Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu, proto jsou v první části práce zpracovány teoretické podklady, které jsou zaměřeny na oblast marketingu z důrazem na podrobnější výklad jednotlivých nástrojů marketingového mixu, tj. výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Ve druhé - praktické části je nejprve analyzován současný sortiment firmy SOLAR-TECHNIK s.r.o., pro vytvoření určité představy o nabídce a širokém zaměření firmy. Dále je již pozornost věnována pouze jediné výrobkové řadě - horizontálním žaluziím. U níž jsou postupně analyzovány jednotlivé nástroje marketingového mixu a zhodnocen jejich současný stav. Na základě provedené analýzy jsou vymezeny přednosti a nedostatky, návrhy a doporučení pro efektivnější využití nástrojů marketingového mixu horizontálních žaluzií ve firmě SOLAR-TECHNIK s.r.o.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with problems of an analysis of marketing mix at the company SOLAR-TECHNIK, Ltd. Theoretical part is focused on area of marketing and particular components of marketing mix, i.e. product, price, distribution, communication policy. In the practical part is analysed present range of goods of the company SOLAR-TECHNIK, Ltd. so that vision about offer and broad orientation company was created. Further attention is dedicated single line of product - horizontal jalousie. Where particular components of marketing mix are analysed and evaluated gradually. On the basis of the analysis is mentioned strengths, weakness, suggestions and recommendations for effective use components of marketing mix horizontal jalousie at the company SOLAR-TECHNIK, Ltd.
Klíčová slova
marketingový mix, produkt, životní cyklus výrobku, cena, distribuce, marketingová komunikace
Klíčová slova v angličtině
marketing mix, product, product life cycle, price, distribution, communication policy
Rozsah průvodní práce
75
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu, proto jsou v první části práce zpracovány teoretické podklady, které jsou zaměřeny na oblast marketingu z důrazem na podrobnější výklad jednotlivých nástrojů marketingového mixu, tj. výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Ve druhé - praktické části je nejprve analyzován současný sortiment firmy SOLAR-TECHNIK s.r.o., pro vytvoření určité představy o nabídce a širokém zaměření firmy. Dále je již pozornost věnována pouze jediné výrobkové řadě - horizontálním žaluziím. U níž jsou postupně analyzovány jednotlivé nástroje marketingového mixu a zhodnocen jejich současný stav. Na základě provedené analýzy jsou vymezeny přednosti a nedostatky, návrhy a doporučení pro efektivnější využití nástrojů marketingového mixu horizontálních žaluzií ve firmě SOLAR-TECHNIK s.r.o.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with problems of an analysis of marketing mix at the company SOLAR-TECHNIK, Ltd. Theoretical part is focused on area of marketing and particular components of marketing mix, i.e. product, price, distribution, communication policy. In the practical part is analysed present range of goods of the company SOLAR-TECHNIK, Ltd. so that vision about offer and broad orientation company was created. Further attention is dedicated single line of product - horizontal jalousie. Where particular components of marketing mix are analysed and evaluated gradually. On the basis of the analysis is mentioned strengths, weakness, suggestions and recommendations for effective use components of marketing mix horizontal jalousie at the company SOLAR-TECHNIK, Ltd.
Klíčová slova
marketingový mix, produkt, životní cyklus výrobku, cena, distribuce, marketingová komunikace
Klíčová slova v angličtině
marketing mix, product, product life cycle, price, distribution, communication policy
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretické prameny o marketingovém mixu.
Charakterizujte současný stav jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve firmě SOLAR-TECHNIK.
Zhodnoťte přednosti a nedostatky aplikovaného marketingového mixu.
Navrhněte možná zlepšení pro efektivnější využití nástrojů marketingového mixu ve firmě SOLAR-TECHNIK.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretické prameny o marketingovém mixu.
Charakterizujte současný stav jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve firmě SOLAR-TECHNIK.
Zhodnoťte přednosti a nedostatky aplikovaného marketingového mixu.
Navrhněte možná zlepšení pro efektivnější využití nástrojů marketingového mixu ve firmě SOLAR-TECHNIK.
Seznam doporučené literatury
1. KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha : Grada, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
2. STEHLÍK, Eduard, et al. Základy marketingu. 2. vyd. Praha : Oeconomica, 2005. 220 s. ISBN 80-245-0587-8.
3. HORÁKOVÁ, Iveta. Marketing v současné světové praxi. Praha : Grada, 1992. 368 s. ISBN 80-85424-83-5.
4. ROGERS, Len. Marketing : průvodce pro malé a střední podnikatele. Přeložil Jan Čulík. 1. vyd. Praha : Readers international Prague, 1993. 185 s. ISBN 80-901454-0-X.
Seznam doporučené literatury
1. KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha : Grada, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
2. STEHLÍK, Eduard, et al. Základy marketingu. 2. vyd. Praha : Oeconomica, 2005. 220 s. ISBN 80-245-0587-8.
3. HORÁKOVÁ, Iveta. Marketing v současné světové praxi. Praha : Grada, 1992. 368 s. ISBN 80-85424-83-5.
4. ROGERS, Len. Marketing : průvodce pro malé a střední podnikatele. Přeložil Jan Čulík. 1. vyd. Praha : Readers international Prague, 1993. 185 s. ISBN 80-901454-0-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Kameníková: Byla firma nucena vzít si úvěr na výrobu nového typu výrobku?
Zeman: Je budova pořízena z vlastních zdrojů firmy?
Dohnalová: Vysvětlete jednotlivé označení řad žaluzií.