Diplomová práce se zabývá analýzou konkurence a následným návrhem digitální marketingové strategie pro developerskou společnost, která působí v oblasti rezidenčních projektů. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část se věnuje základním východiskům digitální marketingové komunikace a jejím formám, analýzám konkurence a konkurenčního prostředí. V druhé, praktické části, je proveden kvalitativní marketingový výzkum, analýza konkurence a výběr vhodné cílové skupiny. V poslední, projektové části, je proveden návrh digitální marketingové komunikační strategie.
Anotace v angličtině
The thesis deals with competition analysis and subsequent proposal of a digital marketing strategy for a development company operating in the residential projects sector. The work is divided into three parts. The theoretical part focuses on the basic principles of digital marketing communication and competition analysis, along with the competitive environment. In the second, practical part, qualitative marketing research is conducted, along with selected competition analysis and the selection of an appropriate target group. In the final, project part, a proposal for a digital marketing communication strategy is presented.
Klíčová slova
konkurence, konkurenční prostředí, cílové skupiny, digitální komunikační strategie, online marketing, marketing na sociálních sítích, vyhledávací reklama, obsahová reklama
Klíčová slova v angličtině
competition, competitive environment, target groups, digital communication strategy, online marketing, social media marketing, search advertising, content advertising
Rozsah průvodní práce
87 s. (135 264 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá analýzou konkurence a následným návrhem digitální marketingové strategie pro developerskou společnost, která působí v oblasti rezidenčních projektů. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část se věnuje základním východiskům digitální marketingové komunikace a jejím formám, analýzám konkurence a konkurenčního prostředí. V druhé, praktické části, je proveden kvalitativní marketingový výzkum, analýza konkurence a výběr vhodné cílové skupiny. V poslední, projektové části, je proveden návrh digitální marketingové komunikační strategie.
Anotace v angličtině
The thesis deals with competition analysis and subsequent proposal of a digital marketing strategy for a development company operating in the residential projects sector. The work is divided into three parts. The theoretical part focuses on the basic principles of digital marketing communication and competition analysis, along with the competitive environment. In the second, practical part, qualitative marketing research is conducted, along with selected competition analysis and the selection of an appropriate target group. In the final, project part, a proposal for a digital marketing communication strategy is presented.
Klíčová slova
konkurence, konkurenční prostředí, cílové skupiny, digitální komunikační strategie, online marketing, marketing na sociálních sítích, vyhledávací reklama, obsahová reklama
Klíčová slova v angličtině
competition, competitive environment, target groups, digital communication strategy, online marketing, social media marketing, search advertising, content advertising
Zásady pro vypracování
1. S využitím dostupných informačních zdrojů definujte teoretická východiska související s tématem práce.
2. Formulujte cíle, výzkumné otázky a metodiku týkajících se tématiky práce.
3. Realizujte analýzu konkurence formou Porterova pětifaktorového modelu.
4. Realizujte kvalitativní výzkum u vybraných členů cílové skupiny zaměřený na komunikační mix developerské společnosti.
5. Formulujte východiska z výzkumů a navrhněte projekt adekvátní komunikace s cílovou skupinou včetně stanovení kritických míst a limitů.
6. Závěrem zhodnoťte splnění cílů a reagujte na výzkumné otázky.
Zásady pro vypracování
1. S využitím dostupných informačních zdrojů definujte teoretická východiska související s tématem práce.
2. Formulujte cíle, výzkumné otázky a metodiku týkajících se tématiky práce.
3. Realizujte analýzu konkurence formou Porterova pětifaktorového modelu.
4. Realizujte kvalitativní výzkum u vybraných členů cílové skupiny zaměřený na komunikační mix developerské společnosti.
5. Formulujte východiska z výzkumů a navrhněte projekt adekvátní komunikace s cílovou skupinou včetně stanovení kritických míst a limitů.
6. Závěrem zhodnoťte splnění cílů a reagujte na výzkumné otázky.
Seznam doporučené literatury
BÁRTA Leoš. Sami v moři konkurence. Brno: Biz Books, 2019. 216 s. ISBN: 978-80-265-0853-3
KALKA Jochen, ALLGAYER Florian. Marketing cílových skupin: jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme. Brno: Computer Press, 2007. ISBN 978-80-251-1617-3
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. 2019. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing, Žádná velká věda. ISBN 978-80-7555-084-2
PŘIKRYLOVÁ, J. a kol. Moderní marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-0787-2
YOUNG Miles. Ogilvy o reklamě v digitálním věku. Praha: Svojtka & Co, 2018. 224 s. ISBN 978-80-256-2159-2
Seznam doporučené literatury
BÁRTA Leoš. Sami v moři konkurence. Brno: Biz Books, 2019. 216 s. ISBN: 978-80-265-0853-3
KALKA Jochen, ALLGAYER Florian. Marketing cílových skupin: jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme. Brno: Computer Press, 2007. ISBN 978-80-251-1617-3
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. 2019. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing, Žádná velká věda. ISBN 978-80-7555-084-2
PŘIKRYLOVÁ, J. a kol. Moderní marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-0787-2
YOUNG Miles. Ogilvy o reklamě v digitálním věku. Praha: Svojtka & Co, 2018. 224 s. ISBN 978-80-256-2159-2
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
Vedoucí práce dr. Soukalová ve svém posudku položila tuto otázku:
Předložte u obhajoby kvantitativní hodnocení jednotlivých sil u Porterovy analýzy.
Odpověď: Student adekvátně reagoval a otázku zodpověděl.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (dr. Kupková):
1. Popište prosím, kterými metodami offline komunikace lze podpořit Vámi navrženou digitální marketingovou strategii?
Odpověď: Student plně odpověděl na položenou otázku.
2. Jakou roli v této oblasti podnikání hraje loajalita zákazníků a tedy CRM – přijde někdo z nich nakoupit znova?
Odpověď: Student plně odpověděl na položenou otázku.