- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině, Přílohy volně vložené
Hlavní téma
Business Economics Environment in Germany - The Opportunities for Works Expo Ltd
(Podnikatelsko-ekonomomické prostředí v Německu - Příležitosti pro Works Expo Ltd)
Hlavní téma v angličtině
Business Economics Environment in Germany - The Opportunities for Works Expo Ltd
Název dle studenta
Podnikatelsko-ekonomomické prostředí v Německu - Příležitosti pro Works Expo Ltd
Cílem teto práce je analyzovat obchodně-ekonomické prostředí v Německu, jeho principy, trendy a stav, jak popsáno v teoretické části. Na základě těchto informací zvážit výhody a nevýhody a zkusit identifikovat příležitosti a hrozby pro Works Expo v souvislosti s potencionálním vstupem na německý trh. Dalším krokem je pokusit se navrhnout možný postup při pronikání na německý trh a zhodnotit pravděpodobnost úspěšného proniknutí na německý trh.
Anotace v angličtině
The purpose or this dissertation is to analyse business economics environment in Germany, its principles, trends, state as describe in theoretical part. Based on these facts consider its advantages and disadvantages and on these facts recognize opportunities and threats for Works Expo Ltd regarding possible entrance to German market. Next step is to suggest steps for entering German market and evaluate the likelihood of successful penetration of Works Expo Ltd to German market.
Klíčová slova
marketingový výzkum, informace, nové trhy, průzkum od stolu, SWOT analýza, příležitosti, konkurence
Klíčová slova v angličtině
marketing research, information, making decisions, new markets, desk research, SWOT analysis, opportunities, competition
Rozsah průvodní práce
86 s, 7 s. obr. priloh
Jazyk
AN
Anotace
Cílem teto práce je analyzovat obchodně-ekonomické prostředí v Německu, jeho principy, trendy a stav, jak popsáno v teoretické části. Na základě těchto informací zvážit výhody a nevýhody a zkusit identifikovat příležitosti a hrozby pro Works Expo v souvislosti s potencionálním vstupem na německý trh. Dalším krokem je pokusit se navrhnout možný postup při pronikání na německý trh a zhodnotit pravděpodobnost úspěšného proniknutí na německý trh.
Anotace v angličtině
The purpose or this dissertation is to analyse business economics environment in Germany, its principles, trends, state as describe in theoretical part. Based on these facts consider its advantages and disadvantages and on these facts recognize opportunities and threats for Works Expo Ltd regarding possible entrance to German market. Next step is to suggest steps for entering German market and evaluate the likelihood of successful penetration of Works Expo Ltd to German market.
Klíčová slova
marketingový výzkum, informace, nové trhy, průzkum od stolu, SWOT analýza, příležitosti, konkurence
Klíčová slova v angličtině
marketing research, information, making decisions, new markets, desk research, SWOT analysis, opportunities, competition
Zásady pro vypracování
Study scholarly literature regarding your essay topic. (Nastudujte odbornou literaturu s ohledem na zaměření Vaší práce.)
Do analysis of business economics environmental in Germany, do S.W.O.T analysis of environment and S.W.O.T. analysis of Works Expo Ltd, which will be based on studying of literature. (Na základě studia literatury proveďte analýzu podnikatelsko-ekonomického prostředí v Německu, vypracujte SWOT analýzu prostředí a SWOT analýzy Vaší firmy.)
Based on research and analysis, assess situation in Germany and potential opportunities and issues for Works Expo Ltd. (Na základě průzkumu a analýz zhodnoťte situaci v Německu a potecionální příležitosti a problémy pro Vaši firmu z toho plynoucí.)
Suggest steps for taking the opportunities and avoiding the threats. (Navrhněte postup pro využití těchto příležitostí a vyhnutí se hrozbám.)
Evaluate likeliness of successful penetrating of Works Expo Ltd to German market.
(Zhodnoťte pravděpodobnost úspěšného proniknutí Vaší firmy na německý trh.)
Zásady pro vypracování
Study scholarly literature regarding your essay topic. (Nastudujte odbornou literaturu s ohledem na zaměření Vaší práce.)
Do analysis of business economics environmental in Germany, do S.W.O.T analysis of environment and S.W.O.T. analysis of Works Expo Ltd, which will be based on studying of literature. (Na základě studia literatury proveďte analýzu podnikatelsko-ekonomického prostředí v Německu, vypracujte SWOT analýzu prostředí a SWOT analýzy Vaší firmy.)
Based on research and analysis, assess situation in Germany and potential opportunities and issues for Works Expo Ltd. (Na základě průzkumu a analýz zhodnoťte situaci v Německu a potecionální příležitosti a problémy pro Vaši firmu z toho plynoucí.)
Suggest steps for taking the opportunities and avoiding the threats. (Navrhněte postup pro využití těchto příležitostí a vyhnutí se hrozbám.)
Evaluate likeliness of successful penetrating of Works Expo Ltd to German market.
(Zhodnoťte pravděpodobnost úspěšného proniknutí Vaší firmy na německý trh.)
Seznam doporučené literatury
[1]BIRN, Robin. The Effective use of market research: how to drive and focus better business decisions. 4th ed. London: Kogan Page, 2004. 226p. ISBN 0-7494-4200-X.
[2]]HINGSTON, Peter. Effective marketing. 1st ed. London: Dorling Kingsley, 2001. 192 p. ISBN 0 7513 1213 4.
[3]BASSINGTON, Frances, PETTITT, Stephen. Principles of marketing. 2nd ed. Essen: Person Education, 2000. 1079 p. ISBN 0 273 64444 0.
[4]HAGUE, Paul, HAGUE, Nick, MORGAN, Carol-Ann. Market research in practise - A guide to the basics. London: Kogan Page, 2004. 244 p. ISBN 0 7494 4180 1.
[5]JACKSON, Peter., HAGUE, Paul. Do your own market research. 3rd ed. London: Kogan Page, 1998. 142 p. ISBN 0 7494 2652 7.
[6]KOTLER, P. Marketing management. 12th ed. Prentice Hall, 2005. 719 p. ISBN 0131457578.
Seznam doporučené literatury
[1]BIRN, Robin. The Effective use of market research: how to drive and focus better business decisions. 4th ed. London: Kogan Page, 2004. 226p. ISBN 0-7494-4200-X.
[2]]HINGSTON, Peter. Effective marketing. 1st ed. London: Dorling Kingsley, 2001. 192 p. ISBN 0 7513 1213 4.
[3]BASSINGTON, Frances, PETTITT, Stephen. Principles of marketing. 2nd ed. Essen: Person Education, 2000. 1079 p. ISBN 0 273 64444 0.
[4]HAGUE, Paul, HAGUE, Nick, MORGAN, Carol-Ann. Market research in practise - A guide to the basics. London: Kogan Page, 2004. 244 p. ISBN 0 7494 4180 1.
[5]JACKSON, Peter., HAGUE, Paul. Do your own market research. 3rd ed. London: Kogan Page, 1998. 142 p. ISBN 0 7494 2652 7.
[6]KOTLER, P. Marketing management. 12th ed. Prentice Hall, 2005. 719 p. ISBN 0131457578.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Co vám říká pojem "obnovitelné zdroje energie"?
2. Proč tolik vyzdvihujete jazykovou bariéru, jako velkou hrozbu vstupu na německý trh?
3. Srovnejte vývoj domácího produktu v ČR, Německu a Velké Británii.