Tato diplomová práce se zabývá projektem zvýšení konkurenceschopnosti firmy JOSEF TRÖSCH, spol. s r. o. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část pojednává o problematice využívání marketingu a marketingového mixu jako prostředku pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy. V analytické části je charakterizována firma JOSEF TRÖSCH, následuje analýza marketingového mixu, PEST analýza, SWOT analýza a Por-terův pěti faktorový model. Na základě těchto analýz jsou v projektové části navržena opatření, která povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy JOSEF TRÖSCH a tím i zlepšení její finanční situace. Projekt je podroben nákladové a rizikové analýze
Anotace v angličtině
This master thesis deals with projekt of improvement competitive advantage of company JOSEF TRÖSCH, public limited company. The thesis is dividend into three main parts. The theoretical part discusses marketing and marketing mix as a instrument for improvement competitive andvatage of company. Company JOSEF TRÖSCH is presented in the analytical part, after marketing mix analysis, PEST analysis, SWOT analysis and Porter´s analysis follow. On the basis of this analysis recommendation are formulated in the project part. This recommendation are suggested for improvement competitive advantage of com-pany JOSEF TRÖSCH thereby improvement its financial situation. This project is subjec-ted to cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketingové procesy, marketingový mix, nový marketing, konkurence, konkurenceschopnost, konkurenční strategie, SWOT analýza, PEST analýza, Porterův pěti faktorový model, výměníky tepla, zásobníky vody
Klíčová slova v angličtině
marketing processes, marketing mix, new marketing, competition, competitive advantage, competitive strategy, SWOT analysis, PEST analysis, Porter´s analysis, heat exchange, water tank
Rozsah průvodní práce
73 st., 7 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá projektem zvýšení konkurenceschopnosti firmy JOSEF TRÖSCH, spol. s r. o. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část pojednává o problematice využívání marketingu a marketingového mixu jako prostředku pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy. V analytické části je charakterizována firma JOSEF TRÖSCH, následuje analýza marketingového mixu, PEST analýza, SWOT analýza a Por-terův pěti faktorový model. Na základě těchto analýz jsou v projektové části navržena opatření, která povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy JOSEF TRÖSCH a tím i zlepšení její finanční situace. Projekt je podroben nákladové a rizikové analýze
Anotace v angličtině
This master thesis deals with projekt of improvement competitive advantage of company JOSEF TRÖSCH, public limited company. The thesis is dividend into three main parts. The theoretical part discusses marketing and marketing mix as a instrument for improvement competitive andvatage of company. Company JOSEF TRÖSCH is presented in the analytical part, after marketing mix analysis, PEST analysis, SWOT analysis and Porter´s analysis follow. On the basis of this analysis recommendation are formulated in the project part. This recommendation are suggested for improvement competitive advantage of com-pany JOSEF TRÖSCH thereby improvement its financial situation. This project is subjec-ted to cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketingové procesy, marketingový mix, nový marketing, konkurence, konkurenceschopnost, konkurenční strategie, SWOT analýza, PEST analýza, Porterův pěti faktorový model, výměníky tepla, zásobníky vody
Klíčová slova v angličtině
marketing processes, marketing mix, new marketing, competition, competitive advantage, competitive strategy, SWOT analysis, PEST analysis, Porter´s analysis, heat exchange, water tank
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši vztahující se ke konkurenceschopnosti ve vztahu k marketingovým nástrojům.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využívání nástrojů marketingového mixu ve společnosti JOSEF TRÖSCH, spol. s r.o.
Na základě analýzy vypracujte projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy JOSEF TRÖSCH,spol. s r.o. využitím nástrojů marketingového mixu.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši vztahující se ke konkurenceschopnosti ve vztahu k marketingovým nástrojům.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využívání nástrojů marketingového mixu ve společnosti JOSEF TRÖSCH, spol. s r.o.
Na základě analýzy vypracujte projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy JOSEF TRÖSCH,spol. s r.o. využitím nástrojů marketingového mixu.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
1.GLOGAR,A. Jak děláme marketing. Liberec: Institut průmyslového inženýrství, 1999.ISBN 80-902235-4-0.
2.KOTLER,P. Marketing management. Praha: Grada Publishing,1998. ISBN 80-7261-010-4.
3.KOTLER,P. 10 smrtelných marketingových hříchů: Jak je rozpoznat a nespáchat. Praha: Grada Publishing, 2005. 140s. ISBN 80-247-0969-4.
4. TRNKA,F. Výzkum konkurenční schopnosti českých průmyslových výrobců. Zlín: UTB, 2004.160s. ISBN 80-7318-219-X.
5.ŠUMBEROVÁ,P. ,KOZÁK,V. Základy marketingu. Zlín: UTB, 2001. ISBN 80-7318-001-4.
Seznam doporučené literatury
1.GLOGAR,A. Jak děláme marketing. Liberec: Institut průmyslového inženýrství, 1999.ISBN 80-902235-4-0.
2.KOTLER,P. Marketing management. Praha: Grada Publishing,1998. ISBN 80-7261-010-4.
3.KOTLER,P. 10 smrtelných marketingových hříchů: Jak je rozpoznat a nespáchat. Praha: Grada Publishing, 2005. 140s. ISBN 80-247-0969-4.
4. TRNKA,F. Výzkum konkurenční schopnosti českých průmyslových výrobců. Zlín: UTB, 2004.160s. ISBN 80-7318-219-X.
5.ŠUMBEROVÁ,P. ,KOZÁK,V. Základy marketingu. Zlín: UTB, 2001. ISBN 80-7318-001-4.