V mé bakalářské práci se zabývám problematikou sponzoringu jako součástí marketingové komunikace. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. V první části jsou zpracovány teoretické podklady týkajících se sponzoringu. V praktické části jsem provedla analýzu firmy Remerx s.r.o. a jejich sponzorských akcí. Na konci práce jsem zformulovala návrhy a doporučení na zlepšení sponzoringu ve firmě Remerx. Tyto návrhy jsem podrobila nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
In my bachelor thesis I decided to deal with problems of sponsorship as a part of marketing communication. The thesis consists of two main parts. In the first part there are theoretical data concerning sponsorship. In the practical part I analyzed Remerx Ltd and their sponsor’s actions. In the end of the thesis I state suggestions and recommendations to improve sponsorship in Remerx Ltd. These suggestions was subjects of risk and cost analysis.
Klíčová slova
sponzoring, marketingová komunikace, ráfky, zelená firma
Klíčová slova v angličtině
sponsorship, marketing communication, rims, green company
Rozsah průvodní práce
64 s., 6 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
V mé bakalářské práci se zabývám problematikou sponzoringu jako součástí marketingové komunikace. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. V první části jsou zpracovány teoretické podklady týkajících se sponzoringu. V praktické části jsem provedla analýzu firmy Remerx s.r.o. a jejich sponzorských akcí. Na konci práce jsem zformulovala návrhy a doporučení na zlepšení sponzoringu ve firmě Remerx. Tyto návrhy jsem podrobila nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
In my bachelor thesis I decided to deal with problems of sponsorship as a part of marketing communication. The thesis consists of two main parts. In the first part there are theoretical data concerning sponsorship. In the practical part I analyzed Remerx Ltd and their sponsor’s actions. In the end of the thesis I state suggestions and recommendations to improve sponsorship in Remerx Ltd. These suggestions was subjects of risk and cost analysis.
Klíčová slova
sponzoring, marketingová komunikace, ráfky, zelená firma
Klíčová slova v angličtině
sponsorship, marketing communication, rims, green company
Zásady pro vypracování
Proveďte rešerši literárních pramenů týkajících se sponzoringu a měření jeho účinnosti.
Analyzujte současný stav využívání sponzoringu ve firmě Remerx s.r.o.
Doporučte opatření na zvýšení účinnosti sponzoringu firmy Remerx s.r.o.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Zásady pro vypracování
Proveďte rešerši literárních pramenů týkajících se sponzoringu a měření jeho účinnosti.
Analyzujte současný stav využívání sponzoringu ve firmě Remerx s.r.o.
Doporučte opatření na zvýšení účinnosti sponzoringu firmy Remerx s.r.o.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Seznam doporučené literatury
[1] BLACK, S. Nejúčinější propagace. 1. vyd. Praha : GRADA Publishing, 1994. 203 s. ISBN 80-7169-106-2.
[2] FORET M. Marketingové komunikace, 2. vyd. Brno : Masarykova univerzita 1997. 157 s. ISBN 80-210-1681-7.
[3] HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. 1. vyd. Praha : GRADA, 1992. 365 s. ISBN 80-8524-88-6.
[4] KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha : GRADA Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-2470016-6.
[5] SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
Seznam doporučené literatury
[1] BLACK, S. Nejúčinější propagace. 1. vyd. Praha : GRADA Publishing, 1994. 203 s. ISBN 80-7169-106-2.
[2] FORET M. Marketingové komunikace, 2. vyd. Brno : Masarykova univerzita 1997. 157 s. ISBN 80-210-1681-7.
[3] HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. 1. vyd. Praha : GRADA, 1992. 365 s. ISBN 80-8524-88-6.
[4] KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha : GRADA Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-2470016-6.
[5] SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Novák: Kolik procent z celkových nákladů firmy tvoří Vámi navrhovaná částka 1 mil. korun?