Tato diplomová práce se zaměřuje na modernizaci knihovny Nemocnice Boskovice s.r.o. a její vliv na zlepšení marketingové strategie. Teoretická část práce se věnuje základům marketingu, s důrazem na specifika marketingu ve zdravotnictví. Praktická část představuje organizaci nemocnice a poskytuje podrobnou situační analýzu. Dále je popsán současný stav knihovny a samotný projekt, včetně vytvoření nových webových stránek a Facebooku nemocnice. Projekt zahrnuje také analýzu časového plánu, nákladů a rizik s cílem zajištění jeho udržitelnosti. Závěrečné kapitoly se věnují zhodnocením účinnosti projektu, konkrétně systémům na rezervaci knihovny a odborných publikací a komunikačním kanálům, které jsou klíčovými prvky modernizace knihovny a zlepšení marketingové strategie. Celkově práce poskytuje komplexní pohled na modernizaci knihovny ve zdravotnickém prostředí.
Anotace v angličtině
This thesis focuses on the modernization of the Nemocnice Boskovice s.r.o. and its impact on improving the marketing strategy. The theoretical part of the thesis deals with marketing fundamentals, with an emphasis on healthcare-specific marketing aspects. The practical part introduces the hospital's organization and provides a detailed situational analysis. Furthermore, it describes the current state of the library and the project itself, including the creation of new hospital website and Facebook page. The project also includes an analysis of the timeline, costs, and risks, aiming to ensure its sustainability. The concluding chapters assess the project's effectiveness, specifically the reservation systems for library and professional publications, as well as communication channels, which are key elements of the library's modernization and improvement of the marketing strategy. Overall, the thesis offers a comprehensive view of the library modernization within the healthcare environment.
Tato diplomová práce se zaměřuje na modernizaci knihovny Nemocnice Boskovice s.r.o. a její vliv na zlepšení marketingové strategie. Teoretická část práce se věnuje základům marketingu, s důrazem na specifika marketingu ve zdravotnictví. Praktická část představuje organizaci nemocnice a poskytuje podrobnou situační analýzu. Dále je popsán současný stav knihovny a samotný projekt, včetně vytvoření nových webových stránek a Facebooku nemocnice. Projekt zahrnuje také analýzu časového plánu, nákladů a rizik s cílem zajištění jeho udržitelnosti. Závěrečné kapitoly se věnují zhodnocením účinnosti projektu, konkrétně systémům na rezervaci knihovny a odborných publikací a komunikačním kanálům, které jsou klíčovými prvky modernizace knihovny a zlepšení marketingové strategie. Celkově práce poskytuje komplexní pohled na modernizaci knihovny ve zdravotnickém prostředí.
Anotace v angličtině
This thesis focuses on the modernization of the Nemocnice Boskovice s.r.o. and its impact on improving the marketing strategy. The theoretical part of the thesis deals with marketing fundamentals, with an emphasis on healthcare-specific marketing aspects. The practical part introduces the hospital's organization and provides a detailed situational analysis. Furthermore, it describes the current state of the library and the project itself, including the creation of new hospital website and Facebook page. The project also includes an analysis of the timeline, costs, and risks, aiming to ensure its sustainability. The concluding chapters assess the project's effectiveness, specifically the reservation systems for library and professional publications, as well as communication channels, which are key elements of the library's modernization and improvement of the marketing strategy. Overall, the thesis offers a comprehensive view of the library modernization within the healthcare environment.
Proveďte analýzu marketingu v organizaci a na základě výsledků navrhněte marketingovou strategii.
Navrhněte cíle vedoucí k vytvoření projektu modernizace knihovny
Proveďte zhodnocení daného projektu
Závěr
Seznam doporučené literatury
BERKOWITZ, Eric. Essentials of Health Care Marketing. Third Edition. Burlington: Jones and Bartlett Learning, 2010, 515 s. ISBN 07-63783-33-1.
HAIMOWITZ, Ira. Healthcare Relationship Marketing: Strategy, Design and Measurement. Farnham: Gower Publishing, 2012, 260 s. ISBN 978-0-566-09217-6.
STAŇKOVÁ, Pavla. Marketingové řízení nemocnic. Žilina: Georg, 2013, 208 s. 978-80- 89401-64-2.
Seznam doporučené literatury
BERKOWITZ, Eric. Essentials of Health Care Marketing. Third Edition. Burlington: Jones and Bartlett Learning, 2010, 515 s. ISBN 07-63783-33-1.
HAIMOWITZ, Ira. Healthcare Relationship Marketing: Strategy, Design and Measurement. Farnham: Gower Publishing, 2012, 260 s. ISBN 978-0-566-09217-6.
STAŇKOVÁ, Pavla. Marketingové řízení nemocnic. Žilina: Georg, 2013, 208 s. 978-80- 89401-64-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: prof. MUDr. Jaroslav Slaný, CSc., hodnocení známkou: B
Oponent práce: Ing. Monika Horáková, Ph.D., hodnocení známkou: C
Otázky vedoucího práce:
1) Máte představu nebo informace, zda či jak bude NsP realizovat Váš projekt knihovny? ZODPOVĚZENO ZCELA
Otázky oponenta práce:
1) Objasněte, jakou marketingovou strategii využívá nemocnice Boskovice nyní a jakou navrhujete díky Vašim analýzám Vy? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Kdo budou Vaši potenciální klienti modernizované knihovny ve fyzické podobě knihovny a koho očekáváte jako klienta online? ZODPOVĚZENO ZCELA