Diplomová práce je zaměřena na posílení digitální marketingové komunikace vybrané módní společnosti. Cílem teoretické části diplomové práce bylo vypracování literární rešerše, která se zabývala oblastí digitální marketingové komunikace a následná formulace teoretických východisek pro vypracování části praktické. Cílem praktické části bylo zanalyzování současného stavu digitální marketingové komunikace vybrané módní společnosti. V rámci praktické části bylo využito kvalitativního výzkumu v podobě interview, kvantitativního výzkumu pomocí online dotazníkového šetření a byly provedeny vybrané situační marketingové analýzy. Získané výsledky z provedených analýz a výzkumů sloužily jako východiska pro vypracování projektu, který se zaměřoval na posílení digitální marketingové komunikace vybrané módní společnosti. Projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on strengthening digital marketing communication of the selected fashion company. The aim of the theoretical part of the diploma thesis was to develop a literary recherche that dealt with the field of digital marketing communication and the subsequent formulation of theoretical starting points for the development of the practical part. The goal of the practical part was to analyse the current state of digital marketing communication of the selected fashion company. Within the practical part, qualitative research was used in the form of interviews, quantitative research with the help of online questionnaire and selected situational marketing analyses were conducted. The obtained results from the performed analyses and research served as a starting point for developing a project that focused on strengthening the digital marketing communications of the selected fashion company. The project was submitted to a time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
digitální marketingová komunikace, komunikační mix, módní společnost,
sociální sítě, analýza, marketingový výzkum, projekt
Klíčová slova v angličtině
digital marketing communications, communication mix, fashion company, social
networks, analysis, marketing research, project
Rozsah průvodní práce
136 s. (270 306 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na posílení digitální marketingové komunikace vybrané módní společnosti. Cílem teoretické části diplomové práce bylo vypracování literární rešerše, která se zabývala oblastí digitální marketingové komunikace a následná formulace teoretických východisek pro vypracování části praktické. Cílem praktické části bylo zanalyzování současného stavu digitální marketingové komunikace vybrané módní společnosti. V rámci praktické části bylo využito kvalitativního výzkumu v podobě interview, kvantitativního výzkumu pomocí online dotazníkového šetření a byly provedeny vybrané situační marketingové analýzy. Získané výsledky z provedených analýz a výzkumů sloužily jako východiska pro vypracování projektu, který se zaměřoval na posílení digitální marketingové komunikace vybrané módní společnosti. Projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on strengthening digital marketing communication of the selected fashion company. The aim of the theoretical part of the diploma thesis was to develop a literary recherche that dealt with the field of digital marketing communication and the subsequent formulation of theoretical starting points for the development of the practical part. The goal of the practical part was to analyse the current state of digital marketing communication of the selected fashion company. Within the practical part, qualitative research was used in the form of interviews, quantitative research with the help of online questionnaire and selected situational marketing analyses were conducted. The obtained results from the performed analyses and research served as a starting point for developing a project that focused on strengthening the digital marketing communications of the selected fashion company. The project was submitted to a time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
digitální marketingová komunikace, komunikační mix, módní společnost,
sociální sítě, analýza, marketingový výzkum, projekt
Klíčová slova v angličtině
digital marketing communications, communication mix, fashion company, social
networks, analysis, marketing research, project
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši související s digitální marketingovou komunikací a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II. Praktická část
Představte vybranou módní společnost.
Analyzujte současný stav digitální marketingové komunikace vybrané módní společnosti.
Na základě provedené analýzy zpracujte projekt zaměřený na posílení digitální marketingové komunikace vybrané módní společnosti.
Proveďte časovou, nákladovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši související s digitální marketingovou komunikací a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II. Praktická část
Představte vybranou módní společnost.
Analyzujte současný stav digitální marketingové komunikace vybrané módní společnosti.
Na základě provedené analýzy zpracujte projekt zaměřený na posílení digitální marketingové komunikace vybrané módní společnosti.
Proveďte časovou, nákladovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BUREŠOVÁ, Jitka. Online marketing: od webových stránek k sociálním sítím. Praha: Grada, 2022. ISBN 978-80-271-1680-5.
CHAFFEY, Dave a ELLIS-CHADWICK, Fiona. Digital marketing. 8th ed. Harlow, England: Pearson, 2022. ISBN 978-1-292-40096-9.
LOSEKOOT, Michelle a VYHNÁNKOVÁ, Eliška. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. Brno: Jan Melvil, 2019. ISBN 978-80-7555-084-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zc. přeprac. vyd. Praha: Grada, 2019. ISBN 978-80-271-0787-2.
ZAHAY, Debra L.; ROBERTS, Mary Lou; PARKER, Janna; BARKER, Donald a BARKER, Melissa S. Social media marketing: a strategic approach. 3rd ed. Australia: Cengage, 2023. ISBN 978-0-357-51618-8.
Seznam doporučené literatury
BUREŠOVÁ, Jitka. Online marketing: od webových stránek k sociálním sítím. Praha: Grada, 2022. ISBN 978-80-271-1680-5.
CHAFFEY, Dave a ELLIS-CHADWICK, Fiona. Digital marketing. 8th ed. Harlow, England: Pearson, 2022. ISBN 978-1-292-40096-9.
LOSEKOOT, Michelle a VYHNÁNKOVÁ, Eliška. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. Brno: Jan Melvil, 2019. ISBN 978-80-7555-084-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zc. přeprac. vyd. Praha: Grada, 2019. ISBN 978-80-271-0787-2.
ZAHAY, Debra L.; ROBERTS, Mary Lou; PARKER, Janna; BARKER, Donald a BARKER, Melissa S. Social media marketing: a strategic approach. 3rd ed. Australia: Cengage, 2023. ISBN 978-0-357-51618-8.
Přílohy volně vložené
Žádné
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího DP: Mgr. Lukáš Koutný
1.Ve Vaší práci jste se zaměřila na udržitelnost jako klíčový prvek marketingové strategie pro společnost Draps s.r.o. Jaké konkrétní výzvy identifikujete při integraci udržitelnosti do digitálních marketingových strategií a jaké metody považujete za nejúčinnější pro komunikaci hodnot udržitelnosti značky cílovým skupinám? (zodpovězeno zcela)
Otázky oponenta DP: Doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
1.Co by mohlo být největší bariérou pro podnik v uskutečňování Vašich návrhů a proč? (zodpovězeno zcela)
doc. Ing. et Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.: Jaký je rozdíl mezi šetření a výzkumem? A proč jste nevyužila chi-kvadrát? (zodpovězeno zcela)
doc. Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.: Jaké jsou hospodářské výsledky společnosti? (zodpovězeno částečně) A je podle vás pro spotřebitele důležitější? To že se jedná o českou výrobu nebo že se jedná o udržitelnou módu? Mají nějaký certifikát? (zodpovězeno zcela)
Ing. Janka Vydrová, Ph.D.: Jak jste v benchmarkingu stanovila váhy? (zodpovězeno zcela)