Tato bakalářská práce se zabývá vlivem a parametry event marketingu vybrané společnosti. V teoretické části jsou popsány pojmy týkající se event marketingu, komunikačního mixu a také event marketingové strategie. Mezi tyto pojmy patří event, event marketing, jednotlivé nástroje komunikačního mixu, nebo situační analýza.
Praktická část se zabývá vybranou společností, její konkurencí a jejími marketingovými aktivitami. Dále se věnuje analýze a interpretaci výsledků z kvalitativního výzkumu, který byl proveden formou polostrukturovaných rozhovorů. Na základě těchto výsledků jsou zodpovězeny výzkumné otázky a také vyvozen závěr a doporučení.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis deals with the impact and parameters of event marketing for a selected company. The practical section describes concepts related to event marketing, the communication mix, and also the event marketing strategy. These concepts include event, event marketing, individual communication mix tools, or situational analysis.
The practical part examines the selected company, its competitors, and its marketing activities. It also deals with analyzing and interpreting the results from qualitative research conducted through semi-structured interviews. Based on these results, the research questions are answered, and conclusions and recommendations are drawn.
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem a parametry event marketingu vybrané společnosti. V teoretické části jsou popsány pojmy týkající se event marketingu, komunikačního mixu a také event marketingové strategie. Mezi tyto pojmy patří event, event marketing, jednotlivé nástroje komunikačního mixu, nebo situační analýza.
Praktická část se zabývá vybranou společností, její konkurencí a jejími marketingovými aktivitami. Dále se věnuje analýze a interpretaci výsledků z kvalitativního výzkumu, který byl proveden formou polostrukturovaných rozhovorů. Na základě těchto výsledků jsou zodpovězeny výzkumné otázky a také vyvozen závěr a doporučení.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis deals with the impact and parameters of event marketing for a selected company. The practical section describes concepts related to event marketing, the communication mix, and also the event marketing strategy. These concepts include event, event marketing, individual communication mix tools, or situational analysis.
The practical part examines the selected company, its competitors, and its marketing activities. It also deals with analyzing and interpreting the results from qualitative research conducted through semi-structured interviews. Based on these results, the research questions are answered, and conclusions and recommendations are drawn.
V teoretické části proveďte rešerši relevantní literatury a dalších zdrojů především z oblasti event marketingu.
Stanovte cíl bakalářské práce, formulujte výzkumné otázky, v rámci výzkumné metody formou kvalitativního šetření, zvolte vhodná kritéria k získání požadovaných dat, identifikujte limity práce.
Zpracujte výzkum ve formě polostrukturovaných rozhovorů. Vyhodnoťte získaná data a vyvoďte relevantní závěry.
Na základě zjištěných výsledků zodpovězte výzkumné otázky a zhodnoťte přínosy práce pro praktické využití, případně stanovte doporučení pro zkoumanou oblast.
Zásady pro vypracování
V teoretické části proveďte rešerši relevantní literatury a dalších zdrojů především z oblasti event marketingu.
Stanovte cíl bakalářské práce, formulujte výzkumné otázky, v rámci výzkumné metody formou kvalitativního šetření, zvolte vhodná kritéria k získání požadovaných dat, identifikujte limity práce.
Zpracujte výzkum ve formě polostrukturovaných rozhovorů. Vyhodnoťte získaná data a vyvoďte relevantní závěry.
Na základě zjištěných výsledků zodpovězte výzkumné otázky a zhodnoťte přínosy práce pro praktické využití, případně stanovte doporučení pro zkoumanou oblast.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 9788025133200.
BLADEN, Charles, James KENNELL, Emma ABSON a Nick WILDE. Events management: an introduction. Third Edition. New York: Routledge, 2023. ISBN 978-0-367-61004-3.
BUREŠOVÁ, Jitka. Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím. Praha: Grada. ISBN 978-80-271-1680-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana, 2019. Moderní marketingová komunikace 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2022. ISBN 978-80-271-0787-2.
ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada, 2003. ISBN 8024706466.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 9788025133200.
BLADEN, Charles, James KENNELL, Emma ABSON a Nick WILDE. Events management: an introduction. Third Edition. New York: Routledge, 2023. ISBN 978-0-367-61004-3.
BUREŠOVÁ, Jitka. Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím. Praha: Grada. ISBN 978-80-271-1680-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana, 2019. Moderní marketingová komunikace 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2022. ISBN 978-80-271-0787-2.
ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada, 2003. ISBN 8024706466.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Jaké jsou náklady na organizování track day?
Jak se měří efektivita tohoto eventu?
Pokud by firma organizovala eventovou akci pro zákazníky – výlet na exkluzivní jízdy na zahraničním okruhu, jaké by byly (odhadované) náklady na tento event?