Bakalářská práce je na téma vnímání autority instruktorů volného času dětmi mlad-šího školního věku. Je rozdělena na dvě hlavní části. První část je teoretická, která definuje všechny základní pojmy a seznámit se s nejdůležitějšími teoretickými hledisky. Druhá část je zaměřena na popis přípravy, zhotovení a vyhodnocení výzkumu na dané téma a v závěru práce přijetí z toho plynoucích doporučení pro práci s dětmi.
Anotace v angličtině
My Bachelor’s work concerns authority of instructors of children leisure time activities. It is divided in two major parts. First part is theoretical, where I define all basic conceptions and show the most important theoretical standpoints. Second part is aimed at description how to make and then evaluate research of this topic. In conclusion I try to recommend some solutions according to results of my survey.
Klíčová slova
autorita, volný čas, výchova, děti mladšího školního věku, instruktor,
Klíčová slova v angličtině
autority, leisure time activities, school chilren, education, instruktor,
Rozsah průvodní práce
42 s.
Jazyk
AN
Anotace
Bakalářská práce je na téma vnímání autority instruktorů volného času dětmi mlad-šího školního věku. Je rozdělena na dvě hlavní části. První část je teoretická, která definuje všechny základní pojmy a seznámit se s nejdůležitějšími teoretickými hledisky. Druhá část je zaměřena na popis přípravy, zhotovení a vyhodnocení výzkumu na dané téma a v závěru práce přijetí z toho plynoucích doporučení pro práci s dětmi.
Anotace v angličtině
My Bachelor’s work concerns authority of instructors of children leisure time activities. It is divided in two major parts. First part is theoretical, where I define all basic conceptions and show the most important theoretical standpoints. Second part is aimed at description how to make and then evaluate research of this topic. In conclusion I try to recommend some solutions according to results of my survey.
Klíčová slova
autorita, volný čas, výchova, děti mladšího školního věku, instruktor,
Klíčová slova v angličtině
autority, leisure time activities, school chilren, education, instruktor,
Zásady pro vypracování
Zpracování teoretických východisek
Charakteristika výzkumného souboru
Provedení smíšeného výzkumu formou dotazníkového šetření a rozhovoru
Zpracování a vyhodnocení výsledků výzkumu
Přijetí odpovídajících závěrů
Zásady pro vypracování
Zpracování teoretických východisek
Charakteristika výzkumného souboru
Provedení smíšeného výzkumu formou dotazníkového šetření a rozhovoru
Zpracování a vyhodnocení výsledků výzkumu
Přijetí odpovídajících závěrů
Seznam doporučené literatury
PÁVKOVÁ,J.a kol.Pedagogika volného času.3.vydání.Praha:Portál,2002.ISBN 80-7178-711-6.
VALIŠOVÁ,A. a kol.Historie a perspektivy didaktického myšlení.1.vydání.Praha:Nakladatelství Karolinum,2004.ISBN 80-246-0914-2.
VALIŠOVÁ,A. a kol.Relativizace autority a její dopady na současnou mládež.1.vydání.Praha:ISV,2005.ISBN 80-86642-43-7.
HOFBAUER,B.Děti, mládež a volný čas.1.vydání.Praha:Portál,2004.ISBN 80-7178-927-5.
Seznam doporučené literatury
PÁVKOVÁ,J.a kol.Pedagogika volného času.3.vydání.Praha:Portál,2002.ISBN 80-7178-711-6.
VALIŠOVÁ,A. a kol.Historie a perspektivy didaktického myšlení.1.vydání.Praha:Nakladatelství Karolinum,2004.ISBN 80-246-0914-2.
VALIŠOVÁ,A. a kol.Relativizace autority a její dopady na současnou mládež.1.vydání.Praha:ISV,2005.ISBN 80-86642-43-7.
HOFBAUER,B.Děti, mládež a volný čas.1.vydání.Praha:Portál,2004.ISBN 80-7178-927-5.