Navržení marketingové strategie pro vybrané cílové zákazníky pracovní obuvi MEDI na základě získaných a analyzovaných ůdajů z průzkumu trhu těchto potenciálních zákazníků prostřednictvím dotazníkového šetření. Získání informací a identifikace konkurenčního prostředí daného produktu pro správné navržení marketingové strategie. Závěry a doporučení vyplývající z navržení marketingové strategie pro vybrané zákaznické skupiny.
Anotace v angličtině
The proposal of a marketing strategy for seledted target customers of MEDI work-related footwear based on obtained and analysed details from market research on these potential customers via a questionnaire survey. The obtaining of information and identification of a competitive environment for the given product leading to correct proposal of marketing strategy. Conclusions and recommendations resulting from proposal of marketing strategy for selected customer groups.
Marketing research, identification of competitors, marketing strategy
Rozsah průvodní práce
75 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Navržení marketingové strategie pro vybrané cílové zákazníky pracovní obuvi MEDI na základě získaných a analyzovaných ůdajů z průzkumu trhu těchto potenciálních zákazníků prostřednictvím dotazníkového šetření. Získání informací a identifikace konkurenčního prostředí daného produktu pro správné navržení marketingové strategie. Závěry a doporučení vyplývající z navržení marketingové strategie pro vybrané zákaznické skupiny.
Anotace v angličtině
The proposal of a marketing strategy for seledted target customers of MEDI work-related footwear based on obtained and analysed details from market research on these potential customers via a questionnaire survey. The obtaining of information and identification of a competitive environment for the given product leading to correct proposal of marketing strategy. Conclusions and recommendations resulting from proposal of marketing strategy for selected customer groups.
Marketing research, identification of competitors, marketing strategy
Zásady pro vypracování
Zpracujte a vyhodnoťte teoretické poznatky z literatury vztahující se k tématu práce.
Identifikujte konkurenční prostředí firmy.
Proveďte analýzu současného stavu zákazníků prostřednictvím dotazníkového průzkumu.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte marketingovou strategii pro cílovou skupinu.
Formulujte závěry vyplývající ze získaných údajů.
Zásady pro vypracování
Zpracujte a vyhodnoťte teoretické poznatky z literatury vztahující se k tématu práce.
Identifikujte konkurenční prostředí firmy.
Proveďte analýzu současného stavu zákazníků prostřednictvím dotazníkového průzkumu.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte marketingovou strategii pro cílovou skupinu.
Formulujte závěry vyplývající ze získaných údajů.
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, J. Marketing. Praha: C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-71795-77-1.
[2] KOTLER, P. Marketing management. 1. vyd. v českém jazyce. Praha: Victoria Publishing, 1991. 789 s. ISBN 80-85605-08-2.
[3] KOTLER, P. Marketing. 3. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1997. 789 s. ISBN 80-85605-08-2.
[4] KOZEL, R.a kolektiv. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada, 2006. 277 s. ISBN 80-247-0966-X.
[5] KUBÍČKOVÁ, M. Průzkum trhu. Zlín: VOŠE Zlín, 1999. 116 s.
[6] SEDLÁČKOVÁ, H. Strategická analýza. Praha: C. H. Beck, 2000. 101 s. ISBN 80-7179-422-8.
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, J. Marketing. Praha: C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-71795-77-1.
[2] KOTLER, P. Marketing management. 1. vyd. v českém jazyce. Praha: Victoria Publishing, 1991. 789 s. ISBN 80-85605-08-2.
[3] KOTLER, P. Marketing. 3. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1997. 789 s. ISBN 80-85605-08-2.
[4] KOZEL, R.a kolektiv. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada, 2006. 277 s. ISBN 80-247-0966-X.
[5] KUBÍČKOVÁ, M. Průzkum trhu. Zlín: VOŠE Zlín, 1999. 116 s.
[6] SEDLÁČKOVÁ, H. Strategická analýza. Praha: C. H. Beck, 2000. 101 s. ISBN 80-7179-422-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Má zájem Městská policie o tyto boty? Odpovězeno.
2. Kolik bylo rozesláno dotazníků internetem? Odpovězeno.
3. Cílová skupina duchovní? Mají zájem? Odpovězeno.
4. Kolik je cena? Odpovězeno.