V teoretické části této bakalářské práce je popsán neziskový sektor v České republice. Práce popisuje základní typy neziskových organizací, legislativní vymezení nadací, historický vývoj neziskových organizací v České republice. Podrobně je rozebraná část marketingu v neziskovém sektoru, marketingová komunikace a její součást public relations.
Praktická část analyzuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby Nadace Tomáše Bati. Dále se věnuji jednotlivým formám public relations v Nadaci Tomáše Bati a marketingovému výzkumu zaměřenému na povědomí o nadaci mezi studenty Univerzity Tomáše Bati. Zde navrhuji možné způsoby zlepšení komunikace s veřejností, které by mohla nadace využít.
Annotation in English
The theoretical part describes non-profit sector in the Czech Republic. Labour describes basic types of non-profit companies, legislative delimitation endowement, historical development non-profit organization in the Czech Republic. In details is out of print part marketing of non-profit sector, marketing communication and its part of public relations.
Practical part analyses strenghts and weaknesses, opportunities and threats of The Thomas Bata Foundation. Further with inscribe to single forms public relations in The Thomas Bata Foundation and marketing research intent on consciouseness about foundation beetwen students of The Thomas Bata Univerzity. Here I prefer possible manners improvement communication with public, that would foundation use.
Keywords
neziskový sektor, nezisková organizace, nadace, marketingová komunikace, public relations
Keywords in English
nonprofit sector, nonprofit copany, foundation, marketing communication, public
Length of the covering note
65
Language
CZ
Annotation
V teoretické části této bakalářské práce je popsán neziskový sektor v České republice. Práce popisuje základní typy neziskových organizací, legislativní vymezení nadací, historický vývoj neziskových organizací v České republice. Podrobně je rozebraná část marketingu v neziskovém sektoru, marketingová komunikace a její součást public relations.
Praktická část analyzuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby Nadace Tomáše Bati. Dále se věnuji jednotlivým formám public relations v Nadaci Tomáše Bati a marketingovému výzkumu zaměřenému na povědomí o nadaci mezi studenty Univerzity Tomáše Bati. Zde navrhuji možné způsoby zlepšení komunikace s veřejností, které by mohla nadace využít.
Annotation in English
The theoretical part describes non-profit sector in the Czech Republic. Labour describes basic types of non-profit companies, legislative delimitation endowement, historical development non-profit organization in the Czech Republic. In details is out of print part marketing of non-profit sector, marketing communication and its part of public relations.
Practical part analyses strenghts and weaknesses, opportunities and threats of The Thomas Bata Foundation. Further with inscribe to single forms public relations in The Thomas Bata Foundation and marketing research intent on consciouseness about foundation beetwen students of The Thomas Bata Univerzity. Here I prefer possible manners improvement communication with public, that would foundation use.
Keywords
neziskový sektor, nezisková organizace, nadace, marketingová komunikace, public relations
Keywords in English
nonprofit sector, nonprofit copany, foundation, marketing communication, public
Research Plan
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte teoretické a praktické poznatky týkající se marketingové komunikace neziskového sektoru.
Analyzujte současný stav marketingové komunikace a využívání public relations v Nadaci Tomáše Bati.
Zpracujte návrh na zlepšení komunikačních aktivit a implementujte je do projektu Nadace Tomáše Bati.
Research Plan
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte teoretické a praktické poznatky týkající se marketingové komunikace neziskového sektoru.
Analyzujte současný stav marketingové komunikace a využívání public relations v Nadaci Tomáše Bati.
Zpracujte návrh na zlepšení komunikačních aktivit a implementujte je do projektu Nadace Tomáše Bati.
Recommended resources
[1] BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskového sektoru. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2006. 156 s. ISBN 80-7318-436-2.
[2] RŮŽIČKOVÁ, Růžena. Neziskové organizace : vznik,účetnictví, daně. 4. aktualiz. vyd. Hradec Králové : ANAG, 2002. 124 s. ISBN 80-7263-120-9.
[3] ČEPELKA, Oldřich. Průvodce neziskovým sektorem Evropské unie. Romana Kuželová. 1. vyd. Liberec : Obč.sdružení Omega, 2003. 135 s. ISBN 80-902376-3-0.
[4] REKTOŘÍK, Jaroslav. Organizace neziskového sektoru : Základy ekonomiky, teorie a řízení. 1. vyd. Praha : EKOPRESS, 2001. 177 s. ISBN 80-86119-41-6.
[5] HAMERNÍKOVÁ, Bojka. Financování ve veřejném a neziskovém sektoru. Marcela Humlová. 1. vyd. Praha : EUROLEX BOHEMIA, 2000. 213 s. ISBN 80-902752-3-0.
Recommended resources
[1] BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskového sektoru. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2006. 156 s. ISBN 80-7318-436-2.
[2] RŮŽIČKOVÁ, Růžena. Neziskové organizace : vznik,účetnictví, daně. 4. aktualiz. vyd. Hradec Králové : ANAG, 2002. 124 s. ISBN 80-7263-120-9.
[3] ČEPELKA, Oldřich. Průvodce neziskovým sektorem Evropské unie. Romana Kuželová. 1. vyd. Liberec : Obč.sdružení Omega, 2003. 135 s. ISBN 80-902376-3-0.
[4] REKTOŘÍK, Jaroslav. Organizace neziskového sektoru : Základy ekonomiky, teorie a řízení. 1. vyd. Praha : EKOPRESS, 2001. 177 s. ISBN 80-86119-41-6.
[5] HAMERNÍKOVÁ, Bojka. Financování ve veřejném a neziskovém sektoru. Marcela Humlová. 1. vyd. Praha : EUROLEX BOHEMIA, 2000. 213 s. ISBN 80-902752-3-0.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
schemes
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Morávková: Jak Vaše návrhy přijala UTB? Zdají e Vám návrhy na nové webové stránky a direct mail dostačující? Čím by jste je případně doplnila?
Ladová: Kolik studentů odpovědělo na dotazník?
Porvazník: Proč a z jaké knihy jste čerpala motta?