Tato diplomová práce se zabývá vstupem nové značky na trh, kterou v tomto případě představuje konkrétní květinářství.
Práce se skládá ze tří hlavních částí. První část je zaměřena na teorii, vymezení marketingových pojmů a vybrání marketingových výzkumů, které budou použity a v druhé části uvedeny do praxe.
Třetí část se zabývá konkrétními nápady a doporučeními, které vzešly z marketingových výzkumů. Tyto nápady mají pomoct při získávání dalších zákazníků a také pro podpoření těch stávajících formou věrnostních programů.
Cílem této práce bylo formou marketingových výzkumů zjistit, jak se podařilo nové značce uchytit se na stávajícím trhu i přes původní vyšší ceny, oproti konkurenčním značkám.
Anotace v angličtině
This thesis is about entry of a new brand into the market, which is represented by a specific flower shop.
This thesis consists of three parts. The first part is focused on theory, definition of marketing terms and selection of marketing researches, that will be used in practice in the second part.
The third part of this thesis is about specific ideas and recommendations, that arose from marketing researches. This ideas are made for help in case of getting new customers, and also for supporting current customers, by using loyalty programs.
The aim of this thesis was to find out by uses marketing researches, how the new brand managed to gain a foothold in the existing market, even though that prices were higher than in competing brands.
Tato diplomová práce se zabývá vstupem nové značky na trh, kterou v tomto případě představuje konkrétní květinářství.
Práce se skládá ze tří hlavních částí. První část je zaměřena na teorii, vymezení marketingových pojmů a vybrání marketingových výzkumů, které budou použity a v druhé části uvedeny do praxe.
Třetí část se zabývá konkrétními nápady a doporučeními, které vzešly z marketingových výzkumů. Tyto nápady mají pomoct při získávání dalších zákazníků a také pro podpoření těch stávajících formou věrnostních programů.
Cílem této práce bylo formou marketingových výzkumů zjistit, jak se podařilo nové značce uchytit se na stávajícím trhu i přes původní vyšší ceny, oproti konkurenčním značkám.
Anotace v angličtině
This thesis is about entry of a new brand into the market, which is represented by a specific flower shop.
This thesis consists of three parts. The first part is focused on theory, definition of marketing terms and selection of marketing researches, that will be used in practice in the second part.
The third part of this thesis is about specific ideas and recommendations, that arose from marketing researches. This ideas are made for help in case of getting new customers, and also for supporting current customers, by using loyalty programs.
The aim of this thesis was to find out by uses marketing researches, how the new brand managed to gain a foothold in the existing market, even though that prices were higher than in competing brands.