Bakalářská práce byla zaměřena na zvýšení návštěvnosti zámku Kroměříž, které bylo zrealizováno prostřednictvím dotazníkového šetření. Teoretická část se zabývá historií cestovního ruchu, analýzou služeb cestovního ruchu, marketingovým mixem služeb a marketingovým výzkumem. Praktická část je zaměřena na charakteristiku města Kroměříž, a zámku, analýzu návštěvnosti zámku Kroměříž s vybranými zámky České republiky, analýzu výsledků dotazníkového šetření, stanovení a vyhodnocení výzkumných hypotéz. V závěru práce jsou uvedena doporučení, která by mohla vést ke zvýšení návštěvnosti zámku.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis was focused on increasing the number of visitors to the Kroměříž Castle, which was realized through a questionnaire survey. The theoretical part deals with the history of tourism, analysis of tourism services, marketing mix of services and marketing research. The practical part focuses on the characteristics of the city of Kroměříž, and the castle, analysis of the visitation of Kroměříž Castle with selected castles in the Czech Republic, analysis of the results of the questionnaire survey, determination and evaluation of research hypotheses. The thesis concludes with recommendations that could lead to an increase in the number of visitors to the castle.
Bakalářská práce byla zaměřena na zvýšení návštěvnosti zámku Kroměříž, které bylo zrealizováno prostřednictvím dotazníkového šetření. Teoretická část se zabývá historií cestovního ruchu, analýzou služeb cestovního ruchu, marketingovým mixem služeb a marketingovým výzkumem. Praktická část je zaměřena na charakteristiku města Kroměříž, a zámku, analýzu návštěvnosti zámku Kroměříž s vybranými zámky České republiky, analýzu výsledků dotazníkového šetření, stanovení a vyhodnocení výzkumných hypotéz. V závěru práce jsou uvedena doporučení, která by mohla vést ke zvýšení návštěvnosti zámku.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis was focused on increasing the number of visitors to the Kroměříž Castle, which was realized through a questionnaire survey. The theoretical part deals with the history of tourism, analysis of tourism services, marketing mix of services and marketing research. The practical part focuses on the characteristics of the city of Kroměříž, and the castle, analysis of the visitation of Kroměříž Castle with selected castles in the Czech Republic, analysis of the results of the questionnaire survey, determination and evaluation of research hypotheses. The thesis concludes with recommendations that could lead to an increase in the number of visitors to the castle.
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši k tématu cestovního ruchu.
II. Praktická část
Charakterizujte cestovní ruch v Kroměříži.
Analyzujte současnou návštěvnost na zámku Kroměříž.
Navrhněte doporučení ke zvýšení návštěvnosti kroměřížského zámku.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši k tématu cestovního ruchu.
II. Praktická část
Charakterizujte cestovní ruch v Kroměříži.
Analyzujte současnou návštěvnost na zámku Kroměříž.
Navrhněte doporučení ke zvýšení návštěvnosti kroměřížského zámku.
Závěr
Seznam doporučené literatury
DANIEL, Ladislav, et al. Arcibiskupský zámek & zahrady v Kroměříži. Kroměříž: Národní památkový ústav, územní odborné pracoviště v Kroměříži, 2009. ISBN 978-80-87231-02-9.
FORET, Miroslav a MELAS, Dávid. Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu. Praha: Grada, 2021. ISBN 978-80-271-4062-6.
PRIDE, William M. a FERRELL, O. C. Marketing. 2020 edition. Australia: Cengage, 2020. ISBN 978-0-357-03379-1.
RYGLOVÁ, Kateřina; BURIAN, Michal a VAJČNEROVÁ, Ida. Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-4039-3.
ZATLOUKAL, Pavel; KINDL, Miroslav a ZATLOUKAL, Ondřej. Zámek a zahrady v Kroměříži. Světové památky UNESCO. Praha: Foibook Books s.r.o., 2018. ISBN 978-80-88258-13-1.
Seznam doporučené literatury
DANIEL, Ladislav, et al. Arcibiskupský zámek & zahrady v Kroměříži. Kroměříž: Národní památkový ústav, územní odborné pracoviště v Kroměříži, 2009. ISBN 978-80-87231-02-9.
FORET, Miroslav a MELAS, Dávid. Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu. Praha: Grada, 2021. ISBN 978-80-271-4062-6.
PRIDE, William M. a FERRELL, O. C. Marketing. 2020 edition. Australia: Cengage, 2020. ISBN 978-0-357-03379-1.
RYGLOVÁ, Kateřina; BURIAN, Michal a VAJČNEROVÁ, Ida. Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-4039-3.
ZATLOUKAL, Pavel; KINDL, Miroslav a ZATLOUKAL, Ondřej. Zámek a zahrady v Kroměříži. Světové památky UNESCO. Praha: Foibook Books s.r.o., 2018. ISBN 978-80-88258-13-1.
Přílohy volně vložené
Dotazník, srovnání cen vstupného
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího práce:
1. Vzhledem k Vašim velmi konkrétním návrhům, se nabízí položení otázky, zda jste s Vašimi návrhy seznámila vedení zámku Kroměříž, jak na Vaše návrhy vedení zámku reagovalo, a zda má zájem tyto návrhy zahrnout do akcí a aktivit příští zámecké sezóny. (Zodpovězeno zcela)
Otázky oponenta práce:
1. Jaký byl hlavní (primární) cíl zpracované bakalářské práce a jaký byl dílčí (sekundární) cíl či dílčí cíle bakalářské práce? (Zodpovězeno zcela)
2. Měla již studentka možnost projednat svoji BP s představiteli Arcibiskupského zámku a zahrady v Kroměříži, jaké byly případné reakce? (Zodpovězeno zcela)