Bakalářská práce je zaměřená na marketingovou komunikaci ve firmě Dotex spol. s r. o. Nový Jičín, protože je nepostradatelným nástrojem při získávání a udržení si zákazníků v dnešním tvrdém konkurenčním prostředí. V teoretické části zpracovávám literární pra-meny týkající se veletrhů a výstav, marketingové komunikace obecně spolu s novými tren-dy. Praktická část se zaměřuje na analýzu využívaných marketingových aktivit, příprav na mezinárodní textilní veletrh a také navrhuji konkrétní podobu tiskovin pro tuto výstavní akci. Dále jsou zde uvedená doporučení pro lepší využití účasti na veletrzích, která mohou napomoci ke zviditelnění firmy před zákazníky, ale i konkurencí.
Anotace v angličtině
My bachelor thesis focuses on marketing communication because it is necessary for gai-ning position in the market in today´s strong competition environment. The first, theoretic part deals with literary resources that are related to exhibitions, trade fairs, marketing communication and new trends in this domain. The second, analytic part is concerned with all marketing activities of the company Dotex Nový Jičín Ltd., preparation for international textile trade fair ITMA 2007 and also with my proposals for design of printed materials for this event. Futhermore, in this part are mentioned also recommendations for better utili-zation of participation in trade fairs, which can be conductive to drawing attention of not only clients, but also competitors.
Bakalářská práce je zaměřená na marketingovou komunikaci ve firmě Dotex spol. s r. o. Nový Jičín, protože je nepostradatelným nástrojem při získávání a udržení si zákazníků v dnešním tvrdém konkurenčním prostředí. V teoretické části zpracovávám literární pra-meny týkající se veletrhů a výstav, marketingové komunikace obecně spolu s novými tren-dy. Praktická část se zaměřuje na analýzu využívaných marketingových aktivit, příprav na mezinárodní textilní veletrh a také navrhuji konkrétní podobu tiskovin pro tuto výstavní akci. Dále jsou zde uvedená doporučení pro lepší využití účasti na veletrzích, která mohou napomoci ke zviditelnění firmy před zákazníky, ale i konkurencí.
Anotace v angličtině
My bachelor thesis focuses on marketing communication because it is necessary for gai-ning position in the market in today´s strong competition environment. The first, theoretic part deals with literary resources that are related to exhibitions, trade fairs, marketing communication and new trends in this domain. The second, analytic part is concerned with all marketing activities of the company Dotex Nový Jičín Ltd., preparation for international textile trade fair ITMA 2007 and also with my proposals for design of printed materials for this event. Futhermore, in this part are mentioned also recommendations for better utili-zation of participation in trade fairs, which can be conductive to drawing attention of not only clients, but also competitors.
Zpracujte literární prameny týkající se veletrhů a výstavnictví.
Analyzujte současný stav příprav pro účast na veletrhu ITMA 2007.
Vypracujte doporučení k lepšímu využití účasti na veletrzích pro firmu Dotex spol. s r. o. Nový Jičín.
Návrh podrobte rizikové a nákladové analýze.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární prameny týkající se veletrhů a výstavnictví.
Analyzujte současný stav příprav pro účast na veletrhu ITMA 2007.
Vypracujte doporučení k lepšímu využití účasti na veletrzích pro firmu Dotex spol. s r. o. Nový Jičín.
Návrh podrobte rizikové a nákladové analýze.
Seznam doporučené literatury
1. KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. Machková Hana. Praha : Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
2. SMITH, Paul. Moderní marketing. Hlaváč Tomáš. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
3. PELSMACKER, De Patrick, GEUENS, Maggie. Marketingová komunikace. Šafaříková Vlasta. Praha : Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
4. FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press a. s., 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
5. KŘÍŽEK, Zdeněk, CRHA, Ivan. Jak psát reklamní text. 2. rozš. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 192 s. ISBN 80-247-0556-7.
Seznam doporučené literatury
1. KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. Machková Hana. Praha : Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
2. SMITH, Paul. Moderní marketing. Hlaváč Tomáš. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
3. PELSMACKER, De Patrick, GEUENS, Maggie. Marketingová komunikace. Šafaříková Vlasta. Praha : Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
4. FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press a. s., 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
5. KŘÍŽEK, Zdeněk, CRHA, Ivan. Jak psát reklamní text. 2. rozš. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 192 s. ISBN 80-247-0556-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Mikeska: Je pro firmu dlouhodobě udržitelný stav, vyrábět textilní stroje?
Novák: Vysvětlete nákladovou analýzu, kterou prezentujete.