Cílem diplomové práce je analýza spotřebitelského chování zákazníků v oblasti herního vybavení u značky DATART za účelem navýšení tržního podílu, zvýšení povědomí o celé této kategorii a propsání do trhu, že i značka DATART je specialistou na herní vybavení.
V teoretické části diplomové práce jsou definovány a popsány klíčové pojmy nezbytné k porozumění problematiky týkající se tématu dané práce.
V praktické části diplomové práce je prezentována značka DATART od historického vývoje až po její současnost. Tato část práce také obsahuje kvantitativní výzkum, který je proveden pomocí dotazníkového šetření, kvalitativní výzkum, který obsahuje individuální polostrukturované rozhovory a také analýzu konkurence.
V závěrečné části diplomové práce jsou shrnuta a vyhodnocena ta nejdůležitější data a údaje na základě kterých jsou zodpovězeny výzkumné otázky a poté navržena jednotlivá opatření včetně kompletního projektu vedoucího k dosažení stanovených cílů.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is to analyze the consumer behavior of customers in game equipment for the DATART brand to increase the market share, increase awareness of this entire category and write to the market that the DATART brand is also a specialist in gaming equipment.
In the theoretical part of the diploma thesis, the key concepts necessary for understanding the issue related to the topic of the given thesis are defined and described.
In the practical part of the thesis, the DATART brand is presented from historical development to present. This part of the thesis also includes quantitative research, which is carried out using a questionnaire survey, qualitative research, which includes individual semi-structured interviews, as well as competitor analysis.
In the final part of the thesis, the most important data and data are summarized and evaluated based on which the research questions are answered, and then individual measures are proposed, including a complete project leading to the achievement of the set goals.
Cílem diplomové práce je analýza spotřebitelského chování zákazníků v oblasti herního vybavení u značky DATART za účelem navýšení tržního podílu, zvýšení povědomí o celé této kategorii a propsání do trhu, že i značka DATART je specialistou na herní vybavení.
V teoretické části diplomové práce jsou definovány a popsány klíčové pojmy nezbytné k porozumění problematiky týkající se tématu dané práce.
V praktické části diplomové práce je prezentována značka DATART od historického vývoje až po její současnost. Tato část práce také obsahuje kvantitativní výzkum, který je proveden pomocí dotazníkového šetření, kvalitativní výzkum, který obsahuje individuální polostrukturované rozhovory a také analýzu konkurence.
V závěrečné části diplomové práce jsou shrnuta a vyhodnocena ta nejdůležitější data a údaje na základě kterých jsou zodpovězeny výzkumné otázky a poté navržena jednotlivá opatření včetně kompletního projektu vedoucího k dosažení stanovených cílů.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is to analyze the consumer behavior of customers in game equipment for the DATART brand to increase the market share, increase awareness of this entire category and write to the market that the DATART brand is also a specialist in gaming equipment.
In the theoretical part of the diploma thesis, the key concepts necessary for understanding the issue related to the topic of the given thesis are defined and described.
In the practical part of the thesis, the DATART brand is presented from historical development to present. This part of the thesis also includes quantitative research, which is carried out using a questionnaire survey, qualitative research, which includes individual semi-structured interviews, as well as competitor analysis.
In the final part of the thesis, the most important data and data are summarized and evaluated based on which the research questions are answered, and then individual measures are proposed, including a complete project leading to the achievement of the set goals.
1. Zpracujte literární rešerši spotřebitelského chování zákazníků v oblasti herního vybavení.
2. Formulujte výzkumné otázky, výzkumné metody a cíl práce.
3. Zpracujte analýzu konkurence s využitím Porterova analýzy pěti sil.
4. Proveďte kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření.
5. Proveďte kvalitativní výzkum formou individuálních rozhovorů.
6. Interpretujte výsledky jednotlivých výzkumů a zodpovězte výzkumné otázky.
7. Na základě stěžejních závěrů navrhněte komunikační strategii analyzované značky.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši spotřebitelského chování zákazníků v oblasti herního vybavení.
2. Formulujte výzkumné otázky, výzkumné metody a cíl práce.
3. Zpracujte analýzu konkurence s využitím Porterova analýzy pěti sil.
4. Proveďte kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření.
5. Proveďte kvalitativní výzkum formou individuálních rozhovorů.
6. Interpretujte výsledky jednotlivých výzkumů a zodpovězte výzkumné otázky.
7. Na základě stěžejních závěrů navrhněte komunikační strategii analyzované značky.
Seznam doporučené literatury
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4354-7.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5.
KOUDELKA, Jan. Spotřebitelé a marketing. Praha: C. H. Beck, 2018. ISBN 978-80-7400-693-7.
MOUDRÝ, Marek. Marketing: základy marketingu. Aktualizované 4. vydání. Prostějov: Computer Media, 2018. ISBN 978-80-7402-359-0.
SCHIFMAN, G. Leon a Leslie Lazar KANUK a Havard HANSEN. Consumer behaviour a european outlook. Second edition. Harlow: Pearson Education Limited, 2012. ISBN 978-0-273-73695-0.
SHARP, Byron. Marketing. Theory. Evidence. Practice. Second edition. South Melbourne : Oxford University Press, 2017. ISBN 9780195590296.
Seznam doporučené literatury
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4354-7.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5.
KOUDELKA, Jan. Spotřebitelé a marketing. Praha: C. H. Beck, 2018. ISBN 978-80-7400-693-7.
MOUDRÝ, Marek. Marketing: základy marketingu. Aktualizované 4. vydání. Prostějov: Computer Media, 2018. ISBN 978-80-7402-359-0.
SCHIFMAN, G. Leon a Leslie Lazar KANUK a Havard HANSEN. Consumer behaviour a european outlook. Second edition. Harlow: Pearson Education Limited, 2012. ISBN 978-0-273-73695-0.
SHARP, Byron. Marketing. Theory. Evidence. Practice. Second edition. South Melbourne : Oxford University Press, 2017. ISBN 9780195590296.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta u Státních závěrečných zkoušek. Student komisi představil svou Diplomovou práci. Byly přečteny posudky.
Otázky k obhajobě:
Jaký je rozdíl mezi dotazováním a dotazníkem?
Charakterizujte pojmy metodologie a metodika.
Byla navržená komunikační kampaň realizována a s jakým výsledkem?
Student měl odpovědi k obhajobě připraveny. doc. Bělohrad měl připomínku k úrovni obhajoby, neměla by být čtená z papíru, ale připravená.