Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním spotřebitelských úvěrů nabízených na českém bankovním trhu. Na základě vypracované analýzy faktorů působících na rozhodování klienta při výběru spotřebitelského úvěru, je určena konkurenceschopnost GE Money Bank. Práce považuje za nejvýznamnější faktor nejen rozdílné úrokové sazby, ale také rozdílné poplatky spojené s vyřízením a vedením samotného úvěru. Na základě výročních správ jednotlivých bank a zvyšujícím se zadlužování domácností lze potvrdit obrovský rozmach v oblasti poskytování spotřebitelských úvěrů v České Republice.
Anotace v angličtině
This thesis concern in comparison of consumer landing at Czech bank market. GE Money Bank competitive strength is specify by analysis of many factors which impress clients during selection of consumer landing. Not only interest is important fact for thesis but even other costs of consumer landing. Based on annual reports of banks and indebtedness level of Czech households is visible a huge increase in consumer landing market area in Czech Republic.
Consumer landing, annuity part-payment, financial standing of client, annual percentage rate of costs, interest rate, scoring, retail banking, 2T Repo rate, banking register of client information, gross domestic product (GDP), indebtedness of households.
Rozsah průvodní práce
52 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním spotřebitelských úvěrů nabízených na českém bankovním trhu. Na základě vypracované analýzy faktorů působících na rozhodování klienta při výběru spotřebitelského úvěru, je určena konkurenceschopnost GE Money Bank. Práce považuje za nejvýznamnější faktor nejen rozdílné úrokové sazby, ale také rozdílné poplatky spojené s vyřízením a vedením samotného úvěru. Na základě výročních správ jednotlivých bank a zvyšujícím se zadlužování domácností lze potvrdit obrovský rozmach v oblasti poskytování spotřebitelských úvěrů v České Republice.
Anotace v angličtině
This thesis concern in comparison of consumer landing at Czech bank market. GE Money Bank competitive strength is specify by analysis of many factors which impress clients during selection of consumer landing. Not only interest is important fact for thesis but even other costs of consumer landing. Based on annual reports of banks and indebtedness level of Czech households is visible a huge increase in consumer landing market area in Czech Republic.
Consumer landing, annuity part-payment, financial standing of client, annual percentage rate of costs, interest rate, scoring, retail banking, 2T Repo rate, banking register of client information, gross domestic product (GDP), indebtedness of households.
Zásady pro vypracování
Prostudujte literaturu se vztahem ke zvolenému tématu.
Zhodnoťte současnou situaci v oblasti spotřebitelských úvěrů.
Proveďte srovnání nabídek jednotlivých peněžních ústavů.
Posuďte konkurenceschopnost spotřebitelských úvěrů GE Money Bank, a. s. a navrhněte opatření k jejímu posílení.
Zásady pro vypracování
Prostudujte literaturu se vztahem ke zvolenému tématu.
Zhodnoťte současnou situaci v oblasti spotřebitelských úvěrů.
Proveďte srovnání nabídek jednotlivých peněžních ústavů.
Posuďte konkurenceschopnost spotřebitelských úvěrů GE Money Bank, a. s. a navrhněte opatření k jejímu posílení.
Seznam doporučené literatury
[1] BARTOŠEK, Karel, FELSBERGOVÁ, Dana, JAROŠ, Pavel. Bankovnictví v České republice. 1. vyd. Praha: Serifa, 1995. 330 s.
[2] DVOŘÁK, Petr. Komerční bankovnictví pro bankéře a klienty. 244. vyd. Praha: LINDE, 1999. 475 s. ISBN 80-7201-141-3.
[3] KIPIELOVÁ, Ivana a kol. Bankovnictví pro střední školy a veřejnost. 1. vyd. Praha: Fortuna, 1995. 208 s. ISBN 80-7168-273-X.
[4] POLIDAR, Vojtěch. Management úvěrových obchodů bank. 2. vyd. Praha: ECONOMA, 1992. 264 s. ISBN 80-85378-04-3.
[5] ŠENKÝŘOVÁ, Bohuslava a kol. Bankovnictví I. učebnice. 1. vyd. Praha: GRADA Publishing, 1997. 264 s. ISBN 80-7169-464-9.
Seznam doporučené literatury
[1] BARTOŠEK, Karel, FELSBERGOVÁ, Dana, JAROŠ, Pavel. Bankovnictví v České republice. 1. vyd. Praha: Serifa, 1995. 330 s.
[2] DVOŘÁK, Petr. Komerční bankovnictví pro bankéře a klienty. 244. vyd. Praha: LINDE, 1999. 475 s. ISBN 80-7201-141-3.
[3] KIPIELOVÁ, Ivana a kol. Bankovnictví pro střední školy a veřejnost. 1. vyd. Praha: Fortuna, 1995. 208 s. ISBN 80-7168-273-X.
[4] POLIDAR, Vojtěch. Management úvěrových obchodů bank. 2. vyd. Praha: ECONOMA, 1992. 264 s. ISBN 80-85378-04-3.
[5] ŠENKÝŘOVÁ, Bohuslava a kol. Bankovnictví I. učebnice. 1. vyd. Praha: GRADA Publishing, 1997. 264 s. ISBN 80-7169-464-9.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Je vhodné zajištění spotřebitelského úvěru automobilem?
2. Vysvětlete pojem "úvěrový registr". Kolik bank jej používá?
3. Jaká je v současnosti zadluženost domácností u bank?