Bakalářskou práci jsem zpracovávala ve firmě INTERPROMOTION, s. r. o. na téma: ''Analýza komunikační strategie získávání nových zákazníků firmy INTERPROMOTION, s. r. o.‘‘. Tato práce je rozdělena na dvě části. V první části - teoretické jsem se zaměřila na marketingovou komunikaci, vysvětlení základních marketingových pojmů a členění marketingového mixu. Druhá část - analytická je věnována popisu momentální marketingové komunikace, rozboru vnějšího a vnitřního prostředí a nastínění změny komunikační strategie se zákazníky. Cílem mé bakalářské práce je doporučení a zlepšení postupu získávání nových a udržení si stávajících zákazníků.
Anotace v angličtině
Die Bakkalaureatarbeit bearbeitete ich in der Firma INTERPROMOTION, s. r. o. zum Thema: ''Analyse der Kommunikationsstrategie der Akquisition neuen Kunden der Firma INTERPROMOTION, s. r. o.‘‘. Diese Arbeit ist in zwei Teile gegliedert. In erstem theoretischem Teil orientierte ich mich an Marketingkommunikation, Aufklärung der wichtigsten Marketingbegriffen und Gliederung des Marketing-Mix. Der zweite analytische Teil - ist der Beschreibung momentaner Marketingkommunikation, der Analyse der äußeren und inneren Umfeld und der Empfehlung eines Vorschlages auf Änderung der Kommunikationsstrategie mit Kunden gewidmet. Das Ziel meiner Bakkalaureatarbeit ist der Vorschlag einer Empfehlung und einer Verbesserung des Verfahrens bei Akquisition neuen und Erhaltung bisheriger Kunden.
Klíčová slova
Marketing, marketingová komunikace, marketingový mix, reklama, vztahy s veřejností, podpora prodeje, přímý marketing, MIS, marketingový výzkum, SWOT analýza, PEST analýza, Porterův model pěti sil, analýza konkurence, vnější prostředí firmy, CRM.
Klíčová slova v angličtině
Marketing, Marketingkommunikation, Marketing-Mix, Werbung, Beziehungen mit der Öffentlichkeit, Promotion, Direktmarketing, Marketinginformationssystem, Marketing Research, SWOT - Analyse, PEST - Analyse, Modell nach Porter, Konkurrenzanalyse, äußere Umgebung der Firma, CRM.
Rozsah průvodní práce
64 s., 2 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářskou práci jsem zpracovávala ve firmě INTERPROMOTION, s. r. o. na téma: ''Analýza komunikační strategie získávání nových zákazníků firmy INTERPROMOTION, s. r. o.‘‘. Tato práce je rozdělena na dvě části. V první části - teoretické jsem se zaměřila na marketingovou komunikaci, vysvětlení základních marketingových pojmů a členění marketingového mixu. Druhá část - analytická je věnována popisu momentální marketingové komunikace, rozboru vnějšího a vnitřního prostředí a nastínění změny komunikační strategie se zákazníky. Cílem mé bakalářské práce je doporučení a zlepšení postupu získávání nových a udržení si stávajících zákazníků.
Anotace v angličtině
Die Bakkalaureatarbeit bearbeitete ich in der Firma INTERPROMOTION, s. r. o. zum Thema: ''Analyse der Kommunikationsstrategie der Akquisition neuen Kunden der Firma INTERPROMOTION, s. r. o.‘‘. Diese Arbeit ist in zwei Teile gegliedert. In erstem theoretischem Teil orientierte ich mich an Marketingkommunikation, Aufklärung der wichtigsten Marketingbegriffen und Gliederung des Marketing-Mix. Der zweite analytische Teil - ist der Beschreibung momentaner Marketingkommunikation, der Analyse der äußeren und inneren Umfeld und der Empfehlung eines Vorschlages auf Änderung der Kommunikationsstrategie mit Kunden gewidmet. Das Ziel meiner Bakkalaureatarbeit ist der Vorschlag einer Empfehlung und einer Verbesserung des Verfahrens bei Akquisition neuen und Erhaltung bisheriger Kunden.
Klíčová slova
Marketing, marketingová komunikace, marketingový mix, reklama, vztahy s veřejností, podpora prodeje, přímý marketing, MIS, marketingový výzkum, SWOT analýza, PEST analýza, Porterův model pěti sil, analýza konkurence, vnější prostředí firmy, CRM.
Klíčová slova v angličtině
Marketing, Marketingkommunikation, Marketing-Mix, Werbung, Beziehungen mit der Öffentlichkeit, Promotion, Direktmarketing, Marketinginformationssystem, Marketing Research, SWOT - Analyse, PEST - Analyse, Modell nach Porter, Konkurrenzanalyse, äußere Umgebung der Firma, CRM.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši týkající se problematiky komunikační strategie získávání nových zákazníků ve firmě.
Proveďte analýzu současného stavu získávání nových zákazníků ve firmě Interpromotion, s. r. o.
Na základě získaných poznatků navrhněte doporučení pro zlepšení získávání nových zákazníků ve firmě Interpromotion, s. r. o.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši týkající se problematiky komunikační strategie získávání nových zákazníků ve firmě.
Proveďte analýzu současného stavu získávání nových zákazníků ve firmě Interpromotion, s. r. o.
Na základě získaných poznatků navrhněte doporučení pro zlepšení získávání nových zákazníků ve firmě Interpromotion, s. r. o.
Seznam doporučené literatury
1. ČICHOVSKÝ, L. Marketing na rozhraní dvou tisíciletí. Praha: Radix,2001. ISBN 80-86031-31-4.
2. TOMEK, J., HOFMAN J. Moderní řízení nákupu podniku. Praha: Management Press,1999. ISBN 80-85943-73-5.
3. GEFFROY, E. K. Klíč k prodejním úspěchům. Praha: Management Press,1997. ISBN 80-85943-50-6.
4. CARON, N. Prodej problémovým zákazníkům. Praha: GRADA, 2002. ISBN 80-247-0204-5.
5. ČICHOVSKÝ, L. Jak?úspěšně prodávat. Praha: Management Press, 1994. ISBN 80-85780-17-8.
Seznam doporučené literatury
1. ČICHOVSKÝ, L. Marketing na rozhraní dvou tisíciletí. Praha: Radix,2001. ISBN 80-86031-31-4.
2. TOMEK, J., HOFMAN J. Moderní řízení nákupu podniku. Praha: Management Press,1999. ISBN 80-85943-73-5.
3. GEFFROY, E. K. Klíč k prodejním úspěchům. Praha: Management Press,1997. ISBN 80-85943-50-6.
4. CARON, N. Prodej problémovým zákazníkům. Praha: GRADA, 2002. ISBN 80-247-0204-5.
5. ČICHOVSKÝ, L. Jak?úspěšně prodávat. Praha: Management Press, 1994. ISBN 80-85780-17-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vlčková: Je firma seznámena s touto prací? V čem vidíte rizika Vámi navržených doporučení?
Vasilčo: Který kom. nástroj považujete za nejúčinnější pro firmu? Využívá firma zahraniční dodavatele a proč? Jaké jsou největší překážky při výběru doavatelů?
Komínková: Jak jste myslela zadání reklamy do vyhledávače? Nemyslela jste katalog?
Porvazník: Jaký máte vztah k firmě, kde vykonáváte BP?
Švarcová: Jak jsou kontaktováni zákazníci? Proč jste neuvedla v rozpočtu náklady na veletrh?