Tato bakalářská práce je věnována problematice marketingové komunikace, která by měla zaujímat strategické místo každé prosperující organizace. Dále se zaměřuje na oblast strategie reklamy z pohledu psychologických účinků a na oblast podpory prodeje. Zabývá se pohledem na kreativní činnosti, komunikační strategie, na význam médií pro reklamu a výzkumem účinků. Hlavní náplní praktické části je analýza reklamy a podpory prodeje společnosti Holík International s.r.o. Na základě výsledků analýzy jsou vytvořeny vhodná doporučení a návrhy vedoucí ke zkvalitnění stávající situace v oblasti marketingové komu-nikace společnosti.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis informs readers about the marketing communication, which contains the strategic place of each land office business. It is focused on the advertising strategy in view of psychological effect. The next part deals with questions of sales promotion, crea-tive action, communication strategy, advertising media and effect’s research. The main point of practical part is the advertising analyse and sales promotion analyse of company Holík International, Ltd. On the bases of analyses are created some acceptable recommendations and proposals to improve the marketing communication of the company.
Tato bakalářská práce je věnována problematice marketingové komunikace, která by měla zaujímat strategické místo každé prosperující organizace. Dále se zaměřuje na oblast strategie reklamy z pohledu psychologických účinků a na oblast podpory prodeje. Zabývá se pohledem na kreativní činnosti, komunikační strategie, na význam médií pro reklamu a výzkumem účinků. Hlavní náplní praktické části je analýza reklamy a podpory prodeje společnosti Holík International s.r.o. Na základě výsledků analýzy jsou vytvořeny vhodná doporučení a návrhy vedoucí ke zkvalitnění stávající situace v oblasti marketingové komu-nikace společnosti.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis informs readers about the marketing communication, which contains the strategic place of each land office business. It is focused on the advertising strategy in view of psychological effect. The next part deals with questions of sales promotion, crea-tive action, communication strategy, advertising media and effect’s research. The main point of practical part is the advertising analyse and sales promotion analyse of company Holík International, Ltd. On the bases of analyses are created some acceptable recommendations and proposals to improve the marketing communication of the company.
Proveďte průzkum literárních pramenů k problematice marketingové komunikace a zpracujte teoretické poznatky pro praktickou část.
Proveďte analýzu marketingové komunikace firmy Holík International s akcentem na reklamu a podporu prodeje.
Na základě teoretických poznatků a závěrů z analýzy navrhněte doporučení vedoucí ke zkvalitnění současného stavu.
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů k problematice marketingové komunikace a zpracujte teoretické poznatky pro praktickou část.
Proveďte analýzu marketingové komunikace firmy Holík International s akcentem na reklamu a podporu prodeje.
Na základě teoretických poznatků a závěrů z analýzy navrhněte doporučení vedoucí ke zkvalitnění současného stavu.
Seznam doporučené literatury
1. KOTLER, Philip. Marketing management. 10. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
2. LYKOVÁ, Jana. Marketingový audit a kontrola. 1. vyd. Praha : Grada Publiching, 2000. 120 s. ISBN 80-7169-720-6.
3. TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2000. 620 s. ISBN 80-7169-997-7.
4. VYSEKALOVÁ, Jitka, KOMÁRKOVÁ, Růžena. Psychologie reklamy. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 228 s. ISBN 80-247-9067-x.
5. ZYMAN, Sergio, BROTT, Armin. Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali. 1. vyd. Praha : Management Press, 2004. 255 s. ISBN 80-7261-107-0.
Seznam doporučené literatury
1. KOTLER, Philip. Marketing management. 10. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
2. LYKOVÁ, Jana. Marketingový audit a kontrola. 1. vyd. Praha : Grada Publiching, 2000. 120 s. ISBN 80-7169-720-6.
3. TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2000. 620 s. ISBN 80-7169-997-7.
4. VYSEKALOVÁ, Jitka, KOMÁRKOVÁ, Růžena. Psychologie reklamy. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 228 s. ISBN 80-247-9067-x.
5. ZYMAN, Sergio, BROTT, Armin. Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali. 1. vyd. Praha : Management Press, 2004. 255 s. ISBN 80-7261-107-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Kameníková: Firma nemá MKT oddělení. Využívá tedy možností reklamních agentur?
Beranová: Probíhalo ve firmě výběrové řízení směrem k zákazníkům?
Dohnalová: Vysvětlete Vaši SWOT analýzu. Jakým způsobem jste ji tvořila?