Tato bakalářská práce se zaměřuje na oblast konkurenceschopnosti vybrané společnosti na trhu. Cílem práce byl popis a analýza současného stavu konkurenčního postavení vybrané společnosti na trhu. V teoretické části byla zpracována literární rešerše z oblasti
konkurenceschopnosti a vybraných marketingových analýz. Praktická část byla zaměřena zejména na analýzu současného stavu konkurenčního postavení vybrané společnosti na trhu. Na základě výsledků analýzy byla navržena doporučení, která by dopomohla vybrané společnosti zlepšit její současné konkurenční postavení na trhu, na kterém působí.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis focuses on the competitiveness of the selected company on the market. The aim of the thesis was to describe and analyse the current state of the competitive position of the selected company on the market. In the theoretical part was conducted a literature review in the field of competitiveness and selected marketing analyses. The practical part was mainly focused on the analysis of the current state of the competitive position of the selected company on the market. Based on the results of the analysis, recommendations were then proposed to help the selected company improve its current competitive position on the market on which it operates.
Klíčová slova
konkurence, konkurenceschopnost, McKinsey 7S, STP analýza, Porterova
analýza pěti konkurenčních sil, benchmarking, PESTE analýza, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
Competition, Competitiveness, McKinsey 7S, STP Analysis, Porter's Five Forces Analysis, Benchmarking, PESTE Analysis, SWOT Analysis
Rozsah průvodní práce
62
Jazyk
AN
Anotace
Tato bakalářská práce se zaměřuje na oblast konkurenceschopnosti vybrané společnosti na trhu. Cílem práce byl popis a analýza současného stavu konkurenčního postavení vybrané společnosti na trhu. V teoretické části byla zpracována literární rešerše z oblasti
konkurenceschopnosti a vybraných marketingových analýz. Praktická část byla zaměřena zejména na analýzu současného stavu konkurenčního postavení vybrané společnosti na trhu. Na základě výsledků analýzy byla navržena doporučení, která by dopomohla vybrané společnosti zlepšit její současné konkurenční postavení na trhu, na kterém působí.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis focuses on the competitiveness of the selected company on the market. The aim of the thesis was to describe and analyse the current state of the competitive position of the selected company on the market. In the theoretical part was conducted a literature review in the field of competitiveness and selected marketing analyses. The practical part was mainly focused on the analysis of the current state of the competitive position of the selected company on the market. Based on the results of the analysis, recommendations were then proposed to help the selected company improve its current competitive position on the market on which it operates.
Klíčová slova
konkurence, konkurenceschopnost, McKinsey 7S, STP analýza, Porterova
analýza pěti konkurenčních sil, benchmarking, PESTE analýza, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
Competition, Competitiveness, McKinsey 7S, STP Analysis, Porter's Five Forces Analysis, Benchmarking, PESTE Analysis, SWOT Analysis
Zásady pro vypracování
Zpracování literární rešerše týkající se konkurenceschopnosti společnosti
Shromáždění a studium odborné literatury zaměřené na konkurenceschopnost společnosti
Popis a analýza současného stavu konkurenčního postavení vybrané společnosti na trhu
Výsledky analýzy současného stavu konkurenčního postavení vybrané společnosti na trhu
Tvorba doporučení pro zlepšení současného stavu konkurenceschopnosti vybrané společnosti na trhu
Zásady pro vypracování
Zpracování literární rešerše týkající se konkurenceschopnosti společnosti
Shromáždění a studium odborné literatury zaměřené na konkurenceschopnost společnosti
Popis a analýza současného stavu konkurenčního postavení vybrané společnosti na trhu
Výsledky analýzy současného stavu konkurenčního postavení vybrané společnosti na trhu
Tvorba doporučení pro zlepšení současného stavu konkurenceschopnosti vybrané společnosti na trhu
Seznam doporučené literatury
Baines, Paul, Chriss Fill, and Kelly Page. 2013. Essentials of Marketing. Oxford: Oxford University Press.
Brondoni, Silvio M. 2018. Competitive Business Management and Global Competition. London: Routledge.
Dibb, Sally, Lyndon Simkin, William M. Pride, and O. C. Ferrell. 2016. Marketing: Concepts and Strategies. 7th ed. Andover: Cengage Learning.
Hill, Mark E. 2013. Marketing Strategy: The Thinking Involved. Thousand Oaks: Sage.
Pride, William M., and O. C. Ferrell. 2016. Marketing. 2016 ed. Boston: Cengage Learning.
Seznam doporučené literatury
Baines, Paul, Chriss Fill, and Kelly Page. 2013. Essentials of Marketing. Oxford: Oxford University Press.
Brondoni, Silvio M. 2018. Competitive Business Management and Global Competition. London: Routledge.
Dibb, Sally, Lyndon Simkin, William M. Pride, and O. C. Ferrell. 2016. Marketing: Concepts and Strategies. 7th ed. Andover: Cengage Learning.
Hill, Mark E. 2013. Marketing Strategy: The Thinking Involved. Thousand Oaks: Sage.
Pride, William M., and O. C. Ferrell. 2016. Marketing. 2016 ed. Boston: Cengage Learning.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil svou práci. Po přečtení posudků vedoucího a oponenta byly položeny následující otázky:
Which of the proposed recommendations do you find most effective and why?
Have you had the opportunity to discuss your proposed recommendations with the management of the selected company, and if so, what were the reactions?
What is the pricing policy (strategy) of the organization?
What other recommendations would you give the organization to improve competitiveness in the market?
How did you find the competitors? What criteria did you set?
In the SWOT analysis you see an opportunity in the possible increase of the price of products. What products did you mean?