Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat faktory ovlivňující rozhodovací proces při nákupu zdravotní obuvi MEDI firmy Baťa a.s. V teoretické části byly zpracovány teoretické a metodické poznatky týkající se faktorů ovlivňujících rozhodovací proces při nákupu, diabetické obuvi, marketingové strategie a současného strategického marketingu. V praktické části byly uvedeny techniky dotazníkového šetření a vyhodnoceny výsledky dotazníkového šetření týkající se analýzy faktorů ovlivňujících rozhodovací proces při nákupu zdravotní obuvi MEDI firmy Baťa a.s. Nakonec byla navrhnuta marketingová strategie firmy Baťa a.s. při prodeji zdravotní obuvi MEDI.
Annotation in English
The aim of this bachelor thesis was to analyse factors influencing decision-making process of shopping for the health shoes MEDI of the company Bata a.s. In the theoretical part were processed teoretical and methodical pieces of knowledge concerning factors influencing decision-making process of shopping, diabetic shoes, marketing strategy and present strategic marketing. In the practical part were presented the technics of marketing research and evaluated the results of marketing research focusing on analyse of the factors influencing decision-making process of shopping for the health shoes MEDI of the company Bata a.s. In the end was suggested a marketing strategy for the company Bata a.s. of selling health shoes MEDI.
Keywords
Diabetes mellitus, diabetická obuv, profylaktická obuv, zdravotní obuv MEDI, obuv, faktory ovlivňující rozhodovací proces, nákup zdravotní obuvi, Baťa a.s.
Keywords in English
Diabetes mellitus, diabetic shoes, profylactic shoes, health shoes MEDI, factors influencing decision-making process, shopping for health shoes, Bata a.s
Length of the covering note
63 s., 7 s. obr. příloh.
Language
CZ
Annotation
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat faktory ovlivňující rozhodovací proces při nákupu zdravotní obuvi MEDI firmy Baťa a.s. V teoretické části byly zpracovány teoretické a metodické poznatky týkající se faktorů ovlivňujících rozhodovací proces při nákupu, diabetické obuvi, marketingové strategie a současného strategického marketingu. V praktické části byly uvedeny techniky dotazníkového šetření a vyhodnoceny výsledky dotazníkového šetření týkající se analýzy faktorů ovlivňujících rozhodovací proces při nákupu zdravotní obuvi MEDI firmy Baťa a.s. Nakonec byla navrhnuta marketingová strategie firmy Baťa a.s. při prodeji zdravotní obuvi MEDI.
Annotation in English
The aim of this bachelor thesis was to analyse factors influencing decision-making process of shopping for the health shoes MEDI of the company Bata a.s. In the theoretical part were processed teoretical and methodical pieces of knowledge concerning factors influencing decision-making process of shopping, diabetic shoes, marketing strategy and present strategic marketing. In the practical part were presented the technics of marketing research and evaluated the results of marketing research focusing on analyse of the factors influencing decision-making process of shopping for the health shoes MEDI of the company Bata a.s. In the end was suggested a marketing strategy for the company Bata a.s. of selling health shoes MEDI.
Keywords
Diabetes mellitus, diabetická obuv, profylaktická obuv, zdravotní obuv MEDI, obuv, faktory ovlivňující rozhodovací proces, nákup zdravotní obuvi, Baťa a.s.
Keywords in English
Diabetes mellitus, diabetic shoes, profylactic shoes, health shoes MEDI, factors influencing decision-making process, shopping for health shoes, Bata a.s
Research Plan
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se faktorů ovlivňujících rozhodovací proces při nákupu zdravotní obuvi.
Uskutečněte dotazníkové šetření zákazníků směřující k identifikaci faktorů ovlivňujících rozhodování při nákupu zdravotní obuvi MEDI firmy Baťa a.s.
Analyzujte rozhodovací proces zákazníků při nákupu zdravotní obuvi MEDI firmy Baťa a.s.
Navrhněte zlepšenou marketingovou strategii firmy Baťa a.s. při prodeji zdravotní obuvi MEDI.
Research Plan
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se faktorů ovlivňujících rozhodovací proces při nákupu zdravotní obuvi.
Uskutečněte dotazníkové šetření zákazníků směřující k identifikaci faktorů ovlivňujících rozhodování při nákupu zdravotní obuvi MEDI firmy Baťa a.s.
Analyzujte rozhodovací proces zákazníků při nákupu zdravotní obuvi MEDI firmy Baťa a.s.
Navrhněte zlepšenou marketingovou strategii firmy Baťa a.s. při prodeji zdravotní obuvi MEDI.
Recommended resources
[1] KOTLER, P., TRIAS DE BES, F. Inovativní marketing : jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků. Praha : Grada Publishing, 2005. 200 s. ISBN 80-247-0921-X.
[2] PŘÍBOROVÁ, M., TESAR, G. a kol. Strategické řízení značky : případové studie. Praha Professional Publishing, 2003. 250 s. ISBN 80-86419-38-X.
[3] HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 204 s. ISBN 80-247-0447-1.
[4] PAVLŮ, D. a kol. Marketingové komunikace a výzkum. Praha : Professional Publishing, 2006. ISBN 80-7318-383-8.
[5] TOMEK, J. Marketingová strategie podniku. Praha: Management Press, 1992. 179 s. ISBN 80-856-0303-9.
Recommended resources
[1] KOTLER, P., TRIAS DE BES, F. Inovativní marketing : jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků. Praha : Grada Publishing, 2005. 200 s. ISBN 80-247-0921-X.
[2] PŘÍBOROVÁ, M., TESAR, G. a kol. Strategické řízení značky : případové studie. Praha Professional Publishing, 2003. 250 s. ISBN 80-86419-38-X.
[3] HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 204 s. ISBN 80-247-0447-1.
[4] PAVLŮ, D. a kol. Marketingové komunikace a výzkum. Praha : Professional Publishing, 2006. ISBN 80-7318-383-8.
[5] TOMEK, J. Marketingová strategie podniku. Praha: Management Press, 1992. 179 s. ISBN 80-856-0303-9.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
graphs, schemes, tables
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Dostál: Jaký byl způsob distribuce dotazníků, kdo byl cílová skupina?