Práce byla napsána pod heslem neustálých změn doprovázejících i marketing. Proto bylo jako téma bakalářské práce zvoleno téma guerilla marketing. V práci byly uvažovány všechny moderní trendy a způsoby uvažování v této sféře marketingu. Bylo také zmíněno, že pro svět není guerilla marketing ničím novým, ale že v našich podmínkách se s tímto pojmem setkáváme velmi zřídka. Bylo také upozorněno na fakt, že guerilla marketing je často spojován s příliš nekorektními marketingovými kampaněmi. Cílem této práce bylo ukázat, že guerilla marketing není jen pro ty nejodvážnější, ale že je vhodný pro každou kampaň. Toto bylo doloženo jeho aplikací na dva zcela se odlišující projekty společnosti Petarda production, a. s. Bylo také provedeno doporučení spolu s nákladovou a rizikovou analýzou.
Anotace v angličtině
This work has been written in a shade of constant changes including marketing as well. That is why the topic for it, guerilla marketing, has been chosen. There have been all the latest trends considered and included in this marketing area. It was also mensioned that guerilla marketing was not a new thing in the world in any way, but we do not apply it as often as elsewhere. It was noticed that guerilla marketing is often connected with incorrect marketing campaignes. The aim of this work was to show that guerilla marketing is not for the bravest people only, but it is suitable for every campaigne. This has been proved by its applying in two completely different projects in Petarda company. There has been a recommendation made to the company together with costs and risk analysis.
Klíčová slova
etika, guerilla marketing, kreativita
Klíčová slova v angličtině
creativity, ethics, Guerilla Marketing
Rozsah průvodní práce
65 s., 7 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Práce byla napsána pod heslem neustálých změn doprovázejících i marketing. Proto bylo jako téma bakalářské práce zvoleno téma guerilla marketing. V práci byly uvažovány všechny moderní trendy a způsoby uvažování v této sféře marketingu. Bylo také zmíněno, že pro svět není guerilla marketing ničím novým, ale že v našich podmínkách se s tímto pojmem setkáváme velmi zřídka. Bylo také upozorněno na fakt, že guerilla marketing je často spojován s příliš nekorektními marketingovými kampaněmi. Cílem této práce bylo ukázat, že guerilla marketing není jen pro ty nejodvážnější, ale že je vhodný pro každou kampaň. Toto bylo doloženo jeho aplikací na dva zcela se odlišující projekty společnosti Petarda production, a. s. Bylo také provedeno doporučení spolu s nákladovou a rizikovou analýzou.
Anotace v angličtině
This work has been written in a shade of constant changes including marketing as well. That is why the topic for it, guerilla marketing, has been chosen. There have been all the latest trends considered and included in this marketing area. It was also mensioned that guerilla marketing was not a new thing in the world in any way, but we do not apply it as often as elsewhere. It was noticed that guerilla marketing is often connected with incorrect marketing campaignes. The aim of this work was to show that guerilla marketing is not for the bravest people only, but it is suitable for every campaigne. This has been proved by its applying in two completely different projects in Petarda company. There has been a recommendation made to the company together with costs and risk analysis.
Klíčová slova
etika, guerilla marketing, kreativita
Klíčová slova v angličtině
creativity, ethics, Guerilla Marketing
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky vztahující se ke guerilla marketingu.
Analyzujte současný stav nabídky a využívání guerilla marketingu ve společnosti Petarda production, a. s.
Na základě analýzy zpracujte doporučení využití guerilla marketingu pro vybrané projekty a klienty společenosti Petarda production, a. s.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky vztahující se ke guerilla marketingu.
Analyzujte současný stav nabídky a využívání guerilla marketingu ve společnosti Petarda production, a. s.
Na základě analýzy zpracujte doporučení využití guerilla marketingu pro vybrané projekty a klienty společenosti Petarda production, a. s.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Seznam doporučené literatury
LEVINSON, J. Guerrilla marketing in 30 days:a30 day tactical plan to maximize profits and increase customers. Irvine: Enterpreneur Media, 2005, 267 s. ISBN 193253129-7.
LEVINSON, J. Padesát zlatých pravidel ofenzivního marketingu: Guerilla Marketing Excellence, Praha: Management Press, 1996, 249 s. ISBN 80-85603-96-9.
BUREŠ, I. Ofenzivní marketing aneb Jak zaútočit na konkurenci. 2. vyd. Praha: Management press, 2002, 175 s. ISBN 80-7261-060-0.
SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama. 1 vyd. Zlín:Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003, 170 s. ISBN 8073181401.
KOTLER, P. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000, 258 s. ISBN 8072610104.
Seznam doporučené literatury
LEVINSON, J. Guerrilla marketing in 30 days:a30 day tactical plan to maximize profits and increase customers. Irvine: Enterpreneur Media, 2005, 267 s. ISBN 193253129-7.
LEVINSON, J. Padesát zlatých pravidel ofenzivního marketingu: Guerilla Marketing Excellence, Praha: Management Press, 1996, 249 s. ISBN 80-85603-96-9.
BUREŠ, I. Ofenzivní marketing aneb Jak zaútočit na konkurenci. 2. vyd. Praha: Management press, 2002, 175 s. ISBN 80-7261-060-0.
SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama. 1 vyd. Zlín:Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003, 170 s. ISBN 8073181401.
KOTLER, P. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000, 258 s. ISBN 8072610104.