Práce pojednává o hlavním propagačním materiálu společnosti DHL Express (Czech Republic) s.r.o. pro rok 2005 - Sales Packu (také označovanému jako prodejní materiál). Popisuje proces, který je nutný k vytvoření relevantního, úplného a užitečného nástroje podporujícího prodej produktů v segmentu přepravních služeb. Dává návod nejen na efektivnější vedení celého projektu, ale nastiňuje i nutnost inovace v elektronických médiích.
Anotace v angličtině
This project is focused on major POS materiál of DHL Express (Czech Republic) s.r.o. for year 2005 - Sales Pack (also named as sales materiál). There is a proces of building relevant, consistent and useful materiál supporting selling of products in logistics area. It‘s main goal is to show us, how to lead project more effectively, but on the other hand, describes ways for future innovation and focus on electronic applications.
Klíčová slova
prodejní materiály, Sales Pack, POS
Klíčová slova v angličtině
Sales Pack, POS, sales materials
Rozsah průvodní práce
72 s., 13 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Práce pojednává o hlavním propagačním materiálu společnosti DHL Express (Czech Republic) s.r.o. pro rok 2005 - Sales Packu (také označovanému jako prodejní materiál). Popisuje proces, který je nutný k vytvoření relevantního, úplného a užitečného nástroje podporujícího prodej produktů v segmentu přepravních služeb. Dává návod nejen na efektivnější vedení celého projektu, ale nastiňuje i nutnost inovace v elektronických médiích.
Anotace v angličtině
This project is focused on major POS materiál of DHL Express (Czech Republic) s.r.o. for year 2005 - Sales Pack (also named as sales materiál). There is a proces of building relevant, consistent and useful materiál supporting selling of products in logistics area. It‘s main goal is to show us, how to lead project more effectively, but on the other hand, describes ways for future innovation and focus on electronic applications.
Klíčová slova
prodejní materiály, Sales Pack, POS
Klíčová slova v angličtině
Sales Pack, POS, sales materials
Zásady pro vypracování
1. V úvodu zdůvodněte aktuálnost tématu a uveďte problém, kterým se bude práce zabývat. Uveďte stručný přehled existující literatury, stanovte cíle práce a formulujte hypotézy.
2. V teoreticko metodologické části vymezte základní pojmy obecně a zaměřte se na POS materiály.
3. V analytické (praktické) části popište historii společnosti DHL, proveďte analýzu POS materiálů této společnosti a zaměřte se především na tyto oblasti:
- analýza Sales packu 2004
- návrhy na Sales pack 2005-nová koncepce-CD
4. V závěru se zaměřte na potvrzení či vyvrácení stanovených hypotéz, zhodnocení splnění cíle formulovaného v úvodu práce.
Zásady pro vypracování
1. V úvodu zdůvodněte aktuálnost tématu a uveďte problém, kterým se bude práce zabývat. Uveďte stručný přehled existující literatury, stanovte cíle práce a formulujte hypotézy.
2. V teoreticko metodologické části vymezte základní pojmy obecně a zaměřte se na POS materiály.
3. V analytické (praktické) části popište historii společnosti DHL, proveďte analýzu POS materiálů této společnosti a zaměřte se především na tyto oblasti:
- analýza Sales packu 2004
- návrhy na Sales pack 2005-nová koncepce-CD
4. V závěru se zaměřte na potvrzení či vyvrácení stanovených hypotéz, zhodnocení splnění cíle formulovaného v úvodu práce.
Seznam doporučené literatury
Ogilvy, David: Ogilvy o reklamě, Management Press, 1995
Tellis, Gerard, J.: Reklama a podpora prodeje, Grada Publishing a. s., 2000
Kotler, Philip, Armstrong, Gary: Marketing, Grada Publishing a. s., 2003
Interní materiály společnosti DHL
Design Manuál společnosti DHL
Strategie
Internet
Seznam doporučené literatury
Ogilvy, David: Ogilvy o reklamě, Management Press, 1995
Tellis, Gerard, J.: Reklama a podpora prodeje, Grada Publishing a. s., 2000
Kotler, Philip, Armstrong, Gary: Marketing, Grada Publishing a. s., 2003
Interní materiály společnosti DHL
Design Manuál společnosti DHL
Strategie
Internet