Cílem mé bakalářské práce bylo provést analýzu zájmu o návštěvnická centra v přírodních parcích ve Zlínském regionu. Teoretická část se obecně zabývá marketingem v neziskovém sektoru, technikou marketingového výzkumu - dotazník, environmentální vzdělávání, výchova a osvěta. Praktická část zahrnuje popis neziskové organizace, analýzu zájmu návštěvníků o návštěvnická centra, závěr a doporučení vyplývající z této analýzy.
Anotace v angličtině
The goal of my Bachelor thesis was to realize analysis of visiting centers interest in natural parks country of Zlín. The theoretical part discusses generally marketing in non-profit making organization, marketing research - questionnaire, ecological learning, education and enlightenment. The practical part includes description of non-profit making organiza-tion, analysis of visitor’s interest on visiting centers, conclusion and recommendation re-sulting from the analysis.
Klíčová slova
Návštěvnická centra, marketing v neziskovém sektoru, marketingový výzkum, dotazník, environmentální vzdělávání, výchova a osvěta.
Klíčová slova v angličtině
Visiting centers, marketing in non-profit making organization, marketing analysis, questionnaire, ecological learning, education and enlightenment.
Rozsah průvodní práce
61 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem mé bakalářské práce bylo provést analýzu zájmu o návštěvnická centra v přírodních parcích ve Zlínském regionu. Teoretická část se obecně zabývá marketingem v neziskovém sektoru, technikou marketingového výzkumu - dotazník, environmentální vzdělávání, výchova a osvěta. Praktická část zahrnuje popis neziskové organizace, analýzu zájmu návštěvníků o návštěvnická centra, závěr a doporučení vyplývající z této analýzy.
Anotace v angličtině
The goal of my Bachelor thesis was to realize analysis of visiting centers interest in natural parks country of Zlín. The theoretical part discusses generally marketing in non-profit making organization, marketing research - questionnaire, ecological learning, education and enlightenment. The practical part includes description of non-profit making organiza-tion, analysis of visitor’s interest on visiting centers, conclusion and recommendation re-sulting from the analysis.
Klíčová slova
Návštěvnická centra, marketing v neziskovém sektoru, marketingový výzkum, dotazník, environmentální vzdělávání, výchova a osvěta.
Klíčová slova v angličtině
Visiting centers, marketing in non-profit making organization, marketing analysis, questionnaire, ecological learning, education and enlightenment.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte literární prameny vztahující se k BP.
2. Proveďte analýzu zájmu o návštěvnická centra v přírodních parcích ve Zlínském regionu.
3. Zhodnoťte výsledky průzkumu a vyvoďte závěry z nich vyplývající.
4. Navrhněte možná doporučení a závěry pro organizace vyplývající z výsledků analýzy.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte literární prameny vztahující se k BP.
2. Proveďte analýzu zájmu o návštěvnická centra v přírodních parcích ve Zlínském regionu.
3. Zhodnoťte výsledky průzkumu a vyvoďte závěry z nich vyplývající.
4. Navrhněte možná doporučení a závěry pro organizace vyplývající z výsledků analýzy.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav, STÁVKOVÁ, Jana. Marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing a.s., 2003. 160 s. ISBN 80-247-0385-8.
[2] PŘIBOVÁ, Marie a kolektiv. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 1996. 248 s. ISBN 80-7169-299-9.
[3] HANNAGAN, Tim. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha: Management Press, 1996. 205 s. ISBN 80-5943-07-7.
[4] HAUGE, Paul. Průzkum trhu. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 234 s. ISBN 80-7226-917-8.
[5] JEMELKA, Petr. Úvod do ekologické problematiky. 2. vyd. Brno: Tisk OL Print Šlapanice, 2003. 72 s. ISBN 80-210-3103-4.
[6] MEZŘICKÝ, Václav. Environmentální politika a udržitelný rozvoj. 1. vyd. Praha: Portál, s. r. o., 2005. 207 s. ISBN 80-7367-003-8.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav, STÁVKOVÁ, Jana. Marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing a.s., 2003. 160 s. ISBN 80-247-0385-8.
[2] PŘIBOVÁ, Marie a kolektiv. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 1996. 248 s. ISBN 80-7169-299-9.
[3] HANNAGAN, Tim. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha: Management Press, 1996. 205 s. ISBN 80-5943-07-7.
[4] HAUGE, Paul. Průzkum trhu. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 234 s. ISBN 80-7226-917-8.
[5] JEMELKA, Petr. Úvod do ekologické problematiky. 2. vyd. Brno: Tisk OL Print Šlapanice, 2003. 72 s. ISBN 80-210-3103-4.
[6] MEZŘICKÝ, Václav. Environmentální politika a udržitelný rozvoj. 1. vyd. Praha: Portál, s. r. o., 2005. 207 s. ISBN 80-7367-003-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Ing. Josef Kubík, CSc.:
1. Vysvětlete zkratku EVVO.
2. Co byste považovala za důležité řešit ve Zlínském kraji v oblasti environmentální výchovy?