Tato bakalářská práce se zabývá tématikou direct marketingu a zaměřuje se na e-mailingovou reaktivační kampaň pro společnost XY. Cílem bakalářské práce je zjistit, zda reaktivační kampaň pomůže obnovit neaktivní e-mailové kontakty. Výzkumná částí se zaobírá sběrem dat. Nasbíraná data se porovnaly s původními. V doporučení se nachází aktivity, které by měla společnost XY uskutečnit před spuštěním reaktivační kampaně.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis deals with the subject of direct marketing and focuses on an e-mailing reactivation campaign for the company XY. The aim of the bachelor's thesis is to find out whether a reactivation campaign will help restore inactive e-mail contacts. The research part deals with data collection. The collected data was compared with the original. The recommendation contains the activities that XY should carry out before launching a reactivation campaign.
Klíčová slova
direct marketing, přímý marketing, nástroje přímého marketingu, model SMART, model AIDA marketingová komunikace, e-mailing, reaktivační kampaň
Klíčová slova v angličtině
direct marketing, direct marketing tools, SMART model, AIDA model, marketing communication, e-mailing, reactivation campaign
Rozsah průvodní práce
60
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá tématikou direct marketingu a zaměřuje se na e-mailingovou reaktivační kampaň pro společnost XY. Cílem bakalářské práce je zjistit, zda reaktivační kampaň pomůže obnovit neaktivní e-mailové kontakty. Výzkumná částí se zaobírá sběrem dat. Nasbíraná data se porovnaly s původními. V doporučení se nachází aktivity, které by měla společnost XY uskutečnit před spuštěním reaktivační kampaně.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis deals with the subject of direct marketing and focuses on an e-mailing reactivation campaign for the company XY. The aim of the bachelor's thesis is to find out whether a reactivation campaign will help restore inactive e-mail contacts. The research part deals with data collection. The collected data was compared with the original. The recommendation contains the activities that XY should carry out before launching a reactivation campaign.
Klíčová slova
direct marketing, přímý marketing, nástroje přímého marketingu, model SMART, model AIDA marketingová komunikace, e-mailing, reaktivační kampaň
Klíčová slova v angličtině
direct marketing, direct marketing tools, SMART model, AIDA model, marketing communication, e-mailing, reactivation campaign
Zásady pro vypracování
1. Vypracujte teoretickou část práce k řešenému tématu a představí stěžejní pojmy na základě relevantních zdrojů.
2. Definujte cíl práce, výzkumné otázky a metodiku. 3. Realizujte sběr dat. 4. Interpretujte a analyzujte získaná data.
5. Na základě výzkumu odpovězte na výzkumné otázky a vyvoďte závěry.
Zásady pro vypracování
1. Vypracujte teoretickou část práce k řešenému tématu a představí stěžejní pojmy na základě relevantních zdrojů.
2. Definujte cíl práce, výzkumné otázky a metodiku. 3. Realizujte sběr dat. 4. Interpretujte a analyzujte získaná data.
5. Na základě výzkumu odpovězte na výzkumné otázky a vyvoďte závěry.
Seznam doporučené literatury
COFFEY, Sandra, 2023. What Is Telemarketing? Definition, Types, Skills and Roles. In. Indeed.com [online]. Publikováno 15. 07. 2023, [cit. 2024-01-22]. Dostupné z: https://www.indeed.com/career-advice/career-development/what-is-telemarketing
KOTTLER, Philip, Lane Kevin KELLER, 2013. Marketing management. 14. vydání. Praha : Grada. ISBN 978-80-247-4150-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana, Hana JAHODOVÁ, 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha : Grada. ISBN 978-80-247-3622-8.
SPILLER, Lisa, [2020]. Direct, digital & data-driven marketing. 5th edition. Los Angeles: SAGE. ISBN 978-1-5297-0818-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Lze srovnávat podobnou aktivitu u rozdílného sortimentu v případě Direkt marketingu u reaktivační kampaně?
V jakém případě, nemá smysl realizovat reaktivační kampaň, uveďte příklady a zdůvodněte.
Studentka plně odpověděla na položené otázky.
Mgr. Kazík zmiňuje, že práce s ním jako vedoucím nebyla konzultována, vyjadřuje se ke svému posudku (viz příloha), práci navrhuje známku FX protože nedosahuje akademických standardů, zmiňuje chyby ve výzkumu. Členové zkušební komise položili uvedené otázky:
Studentka s hodnocením Mgr. Kazíka částečně souhlas – to, že teoretická není do hloubky, ale ne na FX. Doc Šramová: Také bych vám dala FX, úroveň není ani na seminární práci, máte 9 literárních zdrojů. Z internetových zdrojů máte populární zdroje, ne akademické. Autorka souhlasí s doc. Šramovou.