Cílem této bakalářské práce je analyzovat současný stav marketingových aktivit Střední školy Kostka s.r.o. Celá bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou zpracovány poznatky na téma marketingových aktivit v oblasti škol-ství. Praktická část obsahuje stručnou charakteristiku školy a na základě teoretických po-znatků jsou tu rozebírány jednotlivé marketingové aktivity Koska školy. Tyto aktivity jsou podrobeny kritickému zhodnocení a dále jsou navrženy možnosti zefektivnění aplikace prvků marketingového mixu. Autorka věří, že některé z navrhovaných variant budou uplatněny v praxi a přispějí k dalšímu rozvoji školy.
Anotace v angličtině
The goal of this bachelor’s thesis is to analyse the current situation of marketing activities of Kostka Secondary School. The thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part focuses on marketing activities in education. The practical part consists of a brief description of the school and, on the basis of the theoretical knowledge, individual marketing activities of Kostka Secondary School are analysed. Such activities will be evaluated critically and will be suggest more effective applications of the marketing mix elements. Author believes that some of the suggested variants will be implemented to help the future growth of the school.
Klíčová slova
Marketing, marketing v oblasti služeb, marketingové prostředí, marketingový mix, SWOT analýza.
Klíčová slova v angličtině
Marketing, service industry marketing, marketing environment, marketing mix, SWOT analysis.
Rozsah průvodní práce
70 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současný stav marketingových aktivit Střední školy Kostka s.r.o. Celá bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou zpracovány poznatky na téma marketingových aktivit v oblasti škol-ství. Praktická část obsahuje stručnou charakteristiku školy a na základě teoretických po-znatků jsou tu rozebírány jednotlivé marketingové aktivity Koska školy. Tyto aktivity jsou podrobeny kritickému zhodnocení a dále jsou navrženy možnosti zefektivnění aplikace prvků marketingového mixu. Autorka věří, že některé z navrhovaných variant budou uplatněny v praxi a přispějí k dalšímu rozvoji školy.
Anotace v angličtině
The goal of this bachelor’s thesis is to analyse the current situation of marketing activities of Kostka Secondary School. The thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part focuses on marketing activities in education. The practical part consists of a brief description of the school and, on the basis of the theoretical knowledge, individual marketing activities of Kostka Secondary School are analysed. Such activities will be evaluated critically and will be suggest more effective applications of the marketing mix elements. Author believes that some of the suggested variants will be implemented to help the future growth of the school.
Klíčová slova
Marketing, marketing v oblasti služeb, marketingové prostředí, marketingový mix, SWOT analýza.
Klíčová slova v angličtině
Marketing, service industry marketing, marketing environment, marketing mix, SWOT analysis.
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingu a marketingových aktivit se zaměřením na marketingové aktivity v oblasti školství.
Identifikujte a analyzujte stávající formy marketingových aktivit střední školy Kostka s.r.o.
Na základě rozborů provedených analýz navrhněte zdokonalení současného stavu marketingových aktivit střední školy Kostka s.r.o.
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingu a marketingových aktivit se zaměřením na marketingové aktivity v oblasti školství.
Identifikujte a analyzujte stávající formy marketingových aktivit střední školy Kostka s.r.o.
Na základě rozborů provedených analýz navrhněte zdokonalení současného stavu marketingových aktivit střední školy Kostka s.r.o.
Seznam doporučené literatury
1. KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha : Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0513-3.
2. SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing školy. Zlín : Ekka, 1996. ISBN 80-902200-8-8.
3. PAYNE, Adrian. Marketing služeb. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 1996. ISBN 80-7169-276-X.
4. KOZEL, Roman a kolektiv. Moderní marketingový výzkum. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-0966-X.
Seznam doporučené literatury
1. KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha : Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0513-3.
2. SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing školy. Zlín : Ekka, 1996. ISBN 80-902200-8-8.
3. PAYNE, Adrian. Marketing služeb. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 1996. ISBN 80-7169-276-X.
4. KOZEL, Roman a kolektiv. Moderní marketingový výzkum. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-0966-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Krchová: Okomentujte cenu a počet studentů střední školy a konkurenceschopnost.
Hrubošová: Okomentujte možnosti distančního studia.