- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině, Přílohy volně vložené
Hlavní téma
Analysing the data delivery focused on TNSInfo in order to satisfy clients needs
(Analýza dodání dat zaměřená na TNSInfo za účelem uspokojení potřeb zákazníků)
Hlavní téma v angličtině
Analysing the data delivery focused on TNSInfo in order to satisfy clients needs
Název dle studenta
Analysing the data delivery focused on TNSInfo in order to satisfy clients needs
Po dohodě se zástupci Delivery Services a TNSInfo týmu, se ve své bakalařské práci zaměřuji na analýzu dodání dat prostřednictvím TNSInfa, jejíž hlavním úkolem je uspokojení uživatelů tohoto portálu. Při svém výzkumu jsem použila SWOT analýzu zaměřenou na TNSInfo a také dotazník, který byl dostupný na hlavním portálu TNSInfa a sloužil ke zjištění spokojenosti a užití TNSInfa klienty. Výsledky mého výykumu jsou prezentovány v podobě konkrétních bodů a graficky znázorněny prostřednictvím grafů a tabulek pro jejich lepší přehlednost.
Anotace v angličtině
After agreement with representative from Delivery Services and TNSInfo team I am going to focused at my thesis on analysing delivery data through TNSInfo, which main subject is satisfactying customers of this portal. At my research was used SWOT analysis focused on TNSInfo and also questionnaire, which was available on the main portal of TNSInfo and it was used to find out satisfactory and usage of TNSInfo by clients.
Po dohodě se zástupci Delivery Services a TNSInfo týmu, se ve své bakalařské práci zaměřuji na analýzu dodání dat prostřednictvím TNSInfa, jejíž hlavním úkolem je uspokojení uživatelů tohoto portálu. Při svém výzkumu jsem použila SWOT analýzu zaměřenou na TNSInfo a také dotazník, který byl dostupný na hlavním portálu TNSInfa a sloužil ke zjištění spokojenosti a užití TNSInfa klienty. Výsledky mého výykumu jsou prezentovány v podobě konkrétních bodů a graficky znázorněny prostřednictvím grafů a tabulek pro jejich lepší přehlednost.
Anotace v angličtině
After agreement with representative from Delivery Services and TNSInfo team I am going to focused at my thesis on analysing delivery data through TNSInfo, which main subject is satisfactying customers of this portal. At my research was used SWOT analysis focused on TNSInfo and also questionnaire, which was available on the main portal of TNSInfo and it was used to find out satisfactory and usage of TNSInfo by clients.
Read up literature relating to the subject. (Prostudujte literaturu, která se vztahuje k danému tématu.)
On the basis of the literature studies describe the funtionality of TNSInfo and possible ways to explore it's use. (Na základě studia literatury popište funkce TNSInfa a jeho možnosti využití.)
Produce the SWOT analysis and mark the method of work which is being used by TNSInfo. (Proveďte SWOT analýzu a vyhodnoťte metody práce, které využívá TNSInfo.)
Please fill out the questionnaire and analyse the acquired information/data. (Vypracujte dotazník, proveďte šetření a analyzujte získané informace.
On the basis of the previous research, recommend appropriate actions and possible steps towards further developments. (Na základě předchozího výzkumu navrhněte firmě opatření a vytvořte vizi jejího dalšího rozvoje.)
Zásady pro vypracování
Read up literature relating to the subject. (Prostudujte literaturu, která se vztahuje k danému tématu.)
On the basis of the literature studies describe the funtionality of TNSInfo and possible ways to explore it's use. (Na základě studia literatury popište funkce TNSInfa a jeho možnosti využití.)
Produce the SWOT analysis and mark the method of work which is being used by TNSInfo. (Proveďte SWOT analýzu a vyhodnoťte metody práce, které využívá TNSInfo.)
Please fill out the questionnaire and analyse the acquired information/data. (Vypracujte dotazník, proveďte šetření a analyzujte získané informace.
On the basis of the previous research, recommend appropriate actions and possible steps towards further developments. (Na základě předchozího výzkumu navrhněte firmě opatření a vytvořte vizi jejího dalšího rozvoje.)
Seznam doporučené literatury
1. HAGUE, P., JACKSON, P. Market Research A Guide To Planning, Methodology And Evaluation. 2. edition. London: Kogan Page Limited, 1999. 239 p ISBN 0-7494-2917-8
2. KOTLER, P. Kotler on Marketing. 1. edition. London: Simon & Schuster UK Ltd, 1999. 255 p. ISBN 0-684-86047-3
3. PAYNE, S. Delivering Customer Service. 2. edition. Oxford: How To Books Ltd.,1991. 191 p. ISBN 1-85703-486-4
4. SZWARC, P. Researching Customer Satisfaction & Loyalty. 1. edition. London: Kogan Page Limited, 2005.28 p.ISBN 0-7494-4336-7
5. http://www.tns-global.com/corporate
6. http: //www.tnsinfo.com
Seznam doporučené literatury
1. HAGUE, P., JACKSON, P. Market Research A Guide To Planning, Methodology And Evaluation. 2. edition. London: Kogan Page Limited, 1999. 239 p ISBN 0-7494-2917-8
2. KOTLER, P. Kotler on Marketing. 1. edition. London: Simon & Schuster UK Ltd, 1999. 255 p. ISBN 0-684-86047-3
3. PAYNE, S. Delivering Customer Service. 2. edition. Oxford: How To Books Ltd.,1991. 191 p. ISBN 1-85703-486-4
4. SZWARC, P. Researching Customer Satisfaction & Loyalty. 1. edition. London: Kogan Page Limited, 2005.28 p.ISBN 0-7494-4336-7
5. http://www.tns-global.com/corporate
6. http: //www.tnsinfo.com
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Využívá se podobný způsob získávání informací jako u TNS i v ČR?