Tato bakalářská práce bude zaměřená na motivaci vysokých škol k zapojení se do spolku Czech Fashion Council. Teoretická část práce bude definovat klíčové pojmy jako je fashion marketing, módní marketingový mix a branding v kontextu módního průmyslu. Dále se práce bude zabývat Fashion Councily v Evropě, přičemž zanalyzuje jejich role a činnost. Součástí teoretické části bude i metodika, ve které budou stanoveny cíle práce, výzkumné otázky a metoda výzkumu. Praktická část se bude soustředit na realizovaný kvalitativní výzkum a interpretaci jeho dat, zodpovězení výzkumných otázek a návrhy aktivit, které by měl Czech Fashion Council implementovat.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis focuses on the motivation of universities to join the Czech Fashion Council. The theoretical part of the thesis defines key concepts such as fashion marketing, the fashion marketing mix, and branding in the context of the fashion industry. Furthermore, the thesis examines Fashion Councils in Europe, analyzing their roles and activities. The theoretical part also includes a methodology section that outlines the objectives of the thesis, research questions, and research methods. The practical part centers on the research conducted and the interpretation of its data, addressing the research questions and proposing activities that the Czech Fashion Council should implement.
Tato bakalářská práce bude zaměřená na motivaci vysokých škol k zapojení se do spolku Czech Fashion Council. Teoretická část práce bude definovat klíčové pojmy jako je fashion marketing, módní marketingový mix a branding v kontextu módního průmyslu. Dále se práce bude zabývat Fashion Councily v Evropě, přičemž zanalyzuje jejich role a činnost. Součástí teoretické části bude i metodika, ve které budou stanoveny cíle práce, výzkumné otázky a metoda výzkumu. Praktická část se bude soustředit na realizovaný kvalitativní výzkum a interpretaci jeho dat, zodpovězení výzkumných otázek a návrhy aktivit, které by měl Czech Fashion Council implementovat.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis focuses on the motivation of universities to join the Czech Fashion Council. The theoretical part of the thesis defines key concepts such as fashion marketing, the fashion marketing mix, and branding in the context of the fashion industry. Furthermore, the thesis examines Fashion Councils in Europe, analyzing their roles and activities. The theoretical part also includes a methodology section that outlines the objectives of the thesis, research questions, and research methods. The practical part centers on the research conducted and the interpretation of its data, addressing the research questions and proposing activities that the Czech Fashion Council should implement.
HEASLEY, Matthew. Co je branding? Praha: Slovart, 2008. ISBN 978-80-7391-167-6.
POSNER, Harriet. Marketing Fashion.Strategy, Branding and Promotion. London: Laurence King Publishing Ltd, 2015. ISBN 978 1 78067 566 4.
RATH, Patricia Mink, Richard PETRIZZI a Penny GILL. Marketing Fashion: A Global Perspective. New York: Fairchild Books, 2012. ISBN 978-1-60901-078-2.
Seznam doporučené literatury
COLE, Daniel James, Nancy DEIHL. History of modern fashion. London: Laurence King Publishing, 2015. ISBN 978-1-78067-603-6.
HEASLEY, Matthew. Co je branding? Praha: Slovart, 2008. ISBN 978-80-7391-167-6.
POSNER, Harriet. Marketing Fashion.Strategy, Branding and Promotion. London: Laurence King Publishing Ltd, 2015. ISBN 978 1 78067 566 4.
RATH, Patricia Mink, Richard PETRIZZI a Penny GILL. Marketing Fashion: A Global Perspective. New York: Fairchild Books, 2012. ISBN 978-1-60901-078-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Aké špecifiká môže mať podľa vás branding v oblasti módneho priemyslu?
Aké ďalšie aktuálne trendy v módnom priemysle považujete za kľúčové okrem udržateľnej módy a digitálnej módy?
Aký význam môžu mať ďalšie P marketingového mixu (people, process, physical evidence) v oblasti módneho priemyslu?
Prečo ste sa v bakalárskej práci nezamerali skôr na výskum zmeny vizuálnej komunikácie CFC, alebo na marketingovú komunikáciu a na návrh komunikačnej stratégie CFC?
Ak by ste sa v ďalšom výskume mali zamerať na študentov a absolventov dizajnu odevu, čo by bolo cieľom tohto výskumu, akú výskumnú metódu by ste na to použili a aký by to pre vás mohlo mať prínos?
Studentka plně odpověděla na položené otázky.
Členové zkušební komise položili uvedené otázky: doc. Šramová: Sledovala jste tuto problematiku i v zahraničí? Studentka odpověděla na položené otázky.