Tuto bakalářskou práci jsem rozdělila na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část práce vysvětluje marketing měst a obcí, marketingový výzkum a SWOT analýzu.
V praktické části jsem zpracovala stručný popis obce a vytvořila jednoduchou SWOT analýzu. Tato část seznamuje s výsledky průzkumu, který byl určen pro obyvatele obce Nedachlebice. Vytvořila jsem dotazník se sedmi otázkami zaměřenými na výzkum spokojenosti obyvatel této obce. Z výsledků dotazníkového šetření jsem se pokusila nastínit návrhy na zlepšení současné situace.
Annotation in English
I have divided this thesis into two parts, theoretical and practical. The theoretical part ex-plains marketing of cities and communities, marketing research and SWOT analysis.
In practical part I have elaborated brief description of village and have created simple SWOT analysis. This part presents the results of the survey targeted at the inhabitants of Nedachlebice. I have created questionnaire with seven questions dealing with satisfaction population of this village. From results of interview I have tried to table a motion to im-provement of this situation.
Tuto bakalářskou práci jsem rozdělila na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část práce vysvětluje marketing měst a obcí, marketingový výzkum a SWOT analýzu.
V praktické části jsem zpracovala stručný popis obce a vytvořila jednoduchou SWOT analýzu. Tato část seznamuje s výsledky průzkumu, který byl určen pro obyvatele obce Nedachlebice. Vytvořila jsem dotazník se sedmi otázkami zaměřenými na výzkum spokojenosti obyvatel této obce. Z výsledků dotazníkového šetření jsem se pokusila nastínit návrhy na zlepšení současné situace.
Annotation in English
I have divided this thesis into two parts, theoretical and practical. The theoretical part ex-plains marketing of cities and communities, marketing research and SWOT analysis.
In practical part I have elaborated brief description of village and have created simple SWOT analysis. This part presents the results of the survey targeted at the inhabitants of Nedachlebice. I have created questionnaire with seven questions dealing with satisfaction population of this village. From results of interview I have tried to table a motion to im-provement of this situation.
2. Zpracujte dotazník na téma spokojenosti obyvatel obce.
3. Zpracujte analýzu dotazníkového šetření.
4. Vyslovte závěry a doporučení pro obec Nedachlebice.
Research Plan
1. Prostudujte literaturu k danému tématu.
2. Zpracujte dotazník na téma spokojenosti obyvatel obce.
3. Zpracujte analýzu dotazníkového šetření.
4. Vyslovte závěry a doporučení pro obec Nedachlebice.
Recommended resources
[1] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing měst a obcí. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, spol. s r.o., 1999. 184 s. ISBN 80-7169-750-8.
[2] KUBÍČKOVÁ, M. Průzkum trhu. Vyd. Zlín: OA T. Bati, 1999. 116 s.
[3] Zákon č. 128/2000 Sb. ze dne 12. dubna 2000 O obcích (obecní zřízení).
[4] Marketingový dotazník [cit. 2007-10-04]. Dostupný z WWW:
[5] Nedachlebice [cit. 2007-10-04]. Dostupné z WWW:
Recommended resources
[1] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing měst a obcí. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, spol. s r.o., 1999. 184 s. ISBN 80-7169-750-8.
[2] KUBÍČKOVÁ, M. Průzkum trhu. Vyd. Zlín: OA T. Bati, 1999. 116 s.
[3] Zákon č. 128/2000 Sb. ze dne 12. dubna 2000 O obcích (obecní zřízení).
[4] Marketingový dotazník [cit. 2007-10-04]. Dostupný z WWW:
[5] Nedachlebice [cit. 2007-10-04]. Dostupné z WWW:
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
maps
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
doc. Ing. Petr Tománek, CSc.:
Z jakých podkladů jste čerpala při zpracování swot analýzy?
Jak jste doporučila obci pracovat s těmito výsledky šetření?