Tato bakalářská práce je zaměřena na vypracování Komunikačního plánu na rok 2008, pro reklamní agenturu Rodad reklama. Teoretická část se zabývá převážně těmito oblastmi: internetový marketing, marketingové komunikace a tvorba webu. Komunikační plán je orientován zejména na efektivní, dlouhodobé a zároveň levné prostředky propagace. V rámci komunikačního plánu je zpracována SWOT analýza a navržena nová koncepce webového sídla firmy.
Anotace v angličtině
This bachelor work deals with elaboration of Communication plan for Year 2008 for advertising agency Rodad reklama. Theory part is concerned with these areas: internet marketing, marketing communications and webdesign. Communication plan is oriented particularly on effective, longtime and simultaneously cheap device of promotion. In terms of Communication plan, SWOT analysis is worked and new conception of company web pages is designed.
Klíčová slova
internetový marketing, SEM, SEO, web, komunikační plán, marketingové komunikace, komunikační mix, copywriting
Klíčová slova v angličtině
internet marketing, SEM, SEO, web, communication plan, marketing communication, communication mix, copywriting
Rozsah průvodní práce
87 s., 5 s. obr. příloh+1 tab.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce je zaměřena na vypracování Komunikačního plánu na rok 2008, pro reklamní agenturu Rodad reklama. Teoretická část se zabývá převážně těmito oblastmi: internetový marketing, marketingové komunikace a tvorba webu. Komunikační plán je orientován zejména na efektivní, dlouhodobé a zároveň levné prostředky propagace. V rámci komunikačního plánu je zpracována SWOT analýza a navržena nová koncepce webového sídla firmy.
Anotace v angličtině
This bachelor work deals with elaboration of Communication plan for Year 2008 for advertising agency Rodad reklama. Theory part is concerned with these areas: internet marketing, marketing communications and webdesign. Communication plan is oriented particularly on effective, longtime and simultaneously cheap device of promotion. In terms of Communication plan, SWOT analysis is worked and new conception of company web pages is designed.
Klíčová slova
internetový marketing, SEM, SEO, web, komunikační plán, marketingové komunikace, komunikační mix, copywriting
Klíčová slova v angličtině
internet marketing, SEM, SEO, web, communication plan, marketing communication, communication mix, copywriting
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu k dané problematice.
Proveďte SWOT analýzu.
Zmapujte konkurenci ve Zlíně podle stanovených kritérií.
Vypracujte komunikační plán a navrhněte změnu současných webových stránek.
Uveďte závěry, doporučení a efekty vyplývající z vámi navrhovaného řešení.
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu k dané problematice.
Proveďte SWOT analýzu.
Zmapujte konkurenci ve Zlíně podle stanovených kritérií.
Vypracujte komunikační plán a navrhněte změnu současných webových stránek.
Uveďte závěry, doporučení a efekty vyplývající z vámi navrhovaného řešení.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu. Praha: Grada Publishing, a.s., 2005. ISBN 80-247-1095-1.
DE PELSMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, a.s., 2003. ISBN 80-247-0254-1.
KOTLER, P. Inovativní marketing: Jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků. Praha: Grada Publishing, a.s., 2005. ISBN 80-247-0921-X.
KOTLER, P. Marketing management. Praha: Grada Publishing, spol. s r.o., 2003. ISBN 80-247-0016-6.
NOVÝ, I. (NE)spokojený zákazník - náš cíl?!: Jak získat zákazníka špičkovými službami. Praha: Grada, 2006. ISBN 80-247-1321-7.
RIES A., TROUT, J. 22 VĚČNÝCH ZÁKONŮ MARKETINGU. Praha: Management Press, 1997. ISBN 80-85943-39-5.
SEDLÁČEK, J. E-komerce, internetový a mobilní marketing od A do Z. Praha: BEN, 2006. ISBN 80-7300-195-0.
TROUT, J. Odliš se nebo zemři: Jak si zajistit úspěch na trhu jedinečností své nabídky. Praha: Grada, 2006. ISBN 80-247-1301-2.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu. Praha: Grada Publishing, a.s., 2005. ISBN 80-247-1095-1.
DE PELSMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, a.s., 2003. ISBN 80-247-0254-1.
KOTLER, P. Inovativní marketing: Jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků. Praha: Grada Publishing, a.s., 2005. ISBN 80-247-0921-X.
KOTLER, P. Marketing management. Praha: Grada Publishing, spol. s r.o., 2003. ISBN 80-247-0016-6.
NOVÝ, I. (NE)spokojený zákazník - náš cíl?!: Jak získat zákazníka špičkovými službami. Praha: Grada, 2006. ISBN 80-247-1321-7.
RIES A., TROUT, J. 22 VĚČNÝCH ZÁKONŮ MARKETINGU. Praha: Management Press, 1997. ISBN 80-85943-39-5.
SEDLÁČEK, J. E-komerce, internetový a mobilní marketing od A do Z. Praha: BEN, 2006. ISBN 80-7300-195-0.
TROUT, J. Odliš se nebo zemři: Jak si zajistit úspěch na trhu jedinečností své nabídky. Praha: Grada, 2006. ISBN 80-247-1301-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Proč není uvedená literatura citovaná? Odpovězeno.