Má bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci firmy Jih 2000, a. s., kte-rá podepsala koncesionářskou smlouvu s importérem značky Renault. Tato firma se zabý-vá prodejem nových automobilů značky Renault, prodejem ojetých automobilů všech značek a servisními službami.
Analýzou marketingového mixu s důrazem na marketingovou komunikaci budou předsta-veny výrobky a služby, které firma nabízí, dále jejich cena, distribuce a způsob, jak jsou tyto výrobky a služby propagovány. Na základě této analýzy budou navrženy pro danou firmu doporučení a možná řešení v oblasti marketingu.
Anotace v angličtině
This bachelor’s work focuses on the marketing communication of Jih 2000, Inc., a com-pany that signed a licensee’s contract with an importer of Renault. The company is en-gaged in sales of new Renault cars and second-hand cars of any brands, also in mainte-nance.
Products and services marketed by the company are presented by means of analysis of the marketing mix, their price, distribution and way of promotion. Advice and possible marketing solutions are suggested on the basis of this analysis.
Klíčová slova
marketingový mix, marketingová komunikace, reklama, osobní prodej, SWOT analýza, Renault, autosalon, servis
Klíčová slova v angličtině
marketing mix, marketing communication, advertisement, personal selling, SWOT analysis, Renault, motor show, maintenance
Rozsah průvodní práce
77 s., 9 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Má bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci firmy Jih 2000, a. s., kte-rá podepsala koncesionářskou smlouvu s importérem značky Renault. Tato firma se zabý-vá prodejem nových automobilů značky Renault, prodejem ojetých automobilů všech značek a servisními službami.
Analýzou marketingového mixu s důrazem na marketingovou komunikaci budou předsta-veny výrobky a služby, které firma nabízí, dále jejich cena, distribuce a způsob, jak jsou tyto výrobky a služby propagovány. Na základě této analýzy budou navrženy pro danou firmu doporučení a možná řešení v oblasti marketingu.
Anotace v angličtině
This bachelor’s work focuses on the marketing communication of Jih 2000, Inc., a com-pany that signed a licensee’s contract with an importer of Renault. The company is en-gaged in sales of new Renault cars and second-hand cars of any brands, also in mainte-nance.
Products and services marketed by the company are presented by means of analysis of the marketing mix, their price, distribution and way of promotion. Advice and possible marketing solutions are suggested on the basis of this analysis.
Klíčová slova
marketingový mix, marketingová komunikace, reklama, osobní prodej, SWOT analýza, Renault, autosalon, servis
Klíčová slova v angličtině
marketing mix, marketing communication, advertisement, personal selling, SWOT analysis, Renault, motor show, maintenance
Zásady pro vypracování
Proveďte literární průzkum týkající se marketingu a problematiky marketingových komunikací.
Analyzujte současnou situaci marketingové komunikace ve firmě Renault Jih 2000, a. s.
Na základě analýzy navrhněte doporučení ke zlepšení stavu pro danou firmu.
Zásady pro vypracování
Proveďte literární průzkum týkající se marketingu a problematiky marketingových komunikací.
Analyzujte současnou situaci marketingové komunikace ve firmě Renault Jih 2000, a. s.
Na základě analýzy navrhněte doporučení ke zlepšení stavu pro danou firmu.
Seznam doporučené literatury
[1] DE PELSMACKER, Patrick, GEUENS, Maggie, VAN DEN BERGH, Joeri. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[2] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 444 s. ISBN 80-251-1041-9.Na základě analýzy navrhněte doporučení ke zlepšení stavu pro danou firmu.
[3] HORÁKOVÁ, Iveta. Marketing v současné světové praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 1992. 368 s. ISBN 80-85424-88-6.
[4] KOTLER, Philip. Marketing management. 10. rozš. vyd. Praha: Grada, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
Seznam doporučené literatury
[1] DE PELSMACKER, Patrick, GEUENS, Maggie, VAN DEN BERGH, Joeri. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[2] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 444 s. ISBN 80-251-1041-9.Na základě analýzy navrhněte doporučení ke zlepšení stavu pro danou firmu.
[3] HORÁKOVÁ, Iveta. Marketing v současné světové praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 1992. 368 s. ISBN 80-85424-88-6.
[4] KOTLER, Philip. Marketing management. 10. rozš. vyd. Praha: Grada, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
Přílohy volně vložené
1 brožura
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ladová:
Seznámila jste firmus výsledky Vašich doporučení?
Jaký přínos mělo pro Vás vypracování BP?
Vorlová:
Eviduje firma dřívější kupce svých vozů?
Má firma databázi cílových příjemců?
Jakým zplsobem navrhujete propagovat servis a autobazar firmy?
Porvazník: Má firma dostatek zakázek v oblasti autoservisu?