Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem, jehož hlavním cílem bylo zjistit zájem veřejnosti o nový produkt firmy INVOS, s.r.o., který se s úspěchem prodává v zahraničí, nicméně v České republice zatím není na trhu známý. Tímto produktem je nový antipachový sáček, který je speciálně vytvořen tak, aby zabraňoval prostupu pachů a aromat jak ze sáčku do okolí, tak také naopak z okolí do sáčku.
Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. V první části jsou shrnuty nejdůležitější teoretické poznatky z oblasti marketingového výzkumu. Druhá část je zaměřena na analýzu výsledků získaných při průzkumu a na formulování závěrů a doporučení pro zavedení tohoto nového výrobku na český trh.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is a marketing survey. This survey should find out people’s opinions about a new product of the company INVOS, s.r.o., that is successfully sold abroad, but it is not very well known on the czech market. This product is a new antismell bag, that is created in a special way and prevents smells from outside to come into the bag and from inside of the bag to come outside of it.
This bachelor thesis consists of two parts. The first part of this thesis summarizes teoretical information about marketing survey. The second part is focused on analysis of the results obtained in the survey and on formulation of conclusions and recommendations for brin-ging this new product on the czech market.
Klíčová slova
Marketingový průzkum, dotazník, zájem veřejnosti, nový výrobek, antipachový sáček, analýza výsledků, český trh.
Klíčová slova v angličtině
Marketing survey, questionaire, people’s interest, new product, antismell bag, analysis of the results, czech market.
Rozsah průvodní práce
51 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem, jehož hlavním cílem bylo zjistit zájem veřejnosti o nový produkt firmy INVOS, s.r.o., který se s úspěchem prodává v zahraničí, nicméně v České republice zatím není na trhu známý. Tímto produktem je nový antipachový sáček, který je speciálně vytvořen tak, aby zabraňoval prostupu pachů a aromat jak ze sáčku do okolí, tak také naopak z okolí do sáčku.
Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. V první části jsou shrnuty nejdůležitější teoretické poznatky z oblasti marketingového výzkumu. Druhá část je zaměřena na analýzu výsledků získaných při průzkumu a na formulování závěrů a doporučení pro zavedení tohoto nového výrobku na český trh.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is a marketing survey. This survey should find out people’s opinions about a new product of the company INVOS, s.r.o., that is successfully sold abroad, but it is not very well known on the czech market. This product is a new antismell bag, that is created in a special way and prevents smells from outside to come into the bag and from inside of the bag to come outside of it.
This bachelor thesis consists of two parts. The first part of this thesis summarizes teoretical information about marketing survey. The second part is focused on analysis of the results obtained in the survey and on formulation of conclusions and recommendations for brin-ging this new product on the czech market.
Klíčová slova
Marketingový průzkum, dotazník, zájem veřejnosti, nový výrobek, antipachový sáček, analýza výsledků, český trh.
Klíčová slova v angličtině
Marketing survey, questionaire, people’s interest, new product, antismell bag, analysis of the results, czech market.
Zásady pro vypracování
Vypracujte literární rešerši na téma marketingového průzkumu.
Proveďte průzkum předběžného zájmu obyvatel o nový výrobek.
Formulujte závěry a návrhy pro zavedení výrobku na trh.
Zásady pro vypracování
Vypracujte literární rešerši na téma marketingového průzkumu.
Proveďte průzkum předběžného zájmu obyvatel o nový výrobek.
Formulujte závěry a návrhy pro zavedení výrobku na trh.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-600-5.
[2] ZBOŘIL, K. Marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 1996. ISBN 80-7079-389-9.
[3] ŠUMBEROVÁ, P., KOZÁK, V. Základy marketingu. Zlín: Univerzita T. Bati ve Zlíně, 2001. ISBN 80-7318-001-4.
[4] MAJARO, S. Základy marketingu. Přel. S. Jurnečka. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. ISBN 80-7196-297-2.
[5] PŘIBOVÁ, M. a kol. Marketingový výzkum v praxi. Praha: Grada Publishing, 1996. ISBN 80-7169-299-9.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-600-5.
[2] ZBOŘIL, K. Marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 1996. ISBN 80-7079-389-9.
[3] ŠUMBEROVÁ, P., KOZÁK, V. Základy marketingu. Zlín: Univerzita T. Bati ve Zlíně, 2001. ISBN 80-7318-001-4.
[4] MAJARO, S. Základy marketingu. Přel. S. Jurnečka. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. ISBN 80-7196-297-2.
[5] PŘIBOVÁ, M. a kol. Marketingový výzkum v praxi. Praha: Grada Publishing, 1996. ISBN 80-7169-299-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Briskorin: Proč byla zvolena jako nejvhodnější metoda osobního dotazníku? Jaké možnosti propagace by byly vhodné pro tento výrobek?
Podlešák: V jakých hodinách probíhalo dotazování? Je cena 30 Kč/ks pro firmu únosná? Bude firma realizovat propagaci výrobku sama nebo to zadá agentuře?
Polách: Jaká by byla "baťovská" cena Vašeho výrobku?