Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací fashion značky Vena Valnoha, rolí online marketingu v její komunikaci a vnímáním současné marketingové komunikace značky Vena Valnoha jejími zákazníky. Teoretická část této diplomové práce objasňuje pojmy jako marketingová komunikace, jednotlivé nástroje komunikačního mixu a trendy v marketingové komunikaci. Práce také dále pojednává o fashion marketingu a jeho historii a vývoji, a také o trendech ve fashion marketingu. Projektová část pak navrhuje strategii pro zlepšení marketingové komunikace fashion značky Vena Valnoha.
Anotace v angličtině
This master thesis deals with the marketing communication of the fashion brand Vena Valnoha, the role of online marketing in its communication and the perception of the current marketing communication of the brand Vena Valnoha by its customers. The theoretical part of the thesis introduces concepts such as marketing communication, communication mix and trends in marketing communication. Furthermore, the thesis proceeds to discuss fashion marketing and its history and development, as well as trends in fashion marketing. In the project part, the thesis proposes a strategy for improving the marketing communication of the fashion brand Vena Valnoha.
marketing communication, communication mix, fashion marketing, fashion brand, trends
Rozsah průvodní práce
95 s. (152 000 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací fashion značky Vena Valnoha, rolí online marketingu v její komunikaci a vnímáním současné marketingové komunikace značky Vena Valnoha jejími zákazníky. Teoretická část této diplomové práce objasňuje pojmy jako marketingová komunikace, jednotlivé nástroje komunikačního mixu a trendy v marketingové komunikaci. Práce také dále pojednává o fashion marketingu a jeho historii a vývoji, a také o trendech ve fashion marketingu. Projektová část pak navrhuje strategii pro zlepšení marketingové komunikace fashion značky Vena Valnoha.
Anotace v angličtině
This master thesis deals with the marketing communication of the fashion brand Vena Valnoha, the role of online marketing in its communication and the perception of the current marketing communication of the brand Vena Valnoha by its customers. The theoretical part of the thesis introduces concepts such as marketing communication, communication mix and trends in marketing communication. Furthermore, the thesis proceeds to discuss fashion marketing and its history and development, as well as trends in fashion marketing. In the project part, the thesis proposes a strategy for improving the marketing communication of the fashion brand Vena Valnoha.
marketing communication, communication mix, fashion marketing, fashion brand, trends
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši na téma marketingová komunikace v oblasti fashion.
Stanovte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
Realizujte primarní výzkum na cílové skupině.
Ze závěru analýz navrhněte projekt marketingové komunikace značky Vena Valnoha.
Projekt podrobte časové, rizikové a nákladové analýze.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši na téma marketingová komunikace v oblasti fashion.
Stanovte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
Realizujte primarní výzkum na cílové skupině.
Ze závěru analýz navrhněte projekt marketingové komunikace značky Vena Valnoha.
Projekt podrobte časové, rizikové a nákladové analýze.
Seznam doporučené literatury
DODSON, Ian. The art of digital marketing: the definitive guide to creating strategic, targeted, and measurable online campaigns. Hoboken: Wiley, 2016. ISBN 978-1-119-26571-9.
HAUNEROVÁ, Klára; KHELEROVÁ, Vladimíra a ŠIMONOVSKÁ, Zuzana. Fashion management. Praha: Grada, 2019. ISBN 978-80-271-2113-7.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2. přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání. Grada, 2019. ISBN 978-80-271-0787-2.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing – Cesta k trhu. 4. upravené vydání. Praha: VŠPP, a.s., 2018. ISBN 978-80-86847-81-8.
Seznam doporučené literatury
DODSON, Ian. The art of digital marketing: the definitive guide to creating strategic, targeted, and measurable online campaigns. Hoboken: Wiley, 2016. ISBN 978-1-119-26571-9.
HAUNEROVÁ, Klára; KHELEROVÁ, Vladimíra a ŠIMONOVSKÁ, Zuzana. Fashion management. Praha: Grada, 2019. ISBN 978-80-271-2113-7.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2. přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání. Grada, 2019. ISBN 978-80-271-0787-2.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing – Cesta k trhu. 4. upravené vydání. Praha: VŠPP, a.s., 2018. ISBN 978-80-86847-81-8.
Předsedkyně komise přivítala studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Jaká byla přesnější kritéria pro výběr participantů, jaká byla zvolena metoda?
Mnohokrát se zmiňujete (s. 40, 60, 71 i jinde), že designérka vše dělá sama a nemá čas tvorbu obsahu, správu sociálních sítí a e-shopu. Další: sledovat trendy, vytvářet design nových produktů a jejich tvorbu, marketing a prodej. Brigádník na texty nebo kvalifikovaná virtuální asistentka? Předložte konkrétní návrh zlepšení time managementu designérky.
Jak navrhujete informovat veřejnost o přístupu k udržitelnosti (recyklaci apod.)? doc. Staňková položila otázku: Proč jste využila strukturovaný rozhovor?