Má bakalářská práce je soustředěna na komunikaci a komunikační mix společnosti Teilo Engineering Ltd. a návrhy pro jeho zlepšení. V první teoretické části mé bakalářské práce jsem popsal základní poznatky k tomuto tématu. Začal jsem komunikací, následovanou komunikačním mixem a jeho nástroji, poté jsem pokračoval s popisem SWOT analýzy a popisem marketingového výzkumu. V druhé, praktické části jsem představil společnost a zanalyzoval její komunikační mix, poté jsem aplikoval SWOT analýzu a dotazníkové šetření zaměřené na spokojenost zákazníků. Na konci projektu jsem se pokusil navrhnout vhodná řešení, založená na objevených poznatcích, které zlepší komunikační mix společ-nosti.
Anotace v angličtině
My bachelor’s thesis is focused on communication and communication mix of Teilo Engi-neering Ltd. and suggestions for its improvement. At first I described theoretical problems to this theme. I started with communication, followed by communication mix and its tools, than I continued with situation analysis and marketing research. In the second, analytical part, I introduced company and analyzed the communication mix in the company, than I implemented SWOT analysis and a questionnaire investigation focused on customer’s sat-isfaction. At the end of thesis I suggested fitting recommendations, based on discovered findings, which will improve communication mix.
Klíčová slova
Komunikace, Komunikační mix, Reklama, Podpora prodeje, Osobní prodej, Přímý marketing, Public relations, SWOT analýza, Dotazníkové šetření
Klíčová slova v angličtině
Communication, Communication mix, Advertising, Sales promotion, Personal selling, Direct marketing, Public Relations, SWOT Analysis, Questionnaire investigation
Rozsah průvodní práce
64 s.
Jazyk
AN
Anotace
Má bakalářská práce je soustředěna na komunikaci a komunikační mix společnosti Teilo Engineering Ltd. a návrhy pro jeho zlepšení. V první teoretické části mé bakalářské práce jsem popsal základní poznatky k tomuto tématu. Začal jsem komunikací, následovanou komunikačním mixem a jeho nástroji, poté jsem pokračoval s popisem SWOT analýzy a popisem marketingového výzkumu. V druhé, praktické části jsem představil společnost a zanalyzoval její komunikační mix, poté jsem aplikoval SWOT analýzu a dotazníkové šetření zaměřené na spokojenost zákazníků. Na konci projektu jsem se pokusil navrhnout vhodná řešení, založená na objevených poznatcích, které zlepší komunikační mix společ-nosti.
Anotace v angličtině
My bachelor’s thesis is focused on communication and communication mix of Teilo Engi-neering Ltd. and suggestions for its improvement. At first I described theoretical problems to this theme. I started with communication, followed by communication mix and its tools, than I continued with situation analysis and marketing research. In the second, analytical part, I introduced company and analyzed the communication mix in the company, than I implemented SWOT analysis and a questionnaire investigation focused on customer’s sat-isfaction. At the end of thesis I suggested fitting recommendations, based on discovered findings, which will improve communication mix.
Klíčová slova
Komunikace, Komunikační mix, Reklama, Podpora prodeje, Osobní prodej, Přímý marketing, Public relations, SWOT analýza, Dotazníkové šetření
Klíčová slova v angličtině
Communication, Communication mix, Advertising, Sales promotion, Personal selling, Direct marketing, Public Relations, SWOT Analysis, Questionnaire investigation
Zásady pro vypracování
Study scholarly literature, relevant to the theme of project. (Prostudujte odbornou literaturu, týkající se tématu práce.)
Implement situation analysis focused on communication mix of company, which will be based on studying literature. (Na základě studia literatury proveďte situační analýzy, zaměřené na komunikační mix společnosti.)
Make a questionnaire and do a customer satisfaction research. (Vypracujte dotazník a proveďte průzkum spokojenosti zákazníků.)
Based on analysis results, propose areas, which need attention and ways how to solve recognized inadequacis. (Podle výsledků analýz, navrhněte firmě oblasti, kterým je třeba věnovat pozornost, a způsoby řešení zjištěných nedostatků.)
Introduce supposed effects of your suggested solutions. (Uveďte předpokládané efekty Vámi navrhovaných opatření.
)
Zásady pro vypracování
Study scholarly literature, relevant to the theme of project. (Prostudujte odbornou literaturu, týkající se tématu práce.)
Implement situation analysis focused on communication mix of company, which will be based on studying literature. (Na základě studia literatury proveďte situační analýzy, zaměřené na komunikační mix společnosti.)
Make a questionnaire and do a customer satisfaction research. (Vypracujte dotazník a proveďte průzkum spokojenosti zákazníků.)
Based on analysis results, propose areas, which need attention and ways how to solve recognized inadequacis. (Podle výsledků analýz, navrhněte firmě oblasti, kterým je třeba věnovat pozornost, a způsoby řešení zjištěných nedostatků.)
Introduce supposed effects of your suggested solutions. (Uveďte předpokládané efekty Vámi navrhovaných opatření.
)
Seznam doporučené literatury
[1] SMITH, P. R., TAYLOR, J. Marketing communications: an integrated approach. 3rd ed. London: Kogan Page, 2002. 640 p. ISBN 0 7494 3669 7.
[2] BELCH, G. E., BELCH, M. A. Advertising and promotion: an integrated marketing communications perspective. int. edition. New York: Mcgraw-Hill Companies, 2004. 779 p. ISBN 0-07-253676-4.
[3] HINGSTON, Peter. Effective marketing. 1st ed. London: Dorling Kingsley, 2001. 192 p. ISBN 0 7513 1213 4.
[4] BASSINGTON, Frances, PETTITT, Stephen. Principles of marketing. 2nd ed. Essen: Person Education, 2000. 1079 p. ISBN 0 273 64444 0.
[5] KOTLER, Philip. Marketing management. 12th ed. Prentice Hall, 2005. 719 p. ISBN 0131457578.
Seznam doporučené literatury
[1] SMITH, P. R., TAYLOR, J. Marketing communications: an integrated approach. 3rd ed. London: Kogan Page, 2002. 640 p. ISBN 0 7494 3669 7.
[2] BELCH, G. E., BELCH, M. A. Advertising and promotion: an integrated marketing communications perspective. int. edition. New York: Mcgraw-Hill Companies, 2004. 779 p. ISBN 0-07-253676-4.
[3] HINGSTON, Peter. Effective marketing. 1st ed. London: Dorling Kingsley, 2001. 192 p. ISBN 0 7513 1213 4.
[4] BASSINGTON, Frances, PETTITT, Stephen. Principles of marketing. 2nd ed. Essen: Person Education, 2000. 1079 p. ISBN 0 273 64444 0.
[5] KOTLER, Philip. Marketing management. 12th ed. Prentice Hall, 2005. 719 p. ISBN 0131457578.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Nemyslíte si, že osobní prodejci (B2B) jsou firmou přeceňováni?
2. Co myslíte "podporou místních vládních orgánů", které jste uvedl ve SWOT analýze. Objasněte!
3. V čem vidíte rozdíly mezi českou a britskou podnikovou kulturou?