Diplomová práca je zameraná na zvýšenie predaja produktov firmy Svět plodů. Cieľom práce je spracovať poznatky z literárnych zdrojov, popísať a analyzovať pozíciu a situáciu firmy a produktu a na základe toho navrhnúť projekt zvýšenia predaja daného produktu, ktorý sa navyše podrobí časovej a rizikovej analýze. Na vyhodnotenie možných príčin som využila hlavne bow-tie, kvalitatívnu a kvantitatívnu analýzu, ktorá prebehla ako na zamestnancoch, tak zákazníkoch. Okrem toho sa projekt na produkt pozerá z rôznych uhlov pohľadu vďaka BCG matici či SWOT analýze. Pre vyhodnotenie boli použité štatistické analýzy, ako napríklad chi-square test. Sumarizované odporúčania, ako zmena cieľovej skupiny, segmentácia, zmena obalu, marketingovej stratégie či personalizovaného odkazu, by firme mohli pomôcť s podporou predaja daného produktu.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on increasing the sales of products of the company Svět plodů. The goal of the work is to process knowledge from literary sources, describe and analyze the position and situation of the company and the product, and based on this, propose a project to increase the sales of the given product, which will also be subjected to a time and risk analysis. To evaluate possible causes, I mainly used bow-tie, qualitative and quantitative analysis, which took place on both employees and customers. In addition, the project looks at the product from different points of view thanks to the BCG matrix or SWOT analysis. Statistical analysis, such as the chi-square test, was used for the evaluation. Summarized recommendations, such as changing the target group, segmentation, changing the packaging, marketing strategy or personalized link, could help the company to support the sale of the given product.
Klíčová slova
analýza, marketing, riadenie rizík, riadenie vzťahov so zákazníkmi, podpora predaja
Diplomová práca je zameraná na zvýšenie predaja produktov firmy Svět plodů. Cieľom práce je spracovať poznatky z literárnych zdrojov, popísať a analyzovať pozíciu a situáciu firmy a produktu a na základe toho navrhnúť projekt zvýšenia predaja daného produktu, ktorý sa navyše podrobí časovej a rizikovej analýze. Na vyhodnotenie možných príčin som využila hlavne bow-tie, kvalitatívnu a kvantitatívnu analýzu, ktorá prebehla ako na zamestnancoch, tak zákazníkoch. Okrem toho sa projekt na produkt pozerá z rôznych uhlov pohľadu vďaka BCG matici či SWOT analýze. Pre vyhodnotenie boli použité štatistické analýzy, ako napríklad chi-square test. Sumarizované odporúčania, ako zmena cieľovej skupiny, segmentácia, zmena obalu, marketingovej stratégie či personalizovaného odkazu, by firme mohli pomôcť s podporou predaja daného produktu.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on increasing the sales of products of the company Svět plodů. The goal of the work is to process knowledge from literary sources, describe and analyze the position and situation of the company and the product, and based on this, propose a project to increase the sales of the given product, which will also be subjected to a time and risk analysis. To evaluate possible causes, I mainly used bow-tie, qualitative and quantitative analysis, which took place on both employees and customers. In addition, the project looks at the product from different points of view thanks to the BCG matrix or SWOT analysis. Statistical analysis, such as the chi-square test, was used for the evaluation. Summarized recommendations, such as changing the target group, segmentation, changing the packaging, marketing strategy or personalized link, could help the company to support the sale of the given product.
Klíčová slova
analýza, marketing, riadenie rizík, riadenie vzťahov so zákazníkmi, podpora predaja
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Na základě literárních zdrojů zpracujte základní informace týkající se problematiky organizace a zvýšení prodejnosti produktů.
II. Praktická část
Popište firmu a analyzujte současnou pozici produktů v dané společnosti.
Zhodnoťte analýzy a vypracujte projekt pro zvýšení prodejnosti produktů v dané společnosti.
Projekt podrobte časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Na základě literárních zdrojů zpracujte základní informace týkající se problematiky organizace a zvýšení prodejnosti produktů.
II. Praktická část
Popište firmu a analyzujte současnou pozici produktů v dané společnosti.
Zhodnoťte analýzy a vypracujte projekt pro zvýšení prodejnosti produktů v dané společnosti.
Projekt podrobte časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BUTTLE, Francis a Stan MAKLAN. Customer relationship management: concepts and technologies. Fourth edition. London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2019, 444 s. ISBN 978-1-1384-9825-9. FILIP, Ludvík. Efektivní řízení kvality. První vydání. Praha: Pointa, 2019, 238 s. ISBN 978-8-0907-5305-1. HOPKIN, Paul. Fundamentals of risk management: understanding evaluating and implementing effective risk management. Second edition. London: Kogan Page, 2012, 419 s. ISBN 978-0-7494-6539-1. NENADÁL, Jaroslav. Management kvality pro 21. století. První vydání. Praha: Management Press, 2018, 366 s. ISBN 978-8-0726-1561-2. PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. Druhé vydání. Praha: Grada, 2019, 328 s. ISBN 978-8-0271-0787-2.
Seznam doporučené literatury
BUTTLE, Francis a Stan MAKLAN. Customer relationship management: concepts and technologies. Fourth edition. London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2019, 444 s. ISBN 978-1-1384-9825-9. FILIP, Ludvík. Efektivní řízení kvality. První vydání. Praha: Pointa, 2019, 238 s. ISBN 978-8-0907-5305-1. HOPKIN, Paul. Fundamentals of risk management: understanding evaluating and implementing effective risk management. Second edition. London: Kogan Page, 2012, 419 s. ISBN 978-0-7494-6539-1. NENADÁL, Jaroslav. Management kvality pro 21. století. První vydání. Praha: Management Press, 2018, 366 s. ISBN 978-8-0726-1561-2. PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. Druhé vydání. Praha: Grada, 2019, 328 s. ISBN 978-8-0271-0787-2.
Přílohy volně vložené
žiadne
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího práce
1. V práci jsou uvedeny tři doporučení. Která z těchto doporučení byla společnosti vybrána jako nejvhodnější k realizaci? (Zodpovězeno částečně)
Otázky oponenta práce
1. Ve kterém období bylo prováděno dotazníkové šetření? (Zodpovězeno částečně)
2. Vysvětlete, prosím, původ a obsah výrazu „chcenost“. (Zodpovězeno částečně)
Doplňující otázky
doc. PhDr. Dana Linhartová, CSc.
1. Na základě připomínek z předchozí obhajoby, jaké hlavní úpravy jste provedla? (Zodpovězeno částečně)
2. Připomínkuje dotazníkové šetření
doc. Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.,
1. Str. 79 vysvětlete provedenou analýzu. (Zodpovězeno částečně)