul Hague, Průzkum trhu, Computer press Brno 2003, ISBN 80-7226-917-8
A. Surynek, R. Komárková, E. Kašparová, Základy sociologického výzkumu, Management Press 2000, ISBN 80-7261-038-4
Internetové prezentace časopisů Strategie a Marketing a media - archív článků, www.istrategie.cz, www.mam.cz
Philip Kotler, Marketing management, 10. rozšířené vydání, Grada Publishing 2001, ISBN 80-247-0016-6
Miroslav Foret, jana Stávková, Marketingový výzkum / Jak poznávat své zákazníky, Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0385-8
Paul Hague, Průzkum trhu, Computer press Brno 2003, ISBN 80-7226-917-8
A. Surynek, R. Komárková, E. Kašparová, Základy sociologického výzkumu, Management Press 2000, ISBN 80-7261-038-4
Internetové prezentace časopisů Strategie a Marketing a media - archív článků, www.istrategie.cz, www.mam.cz