Diplomová práce se zabývá marketingovým analytickým nástrojem. Práce má za cíl připravit marketingový mix pro daný analytický nástroj. V teoretické části jsou popsány pojmy týkající se digitálního marketingu, měření a analýzy dat. V praktické části je rozhovor s autorem nástroje, vytvořena analýza konkurence a je zde i interpretován výzkum, který proběhl skrze polostrukturované rozhovory. V praktické části je vytvořen marketingový mix na základě analýzy, rozhovorů a vytvořené SWOT analýzy.
Anotace v angličtině
This master thesis deals with a marketing analytical tool. The thesis aims to prepare a marketing mix for the analytical tool. In the theoretical part, concepts related to digital marketing, data measurement and data analysis are described. In the practical part, the author of the tool is interviewed, a competitor analysis is created, and the research trough semi-structured interviews is interpreted. In the practical part the marketing mix is created based on the analysis, interviews and the SWOT analysis created.
data analytics, analytical tool, digital marketing, marketing mix, analytics tools, PPC advertising
Rozsah průvodní práce
83 s. (117 867 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá marketingovým analytickým nástrojem. Práce má za cíl připravit marketingový mix pro daný analytický nástroj. V teoretické části jsou popsány pojmy týkající se digitálního marketingu, měření a analýzy dat. V praktické části je rozhovor s autorem nástroje, vytvořena analýza konkurence a je zde i interpretován výzkum, který proběhl skrze polostrukturované rozhovory. V praktické části je vytvořen marketingový mix na základě analýzy, rozhovorů a vytvořené SWOT analýzy.
Anotace v angličtině
This master thesis deals with a marketing analytical tool. The thesis aims to prepare a marketing mix for the analytical tool. In the theoretical part, concepts related to digital marketing, data measurement and data analysis are described. In the practical part, the author of the tool is interviewed, a competitor analysis is created, and the research trough semi-structured interviews is interpreted. In the practical part the marketing mix is created based on the analysis, interviews and the SWOT analysis created.
data analytics, analytical tool, digital marketing, marketing mix, analytics tools, PPC advertising
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši a teoretická východiska k digitálnímu marketingu, marketingovému mixu, analytickým nástrojům a souborům cookies. 2. Stanovte cíl práce, metody a výzkumné otázky práce. 3. Popište analytický nástroj. 4. Analyzujte marketingový mix konkurenčních marketingových nástrojů. 5. Analyzujte přání a potřeby možných zákazníků na základě rozhovorů. 6. Zodpovězte výzkumné otázky na základě výzkumů. 7. Navrhněte marketingový mix vycházející z analýz.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši a teoretická východiska k digitálnímu marketingu, marketingovému mixu, analytickým nástrojům a souborům cookies. 2. Stanovte cíl práce, metody a výzkumné otázky práce. 3. Popište analytický nástroj. 4. Analyzujte marketingový mix konkurenčních marketingových nástrojů. 5. Analyzujte přání a potřeby možných zákazníků na základě rozhovorů. 6. Zodpovězte výzkumné otázky na základě výzkumů. 7. Navrhněte marketingový mix vycházející z analýz.
Seznam doporučené literatury
KINGSNORTH, Simon. Digital marketing strategy: an integrated approach to online marketing. Third edition. London: Kogan Page, 2022. ISBN 978-1-3986-0599-2.
RYAN, Damian. Understanding digital marketing: marketing strategies for engaging the digital generation. Fourth edition. London: Kogan Page, 2017. ISBN 9780749478438.
HEMANN, Chuck a BURBARY, Ken. Digital marketing analytics: making sense of consumer data in a digital world. Indianapolis, Ind.: Que, c2013. ISBN 9780789750303.
FOX, Vanessa. Marketing ve věku společnosti Google. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3357-6
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. Brno: Computer Press 2014. ISBN 978-80-251-4311-7
MIKULÁŠKOVÁ, Petra a SEDLÁK. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. Brno: Computer Press, 2015. ISBN 978-80-251-4383-4
BRUNEC, Jan. Google Analytics. Praha: Grada Publishing, 2017. ISBN 978-80-271-0338-6
TONIKN, Sebastien a WHITMORE, CUTRONI. Výkonnostní marketing s Google Analytics. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3339-2
Seznam doporučené literatury
KINGSNORTH, Simon. Digital marketing strategy: an integrated approach to online marketing. Third edition. London: Kogan Page, 2022. ISBN 978-1-3986-0599-2.
RYAN, Damian. Understanding digital marketing: marketing strategies for engaging the digital generation. Fourth edition. London: Kogan Page, 2017. ISBN 9780749478438.
HEMANN, Chuck a BURBARY, Ken. Digital marketing analytics: making sense of consumer data in a digital world. Indianapolis, Ind.: Que, c2013. ISBN 9780789750303.