Diplomová práce se zabývá návrhem online komunikace pro vybraný letní dětský tábor. Cílem práce je vytvoření návrhu online komunikace s důrazem na efektivní interakci s cílovou skupinou, budování komunity a udržení zájmu účastníků. V teoretické části práce jsou popsány základní pojmy z oblasti marketingové komunikace a online marketingu. V analytické části práce jsou realizovány výzkumy, z jejichž východisek je v projektové části následně zpracován návrh online komunikace, který identifikuje konkrétní nástroje, které lze využít k dosažení požadovaných výsledků a navrhuje jejich implementaci do praxe. Výsledky této práce představují ucelený plán online komunikace, který má potenciál zvýšit viditelnost a atraktivitu letního dětského tábora a posílit jeho pozici na trhu.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the design of online communication for a selected summer camp. The goal of this thesis is to create an online communication design with an focus on effective interaction with the target audience, building community and keeping the interest of the participants. The theoretical part of the thesis describes the basic concepts of marketing communication and online marketing. In the analytical part of the thesis, research is conducted, from which the project part then develops a proposal for online communication, which identifies specific tools that can be used to achieve the desired results and recommends their implementation in practice. The results of this work present a comprehensive online communication plan that has the potential to increase the visibility and attractiveness of the summer camp and strengthen its position on the market.
Klíčová slova
online komunikace, sociální sítě, obsahový marketing, letní dětský tábor, cílová skupina
Klíčová slova v angličtině
online communication, social networks, content marketing, summer camp, target audience
Rozsah průvodní práce
81 s. (129 188 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá návrhem online komunikace pro vybraný letní dětský tábor. Cílem práce je vytvoření návrhu online komunikace s důrazem na efektivní interakci s cílovou skupinou, budování komunity a udržení zájmu účastníků. V teoretické části práce jsou popsány základní pojmy z oblasti marketingové komunikace a online marketingu. V analytické části práce jsou realizovány výzkumy, z jejichž východisek je v projektové části následně zpracován návrh online komunikace, který identifikuje konkrétní nástroje, které lze využít k dosažení požadovaných výsledků a navrhuje jejich implementaci do praxe. Výsledky této práce představují ucelený plán online komunikace, který má potenciál zvýšit viditelnost a atraktivitu letního dětského tábora a posílit jeho pozici na trhu.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the design of online communication for a selected summer camp. The goal of this thesis is to create an online communication design with an focus on effective interaction with the target audience, building community and keeping the interest of the participants. The theoretical part of the thesis describes the basic concepts of marketing communication and online marketing. In the analytical part of the thesis, research is conducted, from which the project part then develops a proposal for online communication, which identifies specific tools that can be used to achieve the desired results and recommends their implementation in practice. The results of this work present a comprehensive online communication plan that has the potential to increase the visibility and attractiveness of the summer camp and strengthen its position on the market.
Klíčová slova
online komunikace, sociální sítě, obsahový marketing, letní dětský tábor, cílová skupina
Klíčová slova v angličtině
online communication, social networks, content marketing, summer camp, target audience
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši literárních zdrojů a vymezte teoretická východiska týkající se tématu.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky diplomové práce.
3. Charakterizujte vybranou organizaci, zhodnoťte současný stav její marketingové komunikace a vypracujte analýzu konkurenčního prostředí.
4. Realizujte kvalitativní a kvantitativní výzkum zaměřený na získání informací o současné úrovni a kvalitě komunikace
5. Z realizovaných výzkumů formulujte východiska a navrhněte online komunikaci vybrané organizace, stanovte limity a kritická místa projektu.
6. Závěrem zhodnoťte splnění cílů a zodpovězte stanovené výzkumné otázky.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši literárních zdrojů a vymezte teoretická východiska týkající se tématu.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky diplomové práce.
3. Charakterizujte vybranou organizaci, zhodnoťte současný stav její marketingové komunikace a vypracujte analýzu konkurenčního prostředí.
4. Realizujte kvalitativní a kvantitativní výzkum zaměřený na získání informací o současné úrovni a kvalitě komunikace
5. Z realizovaných výzkumů formulujte východiska a navrhněte online komunikaci vybrané organizace, stanovte limity a kritická místa projektu.
6. Závěrem zhodnoťte splnění cílů a zodpovězte stanovené výzkumné otázky.
Seznam doporučené literatury
BUREŠOVÁ, Jitka. Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím. Grada, 2022. ISBN 978-80-271-1680-5.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Grada, 2016. ISBN 978-80-247-5769-8.
LOSEKOOT, Michelle a VYHNÁNKOVÁ, Eliška. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2019. ISBN 978-80-7555-084-2.
PROCHÁZKA, Tomáš a ŘEZNÍČEK, Josef. Obsahový marketing. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4152-6.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Expert. Praha: Grada Publishing, 2019. ISBN 9788027107872.
Seznam doporučené literatury
BUREŠOVÁ, Jitka. Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím. Grada, 2022. ISBN 978-80-271-1680-5.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Grada, 2016. ISBN 978-80-247-5769-8.
LOSEKOOT, Michelle a VYHNÁNKOVÁ, Eliška. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2019. ISBN 978-80-7555-084-2.
PROCHÁZKA, Tomáš a ŘEZNÍČEK, Josef. Obsahový marketing. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4152-6.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Expert. Praha: Grada Publishing, 2019. ISBN 9788027107872.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (dr. Kupková):
1. Prosím, uveďte, jaká je naplněnost tábora v posledních letech a kolik dětí je vlastně třeba získat, aby bylo možné považovat komunikaci za úspěšnou? Tedy jaká jsou reálná čísla při kapacitě 90 dětí – a 50 procentech účastníků z řad dětí zaměstnanců, 45 % jejich známých a 5 % z řad veřejnosti. Je cílem zvýšit počty v daném poměru nebo naopak změnit poměr?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Jaký vliv dle Vašeho názoru má denní informování o aktivitách tábora na sociálních sítích v průběhu jeho konání na počet přihlášek podaných na další ročník?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. Stručně definujte kritéria výběru letního tábora a vlivy na rozhodovací proces. (Vybírá tábor rodič nebo dítě? A podle čeho?)
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.