Bakalářská práce je zaměřena na komunikační strategii Magistrátu města Zlín, jakým způsobem komunikuje s vybranými cílovými skupinami (občany či médii), jak probíhá komunikace uvnitř organizace, tzn. se zaměstnanci. Výsledným cílem práce je navržení možných opatření ke zlepšení interní komunikace magistrátu. Teoretická část se zabývá komunikační strategií obecně, vysvětluje pojem Public Relations, popisuje cílové skupiny a komunikaci s nimi, a to jakých nástrojů lze ke komunikaci využít. Praktická část uvádí teoretické poznatky do praxe a popisuje, jak probíhá komunikace Magistrátu města Zlína uvnitř i navenek.
Anotace v angličtině
Bachelor work is targeting the communication policy of Municipal auuthorities of Zlín, what kind of way it communicates with choices final target audience (inhabitans or media), how runs communication inside organization, that means with employees. Resulting aim of work is to suggest possible steps to improvement internal communication municipal authorities. Theoretical part deals with communication policy generally, explains notion Public Relations, describing target audience and communication with them, respectively which implements it is possible to use to communication. Practical part shows theoretical findings to practise and describing, how runs communication of Municipal authorities of Zlin inside and on the outside.
municipal authorities, communication, department, detachement, inhabitant, employee
Rozsah průvodní práce
70 s., 1s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na komunikační strategii Magistrátu města Zlín, jakým způsobem komunikuje s vybranými cílovými skupinami (občany či médii), jak probíhá komunikace uvnitř organizace, tzn. se zaměstnanci. Výsledným cílem práce je navržení možných opatření ke zlepšení interní komunikace magistrátu. Teoretická část se zabývá komunikační strategií obecně, vysvětluje pojem Public Relations, popisuje cílové skupiny a komunikaci s nimi, a to jakých nástrojů lze ke komunikaci využít. Praktická část uvádí teoretické poznatky do praxe a popisuje, jak probíhá komunikace Magistrátu města Zlína uvnitř i navenek.
Anotace v angličtině
Bachelor work is targeting the communication policy of Municipal auuthorities of Zlín, what kind of way it communicates with choices final target audience (inhabitans or media), how runs communication inside organization, that means with employees. Resulting aim of work is to suggest possible steps to improvement internal communication municipal authorities. Theoretical part deals with communication policy generally, explains notion Public Relations, describing target audience and communication with them, respectively which implements it is possible to use to communication. Practical part shows theoretical findings to practise and describing, how runs communication of Municipal authorities of Zlin inside and on the outside.
municipal authorities, communication, department, detachement, inhabitant, employee
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte uvedenou literaturu, která se vztahuje na zvolené téma.
2. Proveďte analýzu teoretických a metodologických východisek řešení zadaného úkolu.
3. S využitím odborné literatury posuďte problém v organizaci.
4. Navrhněte možnosti řešení daného problému.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte uvedenou literaturu, která se vztahuje na zvolené téma.
2. Proveďte analýzu teoretických a metodologických východisek řešení zadaného úkolu.
3. S využitím odborné literatury posuďte problém v organizaci.
4. Navrhněte možnosti řešení daného problému.
Seznam doporučené literatury
[1] NĚMEC, Petr. Zásady komunikace s veřejností. 1. vyd. Praha: Management Press, Profit, a. s.,1993. 114 s. ISBN 80-85603-26-8.
[2] CAYWOOD, Clarke L. Public relations řízená komunikace podniku s veřejností. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 582 s. ISBN 80-7226-886-4.
[3] HORÁKOVÁ, Iveta, STEJSKALOVÁ, Dita, ŠKAPOVÁ, Hana. Strategie firemní komunikace. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 233 s. ISBN 80-85943-99-9.
[4] TOMEK, Jan. prof. Ing. CSc. Základy strategického marketingu. 2. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita, 2001. 155 s. ISBN 80-7082-821-8.
[5] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing měst a obcí. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, spol. s r. o., 1999. 184 s. ISBN 80-7169-750-8.
[6] http://www.komunikujici-mesto.cz/.
[7] http://vsol.obce.cz/ 2003, č. 4, rubrika zajimavosti.
Seznam doporučené literatury
[1] NĚMEC, Petr. Zásady komunikace s veřejností. 1. vyd. Praha: Management Press, Profit, a. s.,1993. 114 s. ISBN 80-85603-26-8.
[2] CAYWOOD, Clarke L. Public relations řízená komunikace podniku s veřejností. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 582 s. ISBN 80-7226-886-4.
[3] HORÁKOVÁ, Iveta, STEJSKALOVÁ, Dita, ŠKAPOVÁ, Hana. Strategie firemní komunikace. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 233 s. ISBN 80-85943-99-9.
[4] TOMEK, Jan. prof. Ing. CSc. Základy strategického marketingu. 2. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita, 2001. 155 s. ISBN 80-7082-821-8.
[5] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing měst a obcí. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, spol. s r. o., 1999. 184 s. ISBN 80-7169-750-8.
[6] http://www.komunikujici-mesto.cz/.
[7] http://vsol.obce.cz/ 2003, č. 4, rubrika zajimavosti.
Přílohy volně vložené
1 hlavičkový papír MMZ, 7 brožur
Přílohy vázané v práci
schémata
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Ing. Petr Tománek, CSc.:
Jaká by mohla být komunikace mezi důchodcem a podnikatelem (rozdíly)?
Analyzujte současnou interní komunikaci Magistrátu.