Tato bakalářská práce se zabývá problematikou zahraničních trhů a řízení vztahů se zahraničními zákazníky. Vychází z teoretických poznatků o exportních trzích firmy GSP-High Tech Saws, s. r. o. a z managementu řízení vztahů. Dle provedené analýzy struktury zahraničních odběratelů, SWOT analýzy firmy a průzkumu spokojenosti zákazníků navrhuje řešení v oblastech řízení vztahů se zákazníky, evidence zákazníků a personálního obsazení.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with foreign markets problems and relationship management with foreign customers. It coming-out from theoretical piece of knowledge about export markets of company GSP-High Tech Saws, s. r. o. and customer relationship management. According to performed analysis structure of foreign customers, SWOT analysis of firm and survey of customer satisfaction, it suggests solving in areas of customer relationship manage-ment, evidence of customers and personal constitution.
Klíčová slova
Zahraniční obchod, management řízení vztahů, zahraniční zákazníci, Německo, Polsko, Turecko, analýza prodeje, SWOT analýza, průzkum spokojenosti zákazníků
Klíčová slova v angličtině
Foreign trade, customer relationship management, foreign customers, Germany, Poland, Turkey, analysis of sale, SWOT analysis, survey of customer satisfaction
Rozsah průvodní práce
63 s., 3 s. obr. příloh
Jazyk
AN
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou zahraničních trhů a řízení vztahů se zahraničními zákazníky. Vychází z teoretických poznatků o exportních trzích firmy GSP-High Tech Saws, s. r. o. a z managementu řízení vztahů. Dle provedené analýzy struktury zahraničních odběratelů, SWOT analýzy firmy a průzkumu spokojenosti zákazníků navrhuje řešení v oblastech řízení vztahů se zákazníky, evidence zákazníků a personálního obsazení.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with foreign markets problems and relationship management with foreign customers. It coming-out from theoretical piece of knowledge about export markets of company GSP-High Tech Saws, s. r. o. and customer relationship management. According to performed analysis structure of foreign customers, SWOT analysis of firm and survey of customer satisfaction, it suggests solving in areas of customer relationship manage-ment, evidence of customers and personal constitution.
Klíčová slova
Zahraniční obchod, management řízení vztahů, zahraniční zákazníci, Německo, Polsko, Turecko, analýza prodeje, SWOT analýza, průzkum spokojenosti zákazníků
Klíčová slova v angličtině
Foreign trade, customer relationship management, foreign customers, Germany, Poland, Turkey, analysis of sale, SWOT analysis, survey of customer satisfaction
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte teoretické poznatky s dostupných literárních pramenů, tak abyste je mohli využít pro navrhování opatření pro firmu.
2. Zpracujte rešerši literárních pramenů o problematice zahraničních trhů a odběratelů.
3. Analyzujte strukturu stávajících odběratelů s důrazem na efektivitu zákaznické komunikace.
4. Zhodnoťte výsledky provedených analýz.
5. Navrhněte metody vedoucí ke zplepšení vztahů se zákazníky a zvýšení prodeje.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte teoretické poznatky s dostupných literárních pramenů, tak abyste je mohli využít pro navrhování opatření pro firmu.
2. Zpracujte rešerši literárních pramenů o problematice zahraničních trhů a odběratelů.
3. Analyzujte strukturu stávajících odběratelů s důrazem na efektivitu zákaznické komunikace.
4. Zhodnoťte výsledky provedených analýz.
5. Navrhněte metody vedoucí ke zplepšení vztahů se zákazníky a zvýšení prodeje.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. 10 smrtelných marketingových hříchů. Praha: Grada Publishing, 2005. ISBN 80-247-0969-4.
[2] STORBACKA, K., LEHTINEN J. R. Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-7169-813-X.
[3] SOLOMON, M. R., MARSHALL, G. W., STUART, E. W. Marketing. Brno: Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1273-X.
[4] BusinessInfo: Souhrnná terotoriální informace Turecko [online]. [cit.2007-10-06]. Dostupná z WWW: .
[5] GULLOVÁ, Soňa. Turecké obchodní taktiky. Trend Marketing [online] 2006. no. 11 [cit. 2007-10-08]. Dostupný z WWW: .
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. 10 smrtelných marketingových hříchů. Praha: Grada Publishing, 2005. ISBN 80-247-0969-4.
[2] STORBACKA, K., LEHTINEN J. R. Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-7169-813-X.
[3] SOLOMON, M. R., MARSHALL, G. W., STUART, E. W. Marketing. Brno: Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1273-X.
[4] BusinessInfo: Souhrnná terotoriální informace Turecko [online]. [cit.2007-10-06]. Dostupná z WWW: .
[5] GULLOVÁ, Soňa. Turecké obchodní taktiky. Trend Marketing [online] 2006. no. 11 [cit. 2007-10-08]. Dostupný z WWW: .
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.:
1. Kolik má firma konkurentů v ČR?
2. V čem je konkurence těchto produktů na zahr. trzích?
Ing. David Matulaj:
Používá firma diferencovaný přístup k zákazníkům v různých zemích?