Diplomová práca obsahuje stručný prehľad o obsahu marketingu. Zaoberá sa podstatou a charakteristikou služieb, tvorbou poslania, marketingovým mixom a marketingom vzťahov. Predstavuje spoločnosť Raven, a.s., dôkladne popisuje jej súčasný stav marketingového mixu, identifikuje slabé a silné stránky, ako i ohrozenia a príležitosti spoločnosti. Na základe dôkladnej analýzy bol spracovaný projekt, ktorý predkladá spôsob implementácie marketingových nástrojov v spoločnosti.
Annotation in English
The thesis contains a brief overview on the subject of marketing. It deals with principles and characteristics of services, creation of function, marketing mix and marketing relations. It introduces the Company of Raven, Inc.; thoroughly describes its contemporary state of marketing mix, identifies strengths and weaknesses as well as the threats and opportunities of the Company. Based on the minute analysis, the project has been elaborated; it transcribes the way of implementation of marketing instruments in the Company.
Keywords
marketing služieb, marketingové činnosti, SWOT analýza, PEST analýza, marketingový mix, CRM systém, marketingové oddelenie, produkt, veľkoobchod.
Keywords in English
service marketing, marketing activities, SWOT analysis, PEST analysis, marketing mix, CRM system, marketing department, product, wholesale.
Length of the covering note
95 s., 3s.
Language
CZ
Annotation
Diplomová práca obsahuje stručný prehľad o obsahu marketingu. Zaoberá sa podstatou a charakteristikou služieb, tvorbou poslania, marketingovým mixom a marketingom vzťahov. Predstavuje spoločnosť Raven, a.s., dôkladne popisuje jej súčasný stav marketingového mixu, identifikuje slabé a silné stránky, ako i ohrozenia a príležitosti spoločnosti. Na základe dôkladnej analýzy bol spracovaný projekt, ktorý predkladá spôsob implementácie marketingových nástrojov v spoločnosti.
Annotation in English
The thesis contains a brief overview on the subject of marketing. It deals with principles and characteristics of services, creation of function, marketing mix and marketing relations. It introduces the Company of Raven, Inc.; thoroughly describes its contemporary state of marketing mix, identifies strengths and weaknesses as well as the threats and opportunities of the Company. Based on the minute analysis, the project has been elaborated; it transcribes the way of implementation of marketing instruments in the Company.
Keywords
marketing služieb, marketingové činnosti, SWOT analýza, PEST analýza, marketingový mix, CRM systém, marketingové oddelenie, produkt, veľkoobchod.
Keywords in English
service marketing, marketing activities, SWOT analysis, PEST analysis, marketing mix, CRM system, marketing department, product, wholesale.
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Charakterizujte podstatu marketingu a marketingových procesů.
II. Praktická část
Analyzujte úroveň současného stavu marketingových procesů ve společnosti RAVEN, a.s.
Vypracujte projekt implementace marketingových nástrojů ve společnosti RAVEN, a.s.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Charakterizujte podstatu marketingu a marketingových procesů.
II. Praktická část
Analyzujte úroveň současného stavu marketingových procesů ve společnosti RAVEN, a.s.
Vypracujte projekt implementace marketingových nástrojů ve společnosti RAVEN, a.s.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Recommended resources
1.KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. Praha: Management Press, 2002. 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
2.KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. 85 s. ISBN 80-247-0513-3.
3.COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování. Praha: Grada Publishing, 1999. 230 s. ISBN 80-7169-641-2.
4.BUREŠ, I. Marketingově řízená firma. Praha: Management press, 1992. 101 s. ISBN 80-85603-24-1.
Recommended resources
1.KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. Praha: Management Press, 2002. 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
2.KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. 85 s. ISBN 80-247-0513-3.
3.COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování. Praha: Grada Publishing, 1999. 230 s. ISBN 80-7169-641-2.
4.BUREŠ, I. Marketingově řízená firma. Praha: Management press, 1992. 101 s. ISBN 80-85603-24-1.