- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině
Hlavní téma
1. Teoretická část bakalářské práce: Dokumentace realizace praktických prací 2. Praktická část bakalářské práce: a) reklamní spot b) propagační film
Hlavní téma v angličtině
1. Theoretical section of the Bachelor´s thesis: Documentation of realization of practical assgnment 2. Practical section of the Bachelor's thesis: a) Zoloft b) An.A. - Dream of Modern Man
Název dle studenta
teoret.část: Bakalářská práce, teoretická část prakt.část: a) Zoloft; b) An.a., sen moderního člověka
t.č.: dokumentace realizace praktické části
p.č.: a) reklamní spot na psychofarmaka
b) paradokumentární pohled do života spokojených uživatelů Anatomického automatu formou propagačního videa
Anotace v angličtině
t.č.: documentation of realisation of practical part
p.č.: a) advertisement for a mental cure
b) pseudodokumentary view into lives of satisfied Anatomical Selfpropelled Machine users through the propagation video form
t.č.: dokumentace realizace praktické části
p.č.: a) reklamní spot na psychofarmaka
b) paradokumentární pohled do života spokojených uživatelů Anatomického automatu formou propagačního videa
Anotace v angličtině
t.č.: documentation of realisation of practical part
p.č.: a) advertisement for a mental cure
b) pseudodokumentary view into lives of satisfied Anatomical Selfpropelled Machine users through the propagation video form
1. Teoretická část
Rozsah práce: minimálně 25 stran + přílohy, odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu PDF, 3 ks téhož textu v tištěné podobě a pevné vazbě .
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály vážící se k zadanému tématu. Formulujte své závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část
Rozsah práce a pokyny k vypracování: vypracujte scénáře propagačního filmu a reklamy, scénáře realizujte. Reklamní spot odevzdejte ve 3 verzích - 1 min, 30 sec., 10 sec., propagační film v délce do 10 min. Práci odevzdejte na 2 ks VHS a 1 ks DVD.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část
Rozsah práce: minimálně 25 stran + přílohy, odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu PDF, 3 ks téhož textu v tištěné podobě a pevné vazbě .
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály vážící se k zadanému tématu. Formulujte své závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část
Rozsah práce a pokyny k vypracování: vypracujte scénáře propagačního filmu a reklamy, scénáře realizujte. Reklamní spot odevzdejte ve 3 verzích - 1 min, 30 sec., 10 sec., propagační film v délce do 10 min. Práci odevzdejte na 2 ks VHS a 1 ks DVD.
Seznam doporučené literatury
Doporučené zdroje:
veškeré odborné literární zdroje, odborné časopisy či webové stránky vztahující se k tématu
Seznam doporučené literatury
Doporučené zdroje:
veškeré odborné literární zdroje, odborné časopisy či webové stránky vztahující se k tématu