Obsahem mé bakalářské práce je zpracování tématu zavedení CRM do firmy Mgr. Lumír Bednařík - Metalworld ČR a s ním spojené návrhy na implementaci. Teoretická část definuje CMR a podává náhled na jeho problematiku. Čtenáři také poskytuje informace o dané firmě. Analytická část seznamuje s tím, jak firma funguje v oblasti komunikace se zákazníky, na jaké bázi vztahy mezi firmou a zákazníky pracují a zaměřuje se na to jak obě tyto oblasti zlepšit.
Anotace v angličtině
The main theme of my bachelor work is Implementation of CRM into METAL WORLD company and with it connected projects. Theoretical part defines CRM and sub-scribes its problems. You can find here main information about the copany. Analytical part shows communication with customers, the level of partnerships between company and her customers and focus to improvement of both sections.
Klíčová slova
CRM, komunikace, vzájemné vztahy, databáze zákazníků, kontakt
Klíčová slova v angličtině
CRM, communication, mutual relations, database of consumer, connection
Rozsah průvodní práce
52 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Obsahem mé bakalářské práce je zpracování tématu zavedení CRM do firmy Mgr. Lumír Bednařík - Metalworld ČR a s ním spojené návrhy na implementaci. Teoretická část definuje CMR a podává náhled na jeho problematiku. Čtenáři také poskytuje informace o dané firmě. Analytická část seznamuje s tím, jak firma funguje v oblasti komunikace se zákazníky, na jaké bázi vztahy mezi firmou a zákazníky pracují a zaměřuje se na to jak obě tyto oblasti zlepšit.
Anotace v angličtině
The main theme of my bachelor work is Implementation of CRM into METAL WORLD company and with it connected projects. Theoretical part defines CRM and sub-scribes its problems. You can find here main information about the copany. Analytical part shows communication with customers, the level of partnerships between company and her customers and focus to improvement of both sections.
Klíčová slova
CRM, komunikace, vzájemné vztahy, databáze zákazníků, kontakt
Klíčová slova v angličtině
CRM, communication, mutual relations, database of consumer, connection
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerži k tématu CRM (Customer relationship management).
Analyzujte současný stav řízení vztahů se zákazníky ve firmě Mgr.Lumír Bednařík-Metal World.
Vypracujte doporučení k zavádění prvků CRM do firmy Mgr.Lumír Bednařík-Metal World.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerži k tématu CRM (Customer relationship management).
Analyzujte současný stav řízení vztahů se zákazníky ve firmě Mgr.Lumír Bednařík-Metal World.
Vypracujte doporučení k zavádění prvků CRM do firmy Mgr.Lumír Bednařík-Metal World.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Seznam doporučené literatury
[1] DOHNAL, J. Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-247-0401-3.
[2] STORBACKA, K., LEHTINEN, J. R. Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-7169-813-X.
[3] WESSLING, H. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-247-0569-9
Seznam doporučené literatury
[1] DOHNAL, J. Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-247-0401-3.
[2] STORBACKA, K., LEHTINEN, J. R. Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-7169-813-X.
[3] WESSLING, H. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-247-0569-9
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Švarcová: Jaký má z právního hlediska mateřská firma vztah k této firmě?
Porvazník: Jaké jsou problémy u telefonního kontaktu oproti písemnému?