Tato bakalářská práce v teoretické části popisuje internet a jeho služby, základy tvorby webových prezentací a zabývá se principy marketingu na internetu. Dále se věnuje základ-ním předpokladům pro úspěch firemní webové prezentace. Cílem této práce je analyzovat současný stav webových stránek společnosti Zlínmat s.r.o., odhalit její nedostatky, nabíd-nout doporučení k jejich odstranění a přispět tak ke větší konkurenceschopnosti na trhu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is concerned with internet and its services, basics of web creating and principles of internet marketing . It attends to basic presumptions for success of firm web presentation. The aim of this work is analysis of contemporary situation of Zlínmat s.r.o. web sites, find its embarrassments, submit recommendations to their elimination and help to better compete with other firms.
Klíčová slova
Internetový marketing, reklama na internetu, firemní webové stránky, uživatelská přívěti-vost, SEO
Klíčová slova v angličtině
Internet marketing, internet promotion, firm web sites, user friendly interface, SEO
Rozsah průvodní práce
67
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce v teoretické části popisuje internet a jeho služby, základy tvorby webových prezentací a zabývá se principy marketingu na internetu. Dále se věnuje základ-ním předpokladům pro úspěch firemní webové prezentace. Cílem této práce je analyzovat současný stav webových stránek společnosti Zlínmat s.r.o., odhalit její nedostatky, nabíd-nout doporučení k jejich odstranění a přispět tak ke větší konkurenceschopnosti na trhu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is concerned with internet and its services, basics of web creating and principles of internet marketing . It attends to basic presumptions for success of firm web presentation. The aim of this work is analysis of contemporary situation of Zlínmat s.r.o. web sites, find its embarrassments, submit recommendations to their elimination and help to better compete with other firms.
Klíčová slova
Internetový marketing, reklama na internetu, firemní webové stránky, uživatelská přívěti-vost, SEO
Klíčová slova v angličtině
Internet marketing, internet promotion, firm web sites, user friendly interface, SEO
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se webové prezentace společnosti.
Analyzujte současný stav webové prezentace společnosti Zlínmat s.r.o.
Proveďte srovnání webových prezentací vybraných podniků.
Na základě analýzy uveďte doporučení pro zlepšení webové prezentace firmy
Zlínmat s.r.o. a zhodnoťte její pravděpodobné přínosy.
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se webové prezentace společnosti.
Analyzujte současný stav webové prezentace společnosti Zlínmat s.r.o.
Proveďte srovnání webových prezentací vybraných podniků.
Na základě analýzy uveďte doporučení pro zlepšení webové prezentace firmy
Zlínmat s.r.o. a zhodnoťte její pravděpodobné přínosy.
Seznam doporučené literatury
\matsymb{lbrack}1\matsymb{rbrack} GREEN, T. Intranety: principy a praxe. Praha: Computer Press, 2000. ISBN 8072261355.
\matsymb{lbrack}2\matsymb{rbrack} KOSIUR, D. Principy a práce elektronické komerce. Praha: Computer Press, 2000. ISBN 8072260979.
\matsymb{lbrack}3\matsymb{rbrack} KRUG, S. Webdesign: nenuťte uživatele přemýšlet. Praha: Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1291-8.
\matsymb{lbrack}4\matsymb{rbrack} ZELDMAN, J. Tvorba webů podle standardů. Praha: Computer Press, 2005. ISBN 80-251-0347-1.
Seznam doporučené literatury
\matsymb{lbrack}1\matsymb{rbrack} GREEN, T. Intranety: principy a praxe. Praha: Computer Press, 2000. ISBN 8072261355.
\matsymb{lbrack}2\matsymb{rbrack} KOSIUR, D. Principy a práce elektronické komerce. Praha: Computer Press, 2000. ISBN 8072260979.
\matsymb{lbrack}3\matsymb{rbrack} KRUG, S. Webdesign: nenuťte uživatele přemýšlet. Praha: Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1291-8.
\matsymb{lbrack}4\matsymb{rbrack} ZELDMAN, J. Tvorba webů podle standardů. Praha: Computer Press, 2005. ISBN 80-251-0347-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Komínková: Jaké nákady by doprovázely opatření , které navrhujete?
Jašek: Jak by jste zhodnotil efektivitu reklamy na internetu? Pomohla Vaše práce nějakým způsobem analýze firmy ve smyslu zvýšení konkurenceschopnosti?
Porvazník: Jaký vztah máte k dané problematice? Uvádějí konkkrétní firmy ceny za jednotlivé druhy práce?
Porvazník: Jaká je Vaše zkušenost s danými firmami?
Švarcová: Navrhoval jste firmě umístění statistik na její www stránky?