Bakalářská práce se zabývá marketingem festivalu Skrz Prsty. Cíle práce je zjistit ty nejvhodnější nástroje marketingové komunikace pro festival Skrz Prsty. Sekundárním cílem je analyzovat prvky, které mají nejzásadnější vliv na rozhodnutí o tom, zda se návštěvníci festivalu zúčastní. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů, které s tématem souvisí, jako je event marketing, marketingový mix nebo komunikační mix. V praktické části je představen festival Skrz Prsty, jeho stručná historie a propagace. Dále se praktická část věnuje interpretaci získaných dat z provedeného kvantitativního výzkumu, který byl tvořen dotazníkovým šetřením. Na základě získaných dat jsou zodpovězeny výzkumné otázky a navržena doporučení pro budoucnost festivalu Skrz Prsty.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the marketing of the Skrz Prsty festival. The aim of the thesis is to find out the most suitable marketing communication tools for the Skrz Prsty festival. The secondary objective is to analyse the elements that have the most significant influence on the decision of whether visitors attend the festival. The theoretical part focuses on defining terms that are related to the topic, such as event marketing, marketing mix or communication mix. The practical part discusses the Skrz Prsty festival, its brief history and the promotion. Furthermore, the practical part deals with the interpretation of the data obtained from the quantitative research conducted, which consisted of a questionnaire survey. Based on the obtained results, the research questions are answered and recommendations for the future of the Skrz Prsty festival are proposed.
Event Marketing, Marketing Mix, Communication Mix, Marketing Research, Skrz Prsty Festival
Rozsah průvodní práce
63 s. (88 481 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá marketingem festivalu Skrz Prsty. Cíle práce je zjistit ty nejvhodnější nástroje marketingové komunikace pro festival Skrz Prsty. Sekundárním cílem je analyzovat prvky, které mají nejzásadnější vliv na rozhodnutí o tom, zda se návštěvníci festivalu zúčastní. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů, které s tématem souvisí, jako je event marketing, marketingový mix nebo komunikační mix. V praktické části je představen festival Skrz Prsty, jeho stručná historie a propagace. Dále se praktická část věnuje interpretaci získaných dat z provedeného kvantitativního výzkumu, který byl tvořen dotazníkovým šetřením. Na základě získaných dat jsou zodpovězeny výzkumné otázky a navržena doporučení pro budoucnost festivalu Skrz Prsty.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the marketing of the Skrz Prsty festival. The aim of the thesis is to find out the most suitable marketing communication tools for the Skrz Prsty festival. The secondary objective is to analyse the elements that have the most significant influence on the decision of whether visitors attend the festival. The theoretical part focuses on defining terms that are related to the topic, such as event marketing, marketing mix or communication mix. The practical part discusses the Skrz Prsty festival, its brief history and the promotion. Furthermore, the practical part deals with the interpretation of the data obtained from the quantitative research conducted, which consisted of a questionnaire survey. Based on the obtained results, the research questions are answered and recommendations for the future of the Skrz Prsty festival are proposed.
Event Marketing, Marketing Mix, Communication Mix, Marketing Research, Skrz Prsty Festival
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretická východiska práce, definujte cíle práce, zformulujte výzkumné otázky pro dosažení stanoveného cíle a definujte metodiku práce.
Pomocí kvantitativní výzkumu zjistěte, jaké nástroje marketingové komunikace jsou pro komunikaci festivalu Skrz Prsty nejvhodnější a co má největší vliv na účast návštěvníků na festivalu.
Analyzujte výsledky výzkumu a odpovězte na výzkumné otázky.
Zhodnoťte výsledky a poté zpracujte doporučení pro festival Skrz Prsty.
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretická východiska práce, definujte cíle práce, zformulujte výzkumné otázky pro dosažení stanoveného cíle a definujte metodiku práce.
Pomocí kvantitativní výzkumu zjistěte, jaké nástroje marketingové komunikace jsou pro komunikaci festivalu Skrz Prsty nejvhodnější a co má největší vliv na účast návštěvníků na festivalu.
Analyzujte výsledky výzkumu a odpovězte na výzkumné otázky.
Zhodnoťte výsledky a poté zpracujte doporučení pro festival Skrz Prsty.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání. Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4670-8.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016. ISBN 9788024757698.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání. Grada, 2019. ISBN 978-80-271-0787-2.
ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Manažer. Praha: Grada, 2003. ISBN 8024706466.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání. Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4670-8.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016. ISBN 9788024757698.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání. Grada, 2019. ISBN 978-80-271-0787-2.
ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Manažer. Praha: Grada, 2003. ISBN 8024706466.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách. Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury. Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky. V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
Můžete objasnit otázku respondentů v kontinuitě s obeznámeností s festivalem? – získané informace „nejčastěji „ze školy“, kterou vybralo 157 respondentů, což odpovídá 70,4 %, byla pravděpodobně nejčastější z důvodu toho, že největší část respondentů tvoří studentiči bývalí studenti, kterým se různé KOMAGovské projekty prezentují na první hodině tohoto předmětu, … (s. 49) x dosavadní vzdělání: studentů SŠ/149/64,2 % x posluchačů VŠ/77/33,2 % (Otázka 20, viz. Příloha P.I).
Můžete uvést, jakou cestou byly vyhodnoceny např. otázky – Otázka č. 6: „Jak byste hodnotili dostupnost a kvalitu informací o festivalu Skrz Prsty?“ (velmi dobrá, dobrá, …) Co v případě, že se odpovědi v obou částech otázky neshodují? – Otázka č. 8: „Jak často jste navštěvovali předchozí ročníky?“ (…, nikdy předtím, letos to bude poprvé, …) V čem nacházíte rozdíl u uvedených odpovědí? (viz Příloha P I).
Z dotazníku vyplývá, že v zájmu pozornosti nebylo zjistit případná negativa v percepci respondentů v kontinuitě s doporučenými možnostmi vedoucími k posílení pozice festivalu ze strany participantů. Budete hledat i tuto cestu?
Prezentace byla srozumitelná, logicky uspořádaná a celkový dojem z obhajoby byl vynikající. Student zodpověděl otázky komise s jistotou a promyšleně.