Diplomová práce obsahuje v teoretické části charakteristiku marketingu a možnosti uplatňování marketingového přístupu ve veřejném sektoru, zvláště marketingu v produktu krajského úřadu.Praktická část obsahuje analýzu podstatných složek marketingového mixu Krajského úřadu Zlínského kraje, která se vztahuje k výkonu veřejných služeb.Podrobně je provedena analýza výkonu veřejné služby, zaměřená k vydávání osvědčení o státním občanství České republiky k prvnímu občanskému průkazu nebo cestovnímu dokladu. V závěrečné části práce je doporučen metodický návrh, jak výkon zanalyzované agendy zefektivnit, aby odpovídal dosažené úrovni dnešní doby.
Anotace v angličtině
In the theoretical section this graduation thesis contains the characteristic of marketing and the contingencies of the marketing attitude application within the public sector, in particu-lar that of the marketing of a County Authority product. The practical section contains analysis of substantial components of the marketing mix Of the Zlín County Authority that is related to the execution of public service. Detail analysis of the public service execution has been made in respect of the issuance of the Czech Republic Nationality Certificate to the first identity card or passport. The final section recommends the methodology draft to increase the efficiency of the analysed agenda so as it would correspond to the present gen-eral level.
Klíčová slova
charakteristika marketingu, marketing v neziskovém sektoru, marketing veřejných služeb, veřejná správa - služba veřejnosti, marketing regionu, marketingový mix Krajského úřadu Zlínského kraje, analýza průzkumu ve věci vydávání osvědčení o českém státním občanství k prvnímu občanskému průkazu nebo cestovnímu dokladu.
Klíčová slova v angličtině
Keywords:
Characteristic of marketing, marketing in non-profit sector, public service marketing, pub-lic administration as a public service, regional marketing, marketing mix of the Zlín County Authority, citizen investigation analysis in respect of the issuance of the Czech Nationality Certificate for the issuance of the first identity card or passport.
Rozsah průvodní práce
81 stran, 8 stran příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce obsahuje v teoretické části charakteristiku marketingu a možnosti uplatňování marketingového přístupu ve veřejném sektoru, zvláště marketingu v produktu krajského úřadu.Praktická část obsahuje analýzu podstatných složek marketingového mixu Krajského úřadu Zlínského kraje, která se vztahuje k výkonu veřejných služeb.Podrobně je provedena analýza výkonu veřejné služby, zaměřená k vydávání osvědčení o státním občanství České republiky k prvnímu občanskému průkazu nebo cestovnímu dokladu. V závěrečné části práce je doporučen metodický návrh, jak výkon zanalyzované agendy zefektivnit, aby odpovídal dosažené úrovni dnešní doby.
Anotace v angličtině
In the theoretical section this graduation thesis contains the characteristic of marketing and the contingencies of the marketing attitude application within the public sector, in particu-lar that of the marketing of a County Authority product. The practical section contains analysis of substantial components of the marketing mix Of the Zlín County Authority that is related to the execution of public service. Detail analysis of the public service execution has been made in respect of the issuance of the Czech Republic Nationality Certificate to the first identity card or passport. The final section recommends the methodology draft to increase the efficiency of the analysed agenda so as it would correspond to the present gen-eral level.
Klíčová slova
charakteristika marketingu, marketing v neziskovém sektoru, marketing veřejných služeb, veřejná správa - služba veřejnosti, marketing regionu, marketingový mix Krajského úřadu Zlínského kraje, analýza průzkumu ve věci vydávání osvědčení o českém státním občanství k prvnímu občanskému průkazu nebo cestovnímu dokladu.
Klíčová slova v angličtině
Keywords:
Characteristic of marketing, marketing in non-profit sector, public service marketing, pub-lic administration as a public service, regional marketing, marketing mix of the Zlín County Authority, citizen investigation analysis in respect of the issuance of the Czech Nationality Certificate for the issuance of the first identity card or passport.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Charakterizujte vývoj marketingu a jeho začlenění do systému veřejného sektoru.
Popište problematiku veřejných služeb.
II. Praktická část
Popište a analyzujte poskytování veřejných služeb na Krajském úřadě Zlín v agendě správních činností na úseku státního občanství.
Na základě provedené analýzy zpracujte metodické doporučení jak výkon této agendy zefektivnit s využitím marketingových nástrojů v oblasti služeb.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Charakterizujte vývoj marketingu a jeho začlenění do systému veřejného sektoru.
Popište problematiku veřejných služeb.
II. Praktická část
Popište a analyzujte poskytování veřejných služeb na Krajském úřadě Zlín v agendě správních činností na úseku státního občanství.
Na základě provedené analýzy zpracujte metodické doporučení jak výkon této agendy zefektivnit s využitím marketingových nástrojů v oblasti služeb.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
1/ HANNAGAN,J.Marketing pro neziskový sektor. 1.vydání. Management Press, Ringier ČR, a.s.,1996, 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
2/ JANEČKOVÁ,L.,VAŠTÍKOVÁ,M. Marketing měst a obcí. 1.vydání. Praha:Grada Publishing, 1999. 178 s. ISBN 80-7169-750-8.
3/ JANEČKOVÁ,L.,VAŠTÍKOVÁ,M.Marketing služeb. 1.vydání. Praha: Grada Publishing, 2000. 179 s. ISBN 80-7169-995-0.
4/ PAYNE,P. Marketing Služeb.1.vydání. Praha:Grada publishing, 1996. 247 s. ISBN 80-7169-276-X.
5/ POMAHAČ,R.,VIDLÁKOVÁ,O.Veřejná správa. 1.vydání. Praha:C.H.Beck, 2002, ISBN 80-7179-748-0.
Seznam doporučené literatury
1/ HANNAGAN,J.Marketing pro neziskový sektor. 1.vydání. Management Press, Ringier ČR, a.s.,1996, 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
2/ JANEČKOVÁ,L.,VAŠTÍKOVÁ,M. Marketing měst a obcí. 1.vydání. Praha:Grada Publishing, 1999. 178 s. ISBN 80-7169-750-8.
3/ JANEČKOVÁ,L.,VAŠTÍKOVÁ,M.Marketing služeb. 1.vydání. Praha: Grada Publishing, 2000. 179 s. ISBN 80-7169-995-0.
4/ PAYNE,P. Marketing Služeb.1.vydání. Praha:Grada publishing, 1996. 247 s. ISBN 80-7169-276-X.
5/ POMAHAČ,R.,VIDLÁKOVÁ,O.Veřejná správa. 1.vydání. Praha:C.H.Beck, 2002, ISBN 80-7179-748-0.
Přílohy volně vložené
Diplomová práce obsahuje celkem 8 volně vložených příloh.