Obsahom mojej bakalárskej práce je analýza marketingového mixu s podrobnejším zameraním na cenu spoločnosti ALVE SLOVAKIA, s. r. o., ktorej hlavnou činnosťou je výroba hliníkových rebríkov. V prvej časti sú spracované teoretické poznatky týkajúce sa marketingového mixu. Praktická časť zahŕňa analýzu jednotlivých zložiek marketingového mixu, a to hlavne ceny. Na základe tejto analýzy sú v závere formulované návrhy a doporučenia pre zlepšenie stávajúcej situácie spoločnosti.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis involves analysis of marketing mix with detailed sight a price in ALVE SLOVAKIA, Ltd., which basic activity is a manufacture of aluminium ladders. In the first part, there is theoretical data concerning marketing mix. The practical part includes analysis particular components of the marketing mix - especially price. Finally, I will state suggestions and recommendations to improve actual situation in the company.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, cena, kalkulácia, SWOT analýza, GE matica
Obsahom mojej bakalárskej práce je analýza marketingového mixu s podrobnejším zameraním na cenu spoločnosti ALVE SLOVAKIA, s. r. o., ktorej hlavnou činnosťou je výroba hliníkových rebríkov. V prvej časti sú spracované teoretické poznatky týkajúce sa marketingového mixu. Praktická časť zahŕňa analýzu jednotlivých zložiek marketingového mixu, a to hlavne ceny. Na základe tejto analýzy sú v závere formulované návrhy a doporučenia pre zlepšenie stávajúcej situácie spoločnosti.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis involves analysis of marketing mix with detailed sight a price in ALVE SLOVAKIA, Ltd., which basic activity is a manufacture of aluminium ladders. In the first part, there is theoretical data concerning marketing mix. The practical part includes analysis particular components of the marketing mix - especially price. Finally, I will state suggestions and recommendations to improve actual situation in the company.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, cena, kalkulácia, SWOT analýza, GE matica
Proveďte literární průzkum a formulujte teoretická východiska pro analýzu marketingového mixu.
Zpracujte analýzu současného stavu marketingového mixu firmy ALVE SLOVAKIA, s. r. o.
Na základě analýzy navrhněte doporučení pro zlepšení marketingového mixu pro danou společnost.
Zásady pro vypracování
Proveďte literární průzkum a formulujte teoretická východiska pro analýzu marketingového mixu.
Zpracujte analýzu současného stavu marketingového mixu firmy ALVE SLOVAKIA, s. r. o.
Na základě analýzy navrhněte doporučení pro zlepšení marketingového mixu pro danou společnost.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
[2] KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera : Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 259 s. ISBN 80-7261-010-4.
[3] MAJARO, Simon. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. 312 s. ISBN 80-7169-297-2.
[4] MCCARTHY, E. Jerome, PERREAULT, JR., William D. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 511 s. ISBN 80-85605-29-5.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
[2] KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera : Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 259 s. ISBN 80-7261-010-4.
[3] MAJARO, Simon. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. 312 s. ISBN 80-7169-297-2.
[4] MCCARTHY, E. Jerome, PERREAULT, JR., William D. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 511 s. ISBN 80-85605-29-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Krchová: Jaké by byly přínosy?
Hrubošová: Jaké investice považujete za nedůležité?