- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině
Hlavní téma
1. Teoretická část bakalářské práce: Dokumentace realizace praktických prací \newline 2. Praktická část bakalářské práce: a) reklamní spot b) propagační film
1.Teoretická část: Dokumentace realizace praktických prací
2.Praktická část: a)reklamní spot
b)propagační film
V případě propagačního filmu se jedná o studio Ellement, kancelář pro architekturu a design. Reklamní spot nás upozorňuje na propagaci výstavy Hermés. Oba projekty jsou zdokumentovány od režijní explikace až po samotnou realizaci.
Anotace v angličtině
1.Theoretical part: Documentation of an execution of practical work
2.Practical part: a)commercial- exibition of company Hermés
b)promotional film - Ellement, office for architecture and design
Process of realization, from a screenplay to the production.
Klíčová slova
reklamní spot, propagační film, režijní explikace
Klíčová slova v angličtině
commercial, promotional film, proces of realization, screenplay, production
Rozsah průvodní práce
50s
Jazyk
CZ
Anotace
1.Teoretická část: Dokumentace realizace praktických prací
2.Praktická část: a)reklamní spot
b)propagační film
V případě propagačního filmu se jedná o studio Ellement, kancelář pro architekturu a design. Reklamní spot nás upozorňuje na propagaci výstavy Hermés. Oba projekty jsou zdokumentovány od režijní explikace až po samotnou realizaci.
Anotace v angličtině
1.Theoretical part: Documentation of an execution of practical work
2.Practical part: a)commercial- exibition of company Hermés
b)promotional film - Ellement, office for architecture and design
Process of realization, from a screenplay to the production.
Klíčová slova
reklamní spot, propagační film, režijní explikace
Klíčová slova v angličtině
commercial, promotional film, proces of realization, screenplay, production
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část
Rozsah práce: minimálně 25 stran + přílohy, odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu PDF, 3 ks téhož textu v tištěné podobě a pevné vazbě .
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály vážící se k zadanému tématu. Formulujte své závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část
Rozsah práce a pokyny k vypracování: vypracujte scénáře propagačního filmu a reklamy, scénáře realizujte. Reklamní spot odevzdejte ve 3 verzích - 1 min, 30 sec., 10 sec., propagační film v délce do 10 min. Práci odevzdejte na 2 ks VHS a 1 ks DVD.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část
Rozsah práce: minimálně 25 stran + přílohy, odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu PDF, 3 ks téhož textu v tištěné podobě a pevné vazbě .
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály vážící se k zadanému tématu. Formulujte své závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část
Rozsah práce a pokyny k vypracování: vypracujte scénáře propagačního filmu a reklamy, scénáře realizujte. Reklamní spot odevzdejte ve 3 verzích - 1 min, 30 sec., 10 sec., propagační film v délce do 10 min. Práci odevzdejte na 2 ks VHS a 1 ks DVD.
Seznam doporučené literatury
Doporučené zdroje:
veškeré odborné literární zdroje, odborné časopisy či webové stránky vztahující se k tématu
Seznam doporučené literatury
Doporučené zdroje:
veškeré odborné literární zdroje, odborné časopisy či webové stránky vztahující se k tématu