Tato diplomová práce se věnuje tématu "Marketingová (komunikační) strategie pro budo-vání značky vybrané společnosti". Blíže seznamuje čtenáře, co je to značka, jak se budu-je, a především jak se buduje značka zaměstnavatele. Primárním cílem této práce je zjis-tit, co je pro uchazeče zaměstnání rozhodující při výběru zaměstnání a podle čeho hodnotí potenciálního zaměstnavatele a jeho nabídku.
V teoretické části je definován pojem značka, její budování, komunikace či strategie. Dá-le se teoretická část věnuje marketingu v HR a employer brandingu, což jsou termíny související s tématem diplomové práce. V další částí práce - praktické části lze nelézt autorovu obsahovou analýzu, vyhodnocení focus group a vyhodnocení elektronického dotazníku.
Anotace v angličtině
This diploma thesis is dealing with the topic "Marketing (communication) strategy for brandbuilding of chosen company". It explains to readers what brand is, how to build it and above all how to build an employer brand. Main aim of this thesis is to find out what are deciding factors for the job applicants and how they evaluate potential employer and his job offer.
The theoretical part defines brand, its building, communication or strategy. Afterwards it focuses on the HR marketing and employer branding, which are terms related to the topic of this diploma thesis. Next part - practical part continues with author's content analysis, evaluation of focus group and electronic questionnaire form.
brand, brandbuilding, communication strategy, building a brand, HR marketing, employer branding, marketing in HR
Rozsah průvodní práce
121 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se věnuje tématu "Marketingová (komunikační) strategie pro budo-vání značky vybrané společnosti". Blíže seznamuje čtenáře, co je to značka, jak se budu-je, a především jak se buduje značka zaměstnavatele. Primárním cílem této práce je zjis-tit, co je pro uchazeče zaměstnání rozhodující při výběru zaměstnání a podle čeho hodnotí potenciálního zaměstnavatele a jeho nabídku.
V teoretické části je definován pojem značka, její budování, komunikace či strategie. Dá-le se teoretická část věnuje marketingu v HR a employer brandingu, což jsou termíny související s tématem diplomové práce. V další částí práce - praktické části lze nelézt autorovu obsahovou analýzu, vyhodnocení focus group a vyhodnocení elektronického dotazníku.
Anotace v angličtině
This diploma thesis is dealing with the topic "Marketing (communication) strategy for brandbuilding of chosen company". It explains to readers what brand is, how to build it and above all how to build an employer brand. Main aim of this thesis is to find out what are deciding factors for the job applicants and how they evaluate potential employer and his job offer.
The theoretical part defines brand, its building, communication or strategy. Afterwards it focuses on the HR marketing and employer branding, which are terms related to the topic of this diploma thesis. Next part - practical part continues with author's content analysis, evaluation of focus group and electronic questionnaire form.
brand, brandbuilding, communication strategy, building a brand, HR marketing, employer branding, marketing in HR
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části proveďte rešerši relevantní literatury a dalších zdrojů především z oblasti personálního marketingu, marketingu v HR a employer brandingu.
2. Stanovte cíl diplomové práce, formulujte výzkumné otázky, v rámci výzkumné metody formou kombinace kvantitativního a kvalitativního šetření zvolte vhodná kritéria k získání požadovaných dat.
3. Zpracujte výzkum ve formě dotazníkového šetření a focus group. Vyhodnoťte získaná data a vyvoďte relevantní závěry.
4. Na základě zjištěných výsledků zodpovězte výzkumné otázky a formulujte zásadní zjištění pro projektovou část.
5. Navrhněte projektové řešení ve formě náborové kampaně respektující zásadní milníky v podobě charakteristiky cílové skupiny kampaně, rozpočtu, timingu a media plánu.
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části proveďte rešerši relevantní literatury a dalších zdrojů především z oblasti personálního marketingu, marketingu v HR a employer brandingu.
2. Stanovte cíl diplomové práce, formulujte výzkumné otázky, v rámci výzkumné metody formou kombinace kvantitativního a kvalitativního šetření zvolte vhodná kritéria k získání požadovaných dat.
3. Zpracujte výzkum ve formě dotazníkového šetření a focus group. Vyhodnoťte získaná data a vyvoďte relevantní závěry.
4. Na základě zjištěných výsledků zodpovězte výzkumné otázky a formulujte zásadní zjištění pro projektovou část.
5. Navrhněte projektové řešení ve formě náborové kampaně respektující zásadní milníky v podobě charakteristiky cílové skupiny kampaně, rozpočtu, timingu a media plánu.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael a Stephen TAYLOR. 2015. Řízení lidských zdrojů: moderní pojetí a postupy.13. vydání. Praha: Grada Publishing, 920 s. ISBN 978-80-247-5258-7.
HEALEY, Matthew. 2008. Co je branding? Praha: Slovart. ISBN ISBN978-80-7391-167-6.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. 2012. Velký slovník marketingových komunikací. 1. vyd. Praha: Grada, 271 s. ISBN 978-80-247-4354-7.
OLINS, Wally. 2016. Brand New: Nová podoba značek. Slovart, 200 s. ISBN 978-80-7529-047-2.
SHARP, Byron. 2018. Jak se budují značky. Edice knihy Omega, 248 s. ISBN 978-80-7390-618-4.
TAHAL, Radek.2017. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing, 261 s. Expert. ISBN 978-80-271-0206-8.
TAYLOR, David. 2007. Brand management: budování značky od vize k cíli. 1. vyd. Brno: Computer Press, Business books. ISBN 978-80-251-1818-4.
YOHN, Denise Lee. 2014. What Great Brands Do: The Seven Brand-Building Principles that Separate the Best from the Rest. San Francisco: Jossey-Bass, A Wiley Brand, 262s. ISBN 978-1-118-61125-8.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael a Stephen TAYLOR. 2015. Řízení lidských zdrojů: moderní pojetí a postupy.13. vydání. Praha: Grada Publishing, 920 s. ISBN 978-80-247-5258-7.
HEALEY, Matthew. 2008. Co je branding? Praha: Slovart. ISBN ISBN978-80-7391-167-6.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. 2012. Velký slovník marketingových komunikací. 1. vyd. Praha: Grada, 271 s. ISBN 978-80-247-4354-7.
OLINS, Wally. 2016. Brand New: Nová podoba značek. Slovart, 200 s. ISBN 978-80-7529-047-2.
SHARP, Byron. 2018. Jak se budují značky. Edice knihy Omega, 248 s. ISBN 978-80-7390-618-4.
TAHAL, Radek.2017. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing, 261 s. Expert. ISBN 978-80-271-0206-8.
TAYLOR, David. 2007. Brand management: budování značky od vize k cíli. 1. vyd. Brno: Computer Press, Business books. ISBN 978-80-251-1818-4.
YOHN, Denise Lee. 2014. What Great Brands Do: The Seven Brand-Building Principles that Separate the Best from the Rest. San Francisco: Jossey-Bass, A Wiley Brand, 262s. ISBN 978-1-118-61125-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
MUŽ
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury. Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky. V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (dr. Štrauss):
1. Jaké všechny stakeholders známe?
Odpověď: Student plně odpověděl na položenou otázku.
2. Co považujete za důležité při udržení dobrého jména značky?
Odpověď: Student plně odpověděl na položenou otázku.
3. Jaký význam v brandingu má koncept Corporate Social Responsibility?
Odpověď: Student plně odpověděl na položenou otázku.